Ik heb zelfs bij JH in de tent geslapen op Pinkpop, en ik heb met hem in de auto gereden, en gezongen met the killersquote:Op donderdag 22 april 2010 11:22 schreef Portalis het volgende:
[..]
Dus jij hebt Juicyhil in het echt gezien?
Leuk om te weten. Vertel je het ook wanneer je 'm daadwerkelijk hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef Portalis het volgende:
Oeh, ik wil de lapo trouwens wel
Maar hij valt stiekem wel op mannen, toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bij JH in de tent geslapen op Pinkpop, en ik heb met hem in de auto gereden, en gezongen met the killers
Thom is tof
Is Miley een manquote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef Portalis het volgende:
[..]
Maar hij valt stiekem wel op mannen, toch?
Nee, maar wel het popidool van vele homofiele jongetjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar wel het popidool van vele homofiele jongetjes.Thom valt op meiden, ik weet het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg lekker een ziekte als het je niet bevalt, hoer.
Maar meiden niet op Thomquote:Op donderdag 22 april 2010 11:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Thom valt op meiden, ik weet het zeker
KANKERquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bij JH in de tent geslapen op Pinkpop, en ik heb met hem in de auto gereden, en gezongen met the killers
Thom is tof
En komen die meiden er dan nog wel heelhuids onderuit?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Thom valt op meiden, ik weet het zeker
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef Portalis het volgende:
[..]
Je kunt mensen ook adoreren zonder dat je er seks mee wilt.
Dat is een 2equote:Op donderdag 22 april 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
En komen die meiden er dan nog wel heelhuids onderuit?
KLBSCMeetsquote:Op donderdag 22 april 2010 11:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niks mis met meets, kom je ook een keer uit je cave.
quote:
quote:
Maak een topic, en prik van tevoren een datumquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
KLBSCMeets
Hoe vaak dat al niet voorgesteld is
Tot nu toe is er 1 geweest, en die was legendarischquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
KLBSCMeets
Hoe vaak dat al niet voorgesteld is
Bejaarde users? Komt 4EBE ook dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens en meiden,
Aangezien de meeste van ons hier al behoorlijk lang zitten, lijkt het me op zich wel een keer een leuk idee om een KLB-SC meet (HAHAHAHAHA, EEN MEET, WAT EEN FALER :’) ) te houden. Beetje biertjes drinken, bbq-en ofzo, en daarna uit met degenen die dat willen. Voor de bejaarde users zoals BobbyB zal er een klaverjastoernooi worden georganiseerd.
Maar even zonder dollen, als iemand een leuk idee weet of een locatie, laat het dan even weten. En laat die reacties van :’) :’) meets :’) :’) maar lekker achterwege.
Net zoals Stephanie Sadorra, zegmaar. Ohnee, wacht.. die zou je helemaal uit elkaar trekken natuurlijk.quote:
Mijn leven staat er goed voor. En het jouwe?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet![]()
Hoe staat het leven ervoor, luurtje?
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:31 schreef Portalis het volgende:
[..]
Net zoals Stephanie Sadorra, zegmaar. Ohnee, wacht.. die zou je helemaal uit elkaar trekken natuurlijk.
Ja, bestquote:Op donderdag 22 april 2010 11:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn leven staat er goed voor. En het jouwe?
cavetrollquote:Op donderdag 22 april 2010 11:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
tss, cavetroll. meets zijn juist epic!
Emimich 2.0quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
cavetroll![]()
![]()
epic![]()
![]()
meeten met Juicykanker![]()
![]()
PUB-SC![]()
![]()
BONUS:![]()
![]()
![]()
----------------------------------------- +
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anoniem lafbekje:quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
cavetroll![]()
![]()
epic![]()
![]()
![]()
PUB-SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huilliequote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
cavetroll![]()
![]()
epic![]()
![]()
![]()
PUB-SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik ben me ook al aan het voorbereiden op een keiharde vrijdag avondquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, best. Wordt alleen onderhand wel para van stage
Maargoed, vandaag tot 5 uur, daarna stomen als een mofo en dan morgen nog van half 9 tot 5 en dan vlammend het weekend in
Utrecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
Beter is die meet centraal in nederland.
quote:
Van hoelaat tot hoelaat moet jij stage lopen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben me ook al aan het voorbereiden op een keiharde vrijdag avond. Ik word ook gek van stage
.
E-stoertje.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom als er meer spange chicks dan penissen zijn.
Wat ik in pub had voorgesteld, een carmeet, bbq en spacemeet in 1quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jo he, geen stairwaydan organiseer ik het liever helemaal niet
Beter doe je morgen Konéquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Welkom vriendelijke vrienden. Het is vandaag donderdag 22 april in het jaar 2010 en de Ivoriaan van de dag is vandaag niemand minder dan Salomon Kalou!
[ afbeelding ]
Waar dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jo he, geen stairwaydan organiseer ik het liever helemaal niet
Ik zat al te wachten eropquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Welkom vriendelijke vrienden. Het is vandaag donderdag 22 april in het jaar 2010 en de Ivoriaan van de dag is vandaag niemand minder dan Salomon Kalou!
[ afbeelding ]
Mjah, hier drinkt iedereen bier, meer nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat ik in pub had voorgesteld, een carmeet, bbq en spacemeet in 1
Royalquote:
alcohol is ook drugsquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, hier drinkt iedereen bier, meer niet
Het scheelt wel als de grootste lul weg blijft.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom als er meer spange chicks dan penissen zijn.
Moet je wel even zorgen dat je vriend die avond op de kroeg zit, zodat NG je zonder problemen kan doorsmerenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en als het in Groningen is kom ik.
quote:
Hollywood.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang het maar geen stairway is
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Portalis het volgende:
[..]
Moet je wel even zorgen dat je vriend die avond op de kroeg zit, zodat NG je zonder problemen kan doorsmeren
Nouja, ik mag tussen 8 en half 10 's morgens beginnen, maar ik moet kankerver met de trein dus ik begin meestal rond 9. En dan tot half 6 ongeveer. Eigenlijk ben ik er altijd te langquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat moet jij stage lopen dan?
Al plannen dit weekend, luurtje?
Dan komen we met mn tank. Daar kan ie niet tegenopquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Als lakitu op de meet komt, zal ik hem eens een paat stoten op z'n bakkes geven.
Alhoewel eentje ook genoeg moet zijn
say that in my face fucker not online and see what happensquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Als lakitu op de meet komt, zal ik hem eens een paat stoten op z'n bakkes geven.
Hij komt toch niet? We krijgen nooit meer spange cicks dan penissen op die meet.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
je e-penis krimpt?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
say that in my face fucker not online and see what happens
Moet je natuurlijk wel vanachter je pc durven komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij komt toch niet? We krijgen nooit meer spange cicks dan penissen op die meet.
Dat is wel tof, heb je tenminste keuze of je vroeg wilt beginnen of nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, ik mag tussen 8 en half 10 's morgens beginnen, maar ik moet kankerver met de trein dus ik begin meestal rond 9. En dan tot half 6 ongeveer. Eigenlijk ben ik er altijd te lang. Maargoed, lekker streverig
.
Joa, vrijdag avond keihard knallen, zaterdag uitbrakken. Zondag chillen op het terras denk ik zo.
Ik ben klaar met tentamens en ga zo lekker lunchen met meisjes uit mijn werkgroepquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben me ook al aan het voorbereiden op een keiharde vrijdag avond. Ik word ook gek van stage
.
Best. Kom maar op, mietjequote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als 'ie niet te ver van Rotterdam is kom je niet? Ah, oké.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
Als die meeting niet ergens te ver van Rotterdam is, dus Leeuwarden of zo, dan kom ik niet. anders wel. Voor NG.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
Als die meeting niet ergens te ver van Rotterdam is, dus Leeuwarden of zo, dan kom ik niet. anders wel. Voor NG.
Amsterdamse arrogantiequote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Siem de Jong over de tweedelige bekerfinale: "Het maakt ook eigenlijk niet uit waar we de beker winnen"!
Dan heb ik het over Groningen, Friesland en Limburg.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als 'ie niet te ver van Rotterdam is kom je niet? Ah, oké.
We geen hem dus houden in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als 'ie niet te ver van Rotterdam is kom je niet? Ah, oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |