Je hebt nu een kater omdat dat vrouwtje haar dankbaarheid niet goed genoeg liet blijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat dus
The following took place between 4pm and 5pm...
Nee we kwamen gisternacht om een uurtje of 4 van de Willemsbrug af en reden onder de oude spoorbrug door. Bovenop de spoorbrug (wat verder geen doorlopende weg is oid) hoorde we een vrouw en twee mannen teksten uitslaan die vrij ernstig klonken. Niet van het niveau dat er dronken ruzie werd gemaakt maar echt nog wel een slag ernstiger. Ik m'n maat laten stoppen en toen kwamen we tot de conclusie dat ingrijpen vereist was (). Ondertussen stopte er nog een andere fietser die hetzelfde dacht.
Als een echte Jack Bauer (niet die uit de serie maar de Jack die straalbezopen uit de stripbar werd geflikkerd) wilde die maat van me meteen naar boven rennen. Ik heb geleerd van Jack z'n domme fouten dus ik heb gezegd dat ik eerst back-up wilde bellen. Ik had net m'n verhaal gedaan bij 112 toen het busje al om de hoek kwam, die was blijkbaar al onderweg. Later kwam er nog een ander busje en toen hoorde we dat er twee man waren opgepakt en het vrouwtje gered was.
Nu heb ik een beetje een kater
Troosten Erniequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je hebt nu een kater omdat dat vrouwtje haar dankbaarheid niet goed genoeg liet blijken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
Kind is gewoon aangeschoten / dronken. Lomp ook om te denken dat je zo kan aanmerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]schitterend
Dat wijf valt ook gewoon nog een keer in het water
En die gast zie je echt kijken wtf?! had ik haar net uit het water dondert ze er weer in
Que? minder? wat is dat...quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef FJD het volgende:
Mogguh! 10:00 ontbijt toch
AA tegen QJ hebbenMooi spel
Oh ja ik moet minder drinken denk ik
19 juni is Nederlands elftal bier drink BBQ in Rdamquote:Op zondag 2 mei 2010 11:30 schreef ursel het volgende:
Fer, Yoshka, JP, Frankie
Gaan we nog de JJC fietsen dit jaar?
19 juni 2010
Moet je hard door fietsen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
19 juni is Nederlands elftal bier drink BBQ in Rdam
Liverpoolquote:
Gefeliciteerd. Je bent een waardige opvolgerquote:
Blijf het jammer vinden dat je niet meedeed. Neem je de 19e de schaal mee?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent een waardige opvolger
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat je niet meedeed. Neem je de 19e de schaal mee?
Echt wel iets in Rotterdam
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je hard door fietsen.
Kan die niet verschuiven worden naar Anrhem?
quote:
Ik ben met de trein naar werk, mag nog steeds niet rijden denk ikquote:Op maandag 3 mei 2010 08:32 schreef jpjedi het volgende:
Fantastisch weekend in Liverpool gehad. Wedstrijd was ruk maar verder niets te klagen.![]()
[ afbeelding ]
duidelijk en no problemoquote:Op maandag 3 mei 2010 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
@Urs, nee. Sowieso is de wedstrijd om 13:30 al, ik wil graag Stadhuisplein toe en ik voel er weinig voor om een grote groep mensen te laten BBQen en zuipen in een huisje waar m'n pa en stiefma zuinig op zijn
Babel en Kuyt konden het helaas niet met zijn 2-en af...quote:Op maandag 3 mei 2010 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben met de trein naar werk, mag nog steeds niet rijden denk ik
Babel
Damn, dat klinkt ook wel erg goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Babel en Kuyt konden het helaas niet met zijn 2-en af...
Jij hebt echt gezopen als een koe![]()
Bluffen, poker, pool, Pitcher & Pints ftw!![]()
![]()
Luie cementzakken dat het zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef jpjedi het volgende:
Babel en Kuyt konden het helaas niet met zijn 2-en af...
quote:Jij hebt echt gezopen als een koestudent![]()
Stiftquote:Bluffen, poker, pool, Pitcher & Pints ftw!![]()
![]()
bronquote:Jong PSV kampioen
Uitgegeven: 3 mei 2010 21:13
Laatst gewijzigd: 3 mei 2010 21:35
EINDHOVEN - Jong PSV is maandagavond kampioen geworden van de beloften eredivisie. Het door oud-speler Anton Janssen getrainde elftal won thuis van Willem II, 4-0.
Jong Ajax, de concurrent, verspeelde beslissende punten tegen de jeugd van FC Twente (2-2).
Ajax verspeelde daardoor de voorsprong van een punt die het had op de Brabanders.
Ook de schuld van Feyenoordquote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En nog een kampioenschap dat door twente niet naar amsterdam gaat
[..]
bron
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:20 schreef Keltie het volgende:
The Pacific:
http://blogs.denverpost.c(...)-theaters/#more-1547
11:05quote:
Overwerken.. Tot 19.30/ 20.00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |