ja, werk alleen maar in de nachtdienst.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Net uit bed? Nachtdienst gehad?
Ik dacht al, dat is pas uitslapen hahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, werk alleen maar in de nachtdienst.
Dat is wel weer zo..maar het mulle zand, argh! Viel me zwaar tegen. Heb de neiging om morgen weer te gaan lopen, heb het idee dat ik niks heb gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet alleen het uitzicht maakt het waard (Hoewel door de duinen lopen bij zonsondergang wel erg fijn is), maar het geeft je echt een veel vrijer gevoel als je daar doorheen banjert
Welkomquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Hinder het volgende:
Hoi.
Ik volg dit topic al een paar dagen, en dacht 'laat ik eens reageren'. Ik ben gisteren dus begonnen met hardlopen. Dat ging moeilijker dan ik dacht; te snel begonnen. Ik heb inderdaad geen schema gevolgd, want die conditie is er al een beetje (ik fiets veel (en hard)). Gisteren heb ik 3km gelopen; 1.5km heen, 1.5km terug. Ondanks die te snelle start, ging het wel goed voor een eerste keer, vind ik zelf.
Vandaag heb ik zo'n 6km gelopen, best een verschil met gisteren, maar ik voel me er juist beter bij. Het ging erg goed, met een constant tempo gelopen, al moet ik wel m'n warming-up gaan verbeteren, want ik ging toch weer iets te snel van start. Gelukkig was dat snel hersteld en kwam ik nog niet eens zo vermoeid thuis.
Ik vind het tot nu toe erg leuk, en het werkt ook lekker verslavend; ik zou zo weer een rondje willen maken.
Dankjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom
Schema's zijn niet heilig natuurlijk. Ik hou me er vooral aan omdat ik anders 100% zeker teveel hooi op mn vork ga nemen. Soort van zelfbescherming dus. Ben jij daar niet bang voor?
Ik wou dat ik zo snel 6km kon lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Hinder het volgende:
Hoi.
Ik volg dit topic al een paar dagen, en dacht 'laat ik eens reageren'. Ik ben gisteren dus begonnen met hardlopen. Dat ging moeilijker dan ik dacht; te snel begonnen. Ik heb inderdaad geen schema gevolgd, want die conditie is er al een beetje (ik fiets veel (en hard)). Gisteren heb ik 3km gelopen; 1.5km heen, 1.5km terug. Ondanks die te snelle start, ging het wel goed voor een eerste keer, vind ik zelf.
Vandaag heb ik zo'n 6km gelopen, best een verschil met gisteren, maar ik voel me er juist beter bij. Het ging erg goed, met een constant tempo gelopen, al moet ik wel m'n warming-up gaan verbeteren, want ik ging toch weer iets te snel van start. Gelukkig was dat snel hersteld en kwam ik nog niet eens zo vermoeid thuis.
Ik vind het tot nu toe erg leuk, en het werkt ook lekker verslavend; ik zou zo weer een rondje willen maken.
Dankjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo snel 6km kon lopen
Welkom btw.
Goed gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef Coelho het volgende:
Na 2.5 week niks gedaan te hebben vanwege vakantie, vandaag les 19 van Evy1. 5,84km in 34:18. Veruit het snelste gemiddelde tot nu toe. En ik was nog wel bang dat de inactiviteit me tegen zou gaan staan.
Haha, dat setje van de Albert Heijn heb ik ook gekocht! Die zit inderdaad erg lekkerquote:Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb weer gelopen vandaag! Was er de hele week niet van gekomen. Maar 't ging vandaag wel lekker, de eerste keer zonder wandel-stukje doorgelopen! Heb er wel voor gekozen een lesje muziek mee te nemen, gewoon lesje 27 nog een keer, maar ben bij het wandel-minuutje gewoon doorgelopen. En toen nog zo'n vijf minuutjes door na de muziek omdat ik toch nog een stukje van huis was en helemaal niet moeTotaal rondje van ruim 6 KM (er zit een stukje bospaden in wat ik misschien niet helemaal 100% accuraat op afstandmeten heb ingevoerd) gelopen zonder pauze, in 37-38 minuten. Ben heel tevreden!
Oh, en ik heb ook een setje kleding gekocht bij de Albert Heyn, shirt, jack en capri, zit lekker! Alleen de capri was misschien een beetje kort nog voor de temperatuur, ik liep meestal nog in een lange legging en het voelde een beetje koud aan m'n kuitspieren. Maar ja ik wilde 'm zo graag meteen aan... hopelijk heb ik morgen geen spierpijn & spijt dat ik niet nog 1x in m'n lange legging gelopen heb.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:11 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga vandaag les 16 lopen. Maar ik bedenk me net dat mn hardloopshirts in de was zitten
Die ligt ook nog in de was, dat scheeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's niet handig he!?!
Nope...zo ver ben ik nog niet. En is dat niet voor studenten ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat er hier eigenlijk nog iemand meedoen aan de Batavierenrace?
yupquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nope...zo ver ben ik nog niet. En is dat niet voor studenten ofzo?
Ik ben nog nooit student geweest...althans, voltijd studentquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup
ga zelf ook niet lopen hoorben verkeersleider, maar doe altijd aanmoedigen vanaf mijn kruispunten
En anders langer rust nemen als het na twee dagen nog niet weg isquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:36 schreef Adelante het volgende:
Zo, les 18 zit er op. Of het nou was dat ik gisteren al gelopen had of omdat het toch warmer was dan ik vantevoren dacht (serieus, het vroor vannacht 3 graden dus ik had 3 lagen en een lange broek aan): al met al ging het niet zo lekker en heb ik nu ook nog eens last van mijn rechter scheenbeen
Hopen dat twee dagen rust voldoende is voor herstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |