Het was zijn regeerperiode?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef Nico_S. het volgende:
Heeft te maken met paus Gregorius XIII.
Ik weet niet hoe die was, maar lijkt me dat die niks met de 80 jarige oorlog van doen had.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef Nico_S. het volgende:
Heeft te maken met paus Gregorius XIII.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Heeft het iets te maken met de 80 jarige oorlog?
Heeft hij de Gregoriaanse kalender toen ingesteld?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
![]()
Het heeft niet te maken met iets dat in die periode gebeurd is.
(Eigenlijk is er juist niets gebeurd...)
Da's alvast goed. Maar wat had dat voor gevolg voor de genoemde periode?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft hij de Gregoriaanse kalender toen ingesteld?
Als binnen vijf minuten niemand een beter antwoord heeft gaat 't punt naar MM.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, ken alleen de term 'Gregoriaanse kalender'...
Erg apart, ja:quote:
quote:Door het weglaten van 10 dagen werd het begin van de lente teruggebracht naar 21 maart. De weekdagen liepen zonder onderbreking door, op donderdag 4 oktober volgde vrijdag 15 oktober
Eerste hoerenkiet, yabyum!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Bekende, veel bezochte plek in Amsterdam
Vondelpark?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Artis ?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Artis werd in 1838 gesticht en was daarmee de eerste Europese dierentuin...quote:
Pulp Fictionquote:Op donderdag 22 april 2010 23:15 schreef ScottTracy het volgende:
Noem 2 films waarin Samuel L. Jackson en Bruce Willis samen spelen
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pulp Fiction
Die hard with a vengeance
Das ist ja richtig!quote:
ik zie hem zo voor me... Frank nogwat.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben zelf in Billund in Legoland geweest, vandaar.
Wie was de levenspartner van Jos Brink?
Frank, ja. Maar dan...?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie hem zo voor me... Frank nogwat.
AKQ deel 1946 - KLM goes USA...quote:
Acteur die zo met één rol geïdentificeerd wordt dat-ie niets anders krijgt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef tong80 het volgende:
Wat bedoelen ze met het Swiebertje effect ?
Romulus en Remusquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Nico_S. het volgende:
Joop Doderer is uiteindelijk maar naar Engeland gevlucht waar hij wel andere rollen kreeg.
Hoe heetten, volgens de Romeinse mythologie, de stichters van Rome?
(P.S: Nico S. te B. Klinkt nóg crimineler...)
wat is de B als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Nico_S. het volgende:
Joop Doderer is uiteindelijk maar naar Engeland gevlucht waar hij wel andere rollen kreeg.
Hoe heetten, volgens de Romeinse mythologie, de stichters van Rome?
(P.S: Nico S. te B. Klinkt nóg crimineler...)
quote:
staat het niet bekend om bij mijn weten iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Bilthoven. En da's niet echt crimineel, overigens.
Latijn gehad op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:03 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Snel en goed.
Stormqueen +1
AKQ deel 1946 - KLM goes USA...
3 MadMaster
4 Lubje25
5 Yankee
2 De_Hertog
4 Burnett
1 Symphonic
1 PhysicsRules
1 banaantjeEE