Huilliequote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
cavetroll![]()
![]()
epic![]()
![]()
meeten met Juicykanker![]()
![]()
PUB-SC![]()
![]()
BONUS:![]()
![]()
![]()
----------------------------------------- +
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik ben me ook al aan het voorbereiden op een keiharde vrijdag avondquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, best. Wordt alleen onderhand wel para van stage
Maargoed, vandaag tot 5 uur, daarna stomen als een mofo en dan morgen nog van half 9 tot 5 en dan vlammend het weekend in
Utrecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
Beter is die meet centraal in nederland.
quote:
Van hoelaat tot hoelaat moet jij stage lopen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben me ook al aan het voorbereiden op een keiharde vrijdag avond. Ik word ook gek van stage
.
E-stoertje.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom als er meer spange chicks dan penissen zijn.
Wat ik in pub had voorgesteld, een carmeet, bbq en spacemeet in 1quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jo he, geen stairwaydan organiseer ik het liever helemaal niet
Beter doe je morgen Konéquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Welkom vriendelijke vrienden. Het is vandaag donderdag 22 april in het jaar 2010 en de Ivoriaan van de dag is vandaag niemand minder dan Salomon Kalou!
[ afbeelding ]
Waar dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jo he, geen stairwaydan organiseer ik het liever helemaal niet
Ik zat al te wachten eropquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Welkom vriendelijke vrienden. Het is vandaag donderdag 22 april in het jaar 2010 en de Ivoriaan van de dag is vandaag niemand minder dan Salomon Kalou!
[ afbeelding ]
Mjah, hier drinkt iedereen bier, meer nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat ik in pub had voorgesteld, een carmeet, bbq en spacemeet in 1
Royalquote:
alcohol is ook drugsquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, hier drinkt iedereen bier, meer niet
Het scheelt wel als de grootste lul weg blijft.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom als er meer spange chicks dan penissen zijn.
Moet je wel even zorgen dat je vriend die avond op de kroeg zit, zodat NG je zonder problemen kan doorsmerenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en als het in Groningen is kom ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |