Het contrast tussen Big Frank & onze Frank?quote:
ik twijfel tussen de 500D & 50Dquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef RudyCarell het volgende:
Zo en nu wachten op me camera... Ze kunnen komen tussen 08.00 en 20.00...
Vermakelijke column maar behoorlijk wereldvreemdquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:43 schreef Incolumis het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-voetbal-kapot-1.htm
goed stuk weer van nico
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Het contrast tussen Big Frank & onze Frank?Ik weet dat je Ajax-supporter bent maar dat je zo blind was had ik niet verwacht
niet perse maar het maakt alles wel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee maar dat ga ik vast nodig hebben om te mailen zeker?
Zojuist een account aangemaaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet perse maar het maakt alles wel makkelijker
Sorry het ging om de 550D maar die is duurder dan de 50D maar echte voordelen van de 50D heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:47 schreef FJD het volgende:
Als je daarvoor een goed objectief moet laten liggen dan misschien de 500D maar anders zou ik toch voor de 50D gaan
het is niet alleen maar voor mail, maar ook voor agenda, lattitude, bookmarks, nieuws, rss reader, maps etc handigquote:
Je kan er ook mee waven..quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is niet alleen maar voor mail, maar ook voor agenda, lattitude, bookmarks, nieuws, rss reader, maps etc handig
1 account om alles mee te doen
Ik ga er meteen eentje kopenquote:
Zodra de zon achter de sluierbewolking verdwijnt koelt ut wel snel af.quote:
Ik ben natuurlijk erg afhankelijk van het vervoer, maar het lijkt me leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef jpjedi het volgende:
Heren,
wat is de animo voor een Zaterdagavond BOF en zondag tour etappe kijken op 4 Juli? Mijn ouders hebben een huisje in Zeeland en de Tour komt voorbij.![]()
3 slaapkamers en er kunnen nog mensen in de woonkamer maffen maar laten we zeggen 6 gasten plus mij, Lies en Indy.![]()
Deelnemers:
-Fer
-Frank
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef FJD het volgende:
19 juni Nederland kijken in Rotterdam en dan twee weken daarna de kwartfinale bij JP![]()
UPCWeer de verbinding eruit
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog een wave-accountje? ik heb nog zo'n 6000 invites klaarliggen
Ben wel benieuwd naar Xperia. Heb nog geen telefoon in m'n handjes gehad die gebruiksvriendelijker is dan de iPhone alhoewel ik de laatste tijd wel weer schijtziek wordt vd traagheid van de software. Nieuwe OSen worden continue zwaarder zonder dat het echt veel toevoegd, het lijkt MS welquote:Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef Sickert het volgende:
De 19e ben ik ook vd partij. Als het goed is ben ik dan ook vrij.
Tevens eerste post vanaf de xperia! Fokk de aiphone! Ding is geniaal!
dat is tot nu toe nog bij alle Android foons het geval. het grote verschil tussen Apple en de Android foons is, dat er zo vaak een nieuwe Android foon uitkomt met nieuwere techhnologie, daar kan de iPhone niet op inhaken. qua marketing e.d. is de iPhone erg goed, qua techniek niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toffe telefoon idd maar natuurlijk geen iPhoneGrote voordeel van die Xperia vind ik dat hij hetzelfde touchscreen (capacitief) als de iPhone heeft. Kortom, reageert erg goed i.p.v. dat je je vinger bijna door het scherm drukt voordat het toestel reageert
Heb je het nu over de producten van apple?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef FJD het volgende:
Techniek is echt zwaar overrated. Het is een continue schreeuw van een klein groepje 'nerds' waardoor het lijkt alsof de gemiddelde consument er echt op zit te wachten terwijl in werkelijkheid geen hond er op zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |