Ik moet de muziek ook echt op z'n allerhardst zetten om normaal te kunnen luisteren.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, lijkt me inderdaad niet het leukste stuk om te lopen .... A4 trouwens ook niet
De snelste moet zich gewoon aanpassenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik herhaal deze week les 10, 11 en 12 omdat ik vorige week heb zitten kutten naar mijn gevoel.
Maar eerdaags moeten we het maar eens ff doen he. En dan maar hopen dat ons tempo gelijk is
Dit weekend wordt um sowieso niet, zit vol met verjaardagen en voetbal!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De snelste moet zich gewoon aanpassen![]()
Ik moet zaterdag les 16 lopen, maar das dezelfde als 13 ...
EDIT - denkfoutje....vrijdag staat ie op de planning
OK! Nja, komt vast wel goedquote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit weekend wordt um sowieso niet, zit vol met verjaardagen en voetbal!
Ik kom steeds in de 3000 cal.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef KingOfMars het volgende:
Laatste twee posts vorige topic:
[..]
[..]
Net uit bed? Nachtdienst gehad?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef blomst het volgende:
Ik gooi mijn loopschema maar om , kom in de knoop met andere aktiviteiten. Zou vandaag moeten lopen, maar net uit mijn bed, en zo naar de sportschool. Denk dat ik de laatste twee lessen maar herhaal op vrijdag en zondag en dan op maandag en dinsdag twee dagen rust te nemen. Kan ik dan elke woensdag met de nieuwe week beginnen.
ja, werk alleen maar in de nachtdienst.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Net uit bed? Nachtdienst gehad?
Ik dacht al, dat is pas uitslapen hahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, werk alleen maar in de nachtdienst.
Dat is wel weer zo..maar het mulle zand, argh! Viel me zwaar tegen. Heb de neiging om morgen weer te gaan lopen, heb het idee dat ik niks heb gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet alleen het uitzicht maakt het waard (Hoewel door de duinen lopen bij zonsondergang wel erg fijn is), maar het geeft je echt een veel vrijer gevoel als je daar doorheen banjert
Welkomquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Hinder het volgende:
Hoi.
Ik volg dit topic al een paar dagen, en dacht 'laat ik eens reageren'. Ik ben gisteren dus begonnen met hardlopen. Dat ging moeilijker dan ik dacht; te snel begonnen. Ik heb inderdaad geen schema gevolgd, want die conditie is er al een beetje (ik fiets veel (en hard)). Gisteren heb ik 3km gelopen; 1.5km heen, 1.5km terug. Ondanks die te snelle start, ging het wel goed voor een eerste keer, vind ik zelf.
Vandaag heb ik zo'n 6km gelopen, best een verschil met gisteren, maar ik voel me er juist beter bij. Het ging erg goed, met een constant tempo gelopen, al moet ik wel m'n warming-up gaan verbeteren, want ik ging toch weer iets te snel van start. Gelukkig was dat snel hersteld en kwam ik nog niet eens zo vermoeid thuis.
Ik vind het tot nu toe erg leuk, en het werkt ook lekker verslavend; ik zou zo weer een rondje willen maken.
Dankjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom
Schema's zijn niet heilig natuurlijk. Ik hou me er vooral aan omdat ik anders 100% zeker teveel hooi op mn vork ga nemen. Soort van zelfbescherming dus. Ben jij daar niet bang voor?
Ik wou dat ik zo snel 6km kon lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Hinder het volgende:
Hoi.
Ik volg dit topic al een paar dagen, en dacht 'laat ik eens reageren'. Ik ben gisteren dus begonnen met hardlopen. Dat ging moeilijker dan ik dacht; te snel begonnen. Ik heb inderdaad geen schema gevolgd, want die conditie is er al een beetje (ik fiets veel (en hard)). Gisteren heb ik 3km gelopen; 1.5km heen, 1.5km terug. Ondanks die te snelle start, ging het wel goed voor een eerste keer, vind ik zelf.
Vandaag heb ik zo'n 6km gelopen, best een verschil met gisteren, maar ik voel me er juist beter bij. Het ging erg goed, met een constant tempo gelopen, al moet ik wel m'n warming-up gaan verbeteren, want ik ging toch weer iets te snel van start. Gelukkig was dat snel hersteld en kwam ik nog niet eens zo vermoeid thuis.
Ik vind het tot nu toe erg leuk, en het werkt ook lekker verslavend; ik zou zo weer een rondje willen maken.
Dankjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo snel 6km kon lopen
Welkom btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |