Sorry voor het deels quoten van mezelf, maar ik wil vanavond weer gaan lopen. Misschien moet ik mijn vraag ook posten in het gevorderdentopic.quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef Coelho het volgende:
Nog vervelender is dat ik eergister voor het eerst een blaar op de onderzijde van mijn voet gelopen heb. Geen idee waardoor, sokken zaten goed en schoenen zaten zeker niet te los. Kan ik met een bestaande blaar morgen vanavond gewoon gaan lopen, of maak je het daar erger mee?
Ik denk dat als je blaren krijgt, je niet met geschikte schoenen loopt. Waar heb je ze vandaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sorry voor het deels quoten van mezelf, maar ik wil vanavond weer gaan lopen. Misschien moet ik mijn vraag ook posten in het gevorderdentopic.
Schoenen zijn niet de hoofdoorzaak geweest, deze zijn op maat aangeschaft bij runnersworld en heb er de eerste 250-300km geen problemen mee gehad. Ik denk een combinatie van hitte, zweetvoeten, wellicht wat uitgezet en een sok die niet optimaal zat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:11 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je blaren krijgt, je niet met geschikte schoenen loopt. Waar heb je ze vandaan?
Bah, vanochtend wakker geworden met migraine. Gelukkig is het nu weer over, maar echt lekker voel ik me nog niet. Het is eigenlijk mijn loopdag vandaag, maar ik kijk nog even of ik vanmiddag kan gaan.
Zo niet, dan morgen. Mijn enkels zouden het in ieder geval niet erg vinden als ik het nog een dagje uitstel.![]()
Dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Danseresje84 het volgende:
De_Hertog, respect hoor, dat je om 6u 's ochtends al bent gaan lopen!
En dat houd in?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga straks eindelijk eens aan les 4 beginnen
Evy Start To Runquote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dat houd in?
Vandaag op me nieuwe schoentjes 8,5km![]()
met natuurlijk een dikke blaar word er een beetje moe van moet ik zeggen, waarom kunnen ze niet gewoon 100% goed zitten
![]()
Hehe ik loop gemiddeld 8 km/h, op een snelle dag 8.5/9 maar heb er niet veel vanquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Op afstandmeten.nl zie ik nu dat ik maar 4,25 km heb gelopen met het geweldige tempo van 8,50 km/uur.![]()
Ohh, ik ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Hehe ik loop gemiddeld 8 km/h, op een snelle dag 8.5/9 maar heb er niet veel van
Zometeen half uur achter elkaar voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |