Echt elke post van jou is bullshit he? Als ze bij de Zeeman/Wibra/Wehkamp een artikel hebben dat het goedkoopste is koop ik het daar, maar jij niet natuurlijk, je geeft liever meer geld uit voor hetzelfde product....quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
Wehkamp.Wat voor een pauper ben je dan.
Je geeft hem nu z'n zin, hij fapt op mensen die happen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke post van jou is bullshit he? Als ze bij de Zeeman/Wibra/Wehkamp een artikel hebben dat het goedkoopste is koop ik het daar, maar jij niet natuurlijk, je geeft liever meer geld uit voor hetzelfde product....
I know, ik hoop dat ie een keer tever gaatquote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Je geeft hem nu z'n zin, hij fapt op mensen die happen.
x
Ik hoop dat Wehkamp zegt, PECH GEHAD.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Shit
Gisteren een bestelling bij Wehkamp gedaan, hebben ze vanaf vandaag ineens 4 dagen korting!
Hopelijk kan ik met een mailtje nog iets los krijgen, anders moet ik mn bestellen retourneren en een nieuwe bestelling doen :p
Klacht: vlak na bestelling 20% korting.
x
Juh, overeenkomst gesloten voor de prijs die op het moment van het sluiten van de overeenkomst bekend was. Nisk aan te doen dus.quote:
Hahahahahaahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef joppie_saus het volgende:
Terechte klacht.
Ik bestelde voetbalshirt via Plutosport voor 30 euro, was die een dag later 10 euro.
Ik bestel er wel vaker.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Juh, overeenkomst gesloten voor de prijs die op het moment van het sluiten van de overeenkomst bekend was. Nisk aan te doen dus.
Zo, een wel gefundeerde post van een modje. Nou, als je wat meer op mij let, zie je dat er echt wel kwaliteit tussen zit. Maar smaak kan niet iedereen hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke post van jou is bullshit he? Als ze bij de Zeeman/Wibra/Wehkamp een artikel hebben dat het goedkoopste is koop ik het daar, maar jij niet natuurlijk, je geeft liever meer geld uit voor hetzelfde product....
@home bestaat niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef Ladylike het volgende:
ik had dat met Tele2... internet, tv en bellen afgesloten bij hen, week later krijg je bij het zelfde een laptop gratis...
fuck
overigens zit ik nu bij @home maar ga weer terug naar Tele2 want @home zuigt
bedankt voor uw aandacht
dan heb ik internet van een niet bestaande providerquote:
Verder kan ik ook gewoon de aankoop retourneren en dezelfde bestelling opnieuw plaatsen, dit kost alleen maar tijd en levert ze vrijwel niets op.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik bestel er wel vaker.
Zou het zien als een stukje klantvriendelijkheid als ze hier op ingaan.
x
Hoe durf je! Hier hebben we al vanaf het begin stabiel en snel internet.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb ik internet van een niet bestaande provider
en wie levert dan mijn digitale televisie?
en waarom heb ik een telefoonaansluiting bij hen?
en waarom betaal ik dan uberhaubt?![]()
ik weet ook wel dat het ziggo heet, maar ben eigenwijs en blijf @home zeggen, aangezien ze de bagger service van die naam blijven leveren
Ik heb er ook geen problemen mee, maar maak ff een ziggo topic aan danquote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe durf je! Hier hebben we al vanaf het begin stabiel en snel internet.
Alleen paar dagen terug was er een kleine storing, die na een paar uurtjes werk was opgelost.![]()
Jou al een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
stabiel en snel? je liegtquote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe durf je! Hier hebben we al vanaf het begin stabiel en snel internet.
Alleen paar dagen terug was er een kleine storing, die na een paar uurtjes werk was opgelost.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dure spullen kopen voor weinig geld is cool.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is die artiest die een dansje doet daar links onder je naam?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |