ik twijfel tussen de 500D & 50Dquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef RudyCarell het volgende:
Zo en nu wachten op me camera... Ze kunnen komen tussen 08.00 en 20.00...
Vermakelijke column maar behoorlijk wereldvreemdquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:43 schreef Incolumis het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-voetbal-kapot-1.htm
goed stuk weer van nico
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Het contrast tussen Big Frank & onze Frank?Ik weet dat je Ajax-supporter bent maar dat je zo blind was had ik niet verwacht
niet perse maar het maakt alles wel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee maar dat ga ik vast nodig hebben om te mailen zeker?
Zojuist een account aangemaaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet perse maar het maakt alles wel makkelijker
Sorry het ging om de 550D maar die is duurder dan de 50D maar echte voordelen van de 50D heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:47 schreef FJD het volgende:
Als je daarvoor een goed objectief moet laten liggen dan misschien de 500D maar anders zou ik toch voor de 50D gaan
het is niet alleen maar voor mail, maar ook voor agenda, lattitude, bookmarks, nieuws, rss reader, maps etc handigquote:
Je kan er ook mee waven..quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is niet alleen maar voor mail, maar ook voor agenda, lattitude, bookmarks, nieuws, rss reader, maps etc handig
1 account om alles mee te doen
Ik ga er meteen eentje kopenquote:
Zodra de zon achter de sluierbewolking verdwijnt koelt ut wel snel af.quote:
Ik ben natuurlijk erg afhankelijk van het vervoer, maar het lijkt me leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef jpjedi het volgende:
Heren,
wat is de animo voor een Zaterdagavond BOF en zondag tour etappe kijken op 4 Juli? Mijn ouders hebben een huisje in Zeeland en de Tour komt voorbij.![]()
3 slaapkamers en er kunnen nog mensen in de woonkamer maffen maar laten we zeggen 6 gasten plus mij, Lies en Indy.![]()
Deelnemers:
-Fer
-Frank
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef FJD het volgende:
19 juni Nederland kijken in Rotterdam en dan twee weken daarna de kwartfinale bij JP![]()
UPCWeer de verbinding eruit
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog een wave-accountje? ik heb nog zo'n 6000 invites klaarliggen
Ben wel benieuwd naar Xperia. Heb nog geen telefoon in m'n handjes gehad die gebruiksvriendelijker is dan de iPhone alhoewel ik de laatste tijd wel weer schijtziek wordt vd traagheid van de software. Nieuwe OSen worden continue zwaarder zonder dat het echt veel toevoegd, het lijkt MS welquote:Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef Sickert het volgende:
De 19e ben ik ook vd partij. Als het goed is ben ik dan ook vrij.
Tevens eerste post vanaf de xperia! Fokk de aiphone! Ding is geniaal!
dat is tot nu toe nog bij alle Android foons het geval. het grote verschil tussen Apple en de Android foons is, dat er zo vaak een nieuwe Android foon uitkomt met nieuwere techhnologie, daar kan de iPhone niet op inhaken. qua marketing e.d. is de iPhone erg goed, qua techniek niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toffe telefoon idd maar natuurlijk geen iPhoneGrote voordeel van die Xperia vind ik dat hij hetzelfde touchscreen (capacitief) als de iPhone heeft. Kortom, reageert erg goed i.p.v. dat je je vinger bijna door het scherm drukt voordat het toestel reageert
Heb je het nu over de producten van apple?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef FJD het volgende:
Techniek is echt zwaar overrated. Het is een continue schreeuw van een klein groepje 'nerds' waardoor het lijkt alsof de gemiddelde consument er echt op zit te wachten terwijl in werkelijkheid geen hond er op zit te wachten.
potje anti-voetbal!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef FJD het volgende:
Goed gedaan van Inter, tegen m'n verwachting eigenlijk. Was t beetje leuke wedstrijd JP? Heb alleen de laatste 10 minuten op de radio gehoord. Laminaat ligt nu wel gelukkig
Wel te verwachten natuurlijk. Waarom zou je mee gaan voetballen met Barca als je thuis met 3-1 hebt gewonnenquote:Op donderdag 29 april 2010 04:07 schreef jpjedi het volgende:
potje anti-voetbal!
Mario Karten?quote:
Nou jij zegt mario, dus ik denk dat je nu wil gamenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:22 schreef FJD het volgende:
Die redenatie volg ik even niet of ga je op vakantie?
hij bedoelt dat ie je pijpleidingen wil gaan nakijkenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou jij zegt mario, dus ik denk dat je nu wil gamen.
Dat gaat niet lukken
Dan moet ie dat gelijk zeggen....quote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hij bedoelt dat ie je pijpleidingen wil gaan nakijken
Ik heb ook een baan zoals je weetquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef staticdata het volgende:
Nou jij zegt mario, dus ik denk dat je nu wil gamen.
Dat gaat niet lukken
Oh ja, dat zie ik duidelijk terug in je tekstquote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ook een baan zoals je weetIk praat alleen over avonden
Als je stopt met zelf nadenken dan kan ik je ook niet meer helpen hequote:Op donderdag 29 april 2010 09:43 schreef staticdata het volgende:
Oh ja, dat zie ik duidelijk terug in je tekst
ff kieken wanneer. aankomende dagen gaat niet lukken.
hoho jij doet een aanname dat iedereen maar begrijpt dat je nu aan het werkt bent, terwijl het net zo goed kan dat je nu al op je racefiets kan zitten omdat je gisteravond nog gewerkt hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je stopt met zelf nadenken dan kan ik je ook niet meer helpen heVolgende week zit ik dramatisch qua tijd, zal veel overwerk worden; ben al 3,5 dagen aan tijd kwijt waarop ik geen normale werkzaamheden kan doen
Ja met de tekst, oeh ik voel 48 uur rust aan komen. Tja lekker suggestief. kan ik ook zeggen op een maandagmorgen, terwijl ik het aankomende weekend bedoelquote:Op donderdag 29 april 2010 10:06 schreef FJD het volgende:
Als je had opgelet dan had je gelezen dat ik t laminaat bij Frank heb gelegd zodat z'n bed vandaag geleverd kan worden :p
Dat heeft daar geen betrekking op, doelde meer op deze post;quote:Op donderdag 29 april 2010 10:17 schreef staticdata het volgende:
Ja met de tekst, oeh ik voel 48 uur rust aan komen. Tja lekker suggestief. kan ik ook zeggen op een maandagmorgen, terwijl ik het aankomende weekend bedoel
Goede discussie dit ookquote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef FJD het volgende:
Goed gedaan van Inter, tegen m'n verwachting eigenlijk. Was t beetje leuke wedstrijd JP? Heb alleen de laatste 10 minuten op de radio gehoord. Laminaat ligt nu wel gelukkig
14e is onder een klein voorbehoud goedgekeurdquote:Op donderdag 29 april 2010 10:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heeft daar geen betrekking op, doelde meer op deze post;
[..]
Goede discussie dit ookZullen we gewoon een datum prikken, lijkt me zinvoller. De 14e?
mijn ticket zegt 30-04 vertrekken hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 07:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel te verwachten natuurlijk. Waarom zou je mee gaan voetballen met Barca als je thuis met 3-1 hebt gewonnenAls je meevoetbalt dan wordt je finaal afgeslacht.
Vanavond nog Liverpool![]()
Mogguh
Mijn TV gids zegt vanavond Liverpool - Atleticoquote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn ticket zegt 30-04 vertrekken hoor
Mijn gids zegt vanavond Prinsennacht Apeldoornquote:Op donderdag 29 april 2010 12:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijn TV gids zegt vanavond Liverpool - Atletico
oh mijn ogen zaten nog dicht, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijn TV gids zegt vanavond Liverpool - Atletico
Irish pub wssquote:Op donderdag 29 april 2010 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn gids zegt vanavond Prinsennacht Apeldoorn
Fer post altijd op zo'n manier dat je zijn berichten op verschillende manieren kan interpreterenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh mijn ogen zaten nog dicht, verkeerd gelezen.
Nee hier gaan we gewoon buiten staan met bier en dan maar lekker van de muziek genieten. Allerlei live optredens van niets zeggende bandjes en DJ's (Erick E, Ricky Rivaro)quote:
Das om te voorkomen dat mensen met een IQ wat niet bestaat uit drie cijfers komen posten in het BoF! topicquote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef staticdata het volgende:
Fer post altijd op zo'n manier dat je zijn berichten op verschillende manieren kan interpreteren
dat zijn geen nietszeggende dj's, verre vanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee hier gaan we gewoon buiten staan met bier en dan maar lekker van de muziek genieten. Allerlei live optredens van niets zeggende bandjes en DJ's (Erick E, Ricky Rivaro)
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat zijn geen nietszeggende dj's, verre van
Koningquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Das om te voorkomen dat mensen met een IQ wat niet bestaat uit drie cijfers komen posten in het BoF! topic![]()
Kwaliteitscontrole dus
Zijn van die heerlijke borreltafel discussiesquote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef ursel het volgende:
'Heracles dit seizoen bevoordeeld door arbitrage'
Mooi tochquote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn van die heerlijke borreltafel discussiesZo had Feyenoord tegen Ajax weer niet met 10 man komen te staan aangezien de overtreding van Suarez daarna forser was en niet eens werd bestraft en zo kun je elke wedstrijd een andere uitslag geven als je maar lang genoeg lult.
ach ja, net zoals al die vermeende penalties die we niet hebben gekregen, die rekenen ze niet mee. en elke penalty wordt als goal geteld beetje onzinnig stuk. Feyenoord staat hier ook op de 2e plekquote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
'Heracles dit seizoen bevoordeeld door arbitrage'
Dat hij het bij andere klasgenoten kan flikken maar bij mij niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef ursel het volgende:
En wat heb je er nu daadwerkelijk mee bereikt, behalve het feit dat je je agressie ff kwijt kon.
Ik weet hetquote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat zijn geen nietszeggende dj's, verre van
Ongelofelijke faalhaas dat je bentquote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef Viro het volgende:
Dat hij het bij andere klasgenoten kan flikken maar bij mij niet.
Ik vind dit toch wel heel triest, van die jongen maar ook van jou. Waar zijn onze normen en waarden gebleven. Waarom altijd maar met geweld oplossenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef Viro het volgende:
Het zal niet waar zijn he, ik heb weer rond staan zwaaien met mijn vuisten
Zit je met 3 man in een project groep. Niks aan de hand, maar er is altijd een iemand die niks doet. Nou die heeft mij en mijn andere project maat zwart gemaakt bij de docent terwijl hij niks anders doet dan te chatten op msn en hyves. Ik heb hem hierop aangesproken en mr. Niksnut zat kei en keihard te liegen terwijl 7 andere klasgenoten hebben gehoord hoe hij mij en andere persoon zwart heeft gemaakt. Buiten school terrein hem ff flink de les gelezen.
Ik kan er echt niet tegen als mensen over de rug van een ander zich zelf beter willen voordoen dan dat ze zijn
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Edit: hahaha, eens met Fer, alleen heeft hij het uiteraard beter/langer verwoord
God, die jongen is toch echt van alle markten thuisquote:Op donderdag 29 april 2010 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu snappen jullie ook direct waarom ik niet kan stoppen met drinken, ik ben snel verslaafd
Escaleren naar hoger niveau is een logischere stap dan doodbloeden, althans bij de projecten die ik heb meegemaakt. Escaleren is iets heel moois, maar inderdaad je moet de situatie wel goed lezen, anders graaf je je eigen graf als je escaleert naar een niveau hoger.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:44 schreef FJD het volgende:
[..]
< knip>
Als zelfs dat niet helpt dan heb je een falende leidinggevende en dan kun je of het project dood laten bloeden (blijkbaar geeft je leidinggevende geen prio aan het project) of escaleren naar nog een niveau hoger (gevaarlijk).
<knip>
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
en nog even een kwinkslag;
[..]
God, die jongen is toch echt van alle markten thuis
De stap is afhankelijk van de prioritering van het project. Ik heb voldoende kleine zij-projecten gehad die ik gerust dood had kunnen laten bloeden als ik voor die keuze had komen te staan. Hell, ik heb nu ook nog wel een paar puntjes die ik een niveau hoger kan escaleren maar goed er komt nu geen bloed uit dus het is nu niet nodig.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Escaleren naar hoger niveau is een logischere stap dan doodbloeden, althans bij de projecten die ik heb meegemaakt. Escaleren is iets heel moois, maar inderdaad je moet de situatie wel goed lezen, anders graaf je je eigen graf als je escaleert naar een niveau hoger.
Zoals het inschatten van leeftijd?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:Tja dat is mijn grootste zwakte punt, aangezien drank andere zwakte punten van me versterkt
![]()
Bada bing!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef FJD het volgende:
[..]
De stap is afhankelijk van de prioritering van het project. Ik heb voldoende kleine zij-projecten gehad die ik gerust dood had kunnen laten bloeden als ik voor die keuze had komen te staan. Hell, ik heb nu ook nog wel een paar puntjes die ik een niveau hoger kan escaleren maar goed er komt nu geen bloed uit dus het is nu niet nodig.
Andere projecten daarentegen ben ik al continue aan het escaleren omdat ik uit de planning dreig te lopen op basis van een externe factor waar ik geen invloed op heb. Dat gaat dan allemaal niet via de mail (daar is het de organisatie en de personen niet naar) maar het punt ligt er wel. Gelukkig heb ik alles behalve een falende leidinggevende dus hoef ik nergens omheen maar ik zou het wel doen als het nodig is.
[..]
Zoals het inschatten van leeftijd?
Doet ie het weer![]()
![]()
Alle 4 de opties hebben we al gehad als project team. Leidinggevende wil alleen het eindproduct, hoe maakt hem niet uit als ie het maar heeft. En je kent ook niet alle details van het hele verhaal dus dat jij dan conclusies trekt over mij is krom.quote:
Ik vind het ook triest, maar leidinggevende niks wil doen en de klapjosti krijgt het idee dat ie alles kan maken, schiet bij mij het verkeerde keelgat binnen. En hij heeft het niet alleen bij mij geflikt, er zijn zo andere klasgenoten die met hem ff willen praten. Het is het type mens dat alles wil hebben voor niets en zolang ie maar geen moeite hoeft te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel triest, van die jongen maar ook van jou. Waar zijn onze normen en waarden gebleven. Waarom altijd maar met geweld oplossen
Heel jammer dit....
Edit: hahaha, eens met Fer, alleen heeft hij het uiteraard beter/langer verwoord
wazzzup?quote:Op vrijdag 30 april 2010 04:04 schreef FJD het volgende:
Goooeeeddd, met je dronken kop proberen uit te leggen waar dat angstaanjagende geschreeuw vandaan komt is niet zo makkelijkUiteindelijk schijnbaar toch twee man opgepakt. Nu maar eens slapen.
Nee ik weet zeker dat fer die punten gewoon heeft doorlopen, alleen als je dronken bent gaat het allemaal wat snellerquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
whehehe! Heeft fer nu punt 1-4 overgeslagen en zelf lopen matten? HELD
Dat dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee ik weet zeker dat fer die punten gewoon heeft doorlopen, alleen als je dronken bent gaat het allemaal wat sneller
Je hebt nu een kater omdat dat vrouwtje haar dankbaarheid niet goed genoeg liet blijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat dus
The following took place between 4pm and 5pm...
Nee we kwamen gisternacht om een uurtje of 4 van de Willemsbrug af en reden onder de oude spoorbrug door. Bovenop de spoorbrug (wat verder geen doorlopende weg is oid) hoorde we een vrouw en twee mannen teksten uitslaan die vrij ernstig klonken. Niet van het niveau dat er dronken ruzie werd gemaakt maar echt nog wel een slag ernstiger. Ik m'n maat laten stoppen en toen kwamen we tot de conclusie dat ingrijpen vereist was (). Ondertussen stopte er nog een andere fietser die hetzelfde dacht.
Als een echte Jack Bauer (niet die uit de serie maar de Jack die straalbezopen uit de stripbar werd geflikkerd) wilde die maat van me meteen naar boven rennen. Ik heb geleerd van Jack z'n domme fouten dus ik heb gezegd dat ik eerst back-up wilde bellen. Ik had net m'n verhaal gedaan bij 112 toen het busje al om de hoek kwam, die was blijkbaar al onderweg. Later kwam er nog een ander busje en toen hoorde we dat er twee man waren opgepakt en het vrouwtje gered was.
Nu heb ik een beetje een kater
Troosten Erniequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je hebt nu een kater omdat dat vrouwtje haar dankbaarheid niet goed genoeg liet blijken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
Kind is gewoon aangeschoten / dronken. Lomp ook om te denken dat je zo kan aanmerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]schitterend
Dat wijf valt ook gewoon nog een keer in het water
En die gast zie je echt kijken wtf?! had ik haar net uit het water dondert ze er weer in
Que? minder? wat is dat...quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef FJD het volgende:
Mogguh! 10:00 ontbijt toch
AA tegen QJ hebbenMooi spel
Oh ja ik moet minder drinken denk ik
19 juni is Nederlands elftal bier drink BBQ in Rdamquote:Op zondag 2 mei 2010 11:30 schreef ursel het volgende:
Fer, Yoshka, JP, Frankie
Gaan we nog de JJC fietsen dit jaar?
19 juni 2010
Moet je hard door fietsen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
19 juni is Nederlands elftal bier drink BBQ in Rdam
Liverpoolquote:
Gefeliciteerd. Je bent een waardige opvolgerquote:
Blijf het jammer vinden dat je niet meedeed. Neem je de 19e de schaal mee?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent een waardige opvolger
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat je niet meedeed. Neem je de 19e de schaal mee?
Echt wel iets in Rotterdam
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je hard door fietsen.
Kan die niet verschuiven worden naar Anrhem?
quote:
Ik ben met de trein naar werk, mag nog steeds niet rijden denk ikquote:Op maandag 3 mei 2010 08:32 schreef jpjedi het volgende:
Fantastisch weekend in Liverpool gehad. Wedstrijd was ruk maar verder niets te klagen.![]()
[ afbeelding ]
duidelijk en no problemoquote:Op maandag 3 mei 2010 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
@Urs, nee. Sowieso is de wedstrijd om 13:30 al, ik wil graag Stadhuisplein toe en ik voel er weinig voor om een grote groep mensen te laten BBQen en zuipen in een huisje waar m'n pa en stiefma zuinig op zijn
Babel en Kuyt konden het helaas niet met zijn 2-en af...quote:Op maandag 3 mei 2010 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben met de trein naar werk, mag nog steeds niet rijden denk ik
Babel
Damn, dat klinkt ook wel erg goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Babel en Kuyt konden het helaas niet met zijn 2-en af...
Jij hebt echt gezopen als een koe![]()
Bluffen, poker, pool, Pitcher & Pints ftw!![]()
![]()
Luie cementzakken dat het zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef jpjedi het volgende:
Babel en Kuyt konden het helaas niet met zijn 2-en af...
quote:Jij hebt echt gezopen als een koestudent![]()
Stiftquote:Bluffen, poker, pool, Pitcher & Pints ftw!![]()
![]()
bronquote:Jong PSV kampioen
Uitgegeven: 3 mei 2010 21:13
Laatst gewijzigd: 3 mei 2010 21:35
EINDHOVEN - Jong PSV is maandagavond kampioen geworden van de beloften eredivisie. Het door oud-speler Anton Janssen getrainde elftal won thuis van Willem II, 4-0.
Jong Ajax, de concurrent, verspeelde beslissende punten tegen de jeugd van FC Twente (2-2).
Ajax verspeelde daardoor de voorsprong van een punt die het had op de Brabanders.
Ook de schuld van Feyenoordquote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En nog een kampioenschap dat door twente niet naar amsterdam gaat
[..]
bron
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:20 schreef Keltie het volgende:
The Pacific:
http://blogs.denverpost.c(...)-theaters/#more-1547
11:05quote:
Overwerken.. Tot 19.30/ 20.00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |