Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Het is alweer duidelijk, Hyman past prima in deze SC.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Het is alweer duidelijk, Hyman past prima in deze SC.
Nou dan niet.quote:
Ken je de kawoepersteeg? vlakbij het vosje.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hym, waar woon je in Ermeloeeee eigenlijk?
lakitu was niet zo lief tegen mequote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Overdag vind ik de sc veel leuker dan 's avonds boys
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ken je de kawoepersteeg? vlakbij het vosje.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Overdag vind ik de sc veel leuker dan 's avonds boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh, die 's heerenloo kerkquote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Daar woont een maat van me ook, bij het vosje
![]()
Vlak bij die kerk daar.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]troe, troeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet tegen niemand lief die hier nieuw komt.quote:
Okee, okeequote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, die 's heerenloo kerk, ik woon dan ongeveer een kilometer westelijker.
Ik dacht ook al aan een newbie ontgroeningquote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij doet tegen niemand lief die hier nieuw komt.
neuhquote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okee, okee. Best wel een eindje van het dorp
![]()
Gewoon een grote bek geven en zeggen dat het van NG mochtquote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan een newbie ontgroening
Oh johquote:
Okéquote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon een grote bek geven en zeggen dat het van NG mocht
Met het nodige verbruikt neem ik aanquote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh johValt me nog mee
![]()
Met oud en nieuw had ik vanaf de prins Bernardschool naar t vosje in een half uur gedaan.![]()
Ach wat, zelfs tegen mensen die hier al heel lang posten issie niet lief dus het hoeft niet eens aan newbie status te liggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan een newbie ontgroening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |