Godver jaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met het nodige verbruikt neem ik aan
Shit, mn kely huizen filmpje wertk niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
PM hem wat jailbait en hij is ook weer blij.
Hij zou eens op z'n plek gezet moeten worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach wat, zelfs tegen mensen die hier al heel lang posten issie niet lief dus het hoeft niet eens aan newbie status te liggen.
Hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver ja![]()
De volgende ochtend reed ik naar huis toe, en bij Groevenbeek zag ik allemaal ontspoorde treinen, zieke shit
modjes die de pik op je hebben, ik ken hetquote:Op donderdag 22 april 2010 09:35 schreef WillFerrell het volgende:
Die HeatWave heeft ook de pik op me.!
Die had toch zelfmoord gepleegd of zo?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Shit, mn kely huizen filmpje wertk niet meer.
Remlofquote:Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
modjes die de pik op je hebben, ik ken het
Bazennummer is dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha![]()
altijd als ik dat nummer van Oasis hoor die van D'yer wanna be a spaceman ,dan moet ik aan NG denken
geen ideequote:Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had toch zelfmoord gepleegd of zo?
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke post van jou is bullshit he? Als ze bij de Zeeman/Wibra/Wehkamp een artikel hebben dat het goedkoopste is koop ik het daar, maar jij niet natuurlijk, je geeft liever meer geld uit voor hetzelfde product....
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, ik hoop dat ie een keer tever gaat.
Jezusquote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bazennummer is dat.![]()
Een maat van me zag een konijn van 3 meter hoog en die durfde niet via die weg naar huis, zijn ze omgelopen. Hebben ze van het vosje naar putten gelopen in 4 uur
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een keer een hand gegeven in het eggie
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef Hyman het volgende:
[..], Ik ga met een aantal vrienden en een fok!ker naar Sziget, en die ene fok!ker die ziet hem wel eens zitten in de lokale kroeg. Hij schijnt zelfs 2 blokken verder te wonen
Of vragen wat ie nou voor de kost doet, of of ie nog ekte vrienden naast internethelden heeftquote:Op donderdag 22 april 2010 09:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt z'n handtekening vragen
Ik ben ook wel benieuwd wat voor werk ie doetquote:Op donderdag 22 april 2010 09:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of vragen wat ie nou voor de kost doet, of of ie nog ekte vrienden naast internethelden heeft
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat voor werk ie doet![]()
Tevens ben jij hierbij officieel geaccepteerd in de KLB-SC.![]()
Lauriëtte stond eerste met 500 posts op haar 18e verjaardagquote:Op donderdag 22 april 2010 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
WDMensen die op hun verjaardag in de top 3 van de dagposts staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |