abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80826367
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef RastafarHigh het volgende:

[..]

Hey da's een goeie! Laat alsjeblieft weten als je nieuws hebt!
Ik denk niet dat er nu nog goed nieuws komt, mocht het wel het geval zijn laat ik het natuurlijk weten.
pi_80827855
Nou, dat is dan vet balen... Na al die slapeloze nachten, wordt dit wel de slechtste...
pi_80828219
*&^&%^%%%%$$. betekent dit dan dat we heeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebben omdat onze aanvraag op de 29ste binnenkwam of niet. Het budget is op 29 maart overschreden, dus het kan nog steeds zo zijn dat onze aanvraag van de 29ste is afgeketst. Wat een zure bende. En zwaar ruk voor degenen die na de 29ste hebben ingediend.
pi_80828608
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:03 schreef sabineB het volgende:
*&^&%^%%%%$$. betekent dit dan dat we heeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebben omdat onze aanvraag op de 29ste binnenkwam of niet. Het budget is op 29 maart overschreden, dus het kan nog steeds zo zijn dat onze aanvraag van de 29ste is afgeketst. Wat een zure bende. En zwaar ruk voor degenen die na de 29ste hebben ingediend.
Bij mij stond er in de mail dat NA 29 maart alle aanvragen niet meer gehonoreerd worden dus ik denk dat je nog net geluk heb gehad
pi_80828710
Shit zeg
Mijn aanvraag is de 29e binnengekomen hopelijk komt het dan nog goed... Echt klote voor iedereen!!!!
pi_80828879
Dit is echt UBERstress. Wat ik echt jammer vind is dat er op de Agentschap geen enkele indicatie staat of dat het bericht uit de mailtjes niet op de site geplaatst is. Iedereen zit zich suf te wachten en voral voor de mensen na de 29ste moet dit bizar spannend zijn. Enig idee wat de dossiercodes zijn van de mensen van de 29ste die al wel weten of ze er door zijn? Die van ons eindigt op 06364. Ben me suf aan het googlen om berichten te vinden over het feit dat de pot nu leeg zou zijn maar kan niks concreets vinden.
pi_80829082
29e hier eindigt op 623* weten nog niets
pi_80829125
succes!
pi_80831253
wel een beetje suf dat ik dan gister nog een email krijg waarin ze beweren dat ze nog niet weten of 2 april nog aan de beurt komt..
keep your fingers crossed
pi_80831471
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef cserena het volgende:
Het is idd op... heb ook mail gekregen.

Geachte heer/mevrouw,

Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die zijn ingediend na 29 maart 2010 worden niet gehonoreerd. Aanvragers krijgen schriftelijk bericht.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk
hoe laat hebben jullie die mail dan gekregen?
pi_80831682
Nou ik weet niet van wie julie de mail krijgen maar ik heb net hetzelfde bericht als gister verstuurd en krijg weer deze reactie:
Goedendag,

Aanvragen worden conform de Wet bevordering eigenwoningbezit op volgorde van binnenkomst behandeld, voor zover er nog budget beschikbaar is. Vanwege de enorme toestroom van aanvragen is de behandeltijd langer dan normaal. Momenteel zijn wij bezig met de behandeling van aanvragen die zijn ontvangen op 29 maart 2010.

Of u nog aanspraak kunt maken op het budget is nog niet bekend. Wij kunnen niet voorspellen op welk moment de pot leeg zal zijn. U zult de beschikking moeten afwachten.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk
pi_80831714
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:36 schreef qeqa het volgende:
Nou ik weet niet van wie julie de mail krijgen maar ik heb net hetzelfde bericht als gister verstuurd en krijg weer deze reactie:
Goedendag,

Aanvragen worden conform de Wet bevordering eigenwoningbezit op volgorde van binnenkomst behandeld, voor zover er nog budget beschikbaar is. Vanwege de enorme toestroom van aanvragen is de behandeltijd langer dan normaal. Momenteel zijn wij bezig met de behandeling van aanvragen die zijn ontvangen op 29 maart 2010.

Of u nog aanspraak kunt maken op het budget is nog niet bekend. Wij kunnen niet voorspellen op welk moment de pot leeg zal zijn. U zult de beschikking moeten afwachten.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk
Ik wil het ook niet geloven, maar volgens mij zit iemand de boel hier aardig op te naaien!!!
pi_80831760
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:52 schreef Ancie het volgende:
ojee wat balen zeg voor de gene die later hebben dan 29 maart ik was ff rond aan het surfen enik kwam al meerdere kopjes tegen dat het op is met het nieuws van vandaag
ik wens jullie heel veel sterkte en echt balen joh
Alleen jammer voor je dat Agentschap NL het alleen per post aan jou en de geldverstrekker laat weten en NOOIT per mail en al helemaal niet aan de tussenpersoon.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:39 schreef Benijx het volgende:

[..]

Ik wil het ook niet geloven, maar volgens mij zit iemand de boel hier aardig op te naaien!!!
En er wordt inderdaad volgende hier mensen opgenaaid. Ik heb niet voor niets al eerder gemeld dat ik die "nieuwelingen" niet vertrouw.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_80831844
Nouja ik vind het een beetje vreemd dat die berichten in de avond zijn gekomen terwijl ze dan bij SN niet werken dus heb hetzelfde maitlje als gister nogmaals verstuurd maar ik krijg gewoon weer het standaard briefje terug.. ik ga straks ook wel even bellen. Als het wel op is scheelt dat me weer een paar honderd euro voor de taxatie
pi_80832288
Ancie = Serena??? berichten 2 minuten achter elkaar en allebij alleen gepost in dit topic?

Ik laat em hier niet door opnaaien, zolang er niks op de site staat, ik geen brief binnen heb en er vandaag nog niemand van de usuals hier heeft gebeld geloof ik het niet.

qeqa doe je ding
pi_80832305
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef wildcardxxl het volgende:
Ancie = Serena??? berichten 2 minuten achter elkaar en allebij alleen gepost in dit topic?

Ik laat em hier niet door opnaaien, zolang er niks op de site staat, ik geen brief binnen heb en er vandaag nog niemand van de usuals hier heeft gebeld geloof ik het niet.

qeqa doe je ding
Amen!
pi_80832327
HOERA!! heb gisteravond mail gestuurd naar agentschap om te vragen hoe het zat met de aanvragen van de 29ste en kreeg dit terug!!! Dus goed nieuws voor iedereen die op de 29ste heeft ingediend. Ik ben echt fokking blij.

Goedendag,

Uw aanvraag is reeds positief beoordeeld en op 28 april 2010 verzonden naar u en naar de geldverstrekker.

Met vriendelijke groet Helpdesk
pi_80832443
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:18 schreef sabineB het volgende:
HOERA!! heb gisteravond mail gestuurd naar agentschap om te vragen hoe het zat met de aanvragen van de 29ste en kreeg dit terug!!! Dus goed nieuws voor iedereen die op de 29ste heeft ingediend. Ik ben echt fokking blij.

Goedendag,

Uw aanvraag is reeds positief beoordeeld en op 28 april 2010 verzonden naar u en naar de geldverstrekker.

Met vriendelijke groet Helpdesk
Gefeliciteerd!! Welk BEW nummer had jij?
pi_80832476
ik heb ze nu aan de lijn..pot is leeg, komt over enkele minuten op de site zeggen ze..
pi_80832518
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:24 schreef qeqa het volgende:
ik heb ze nu aan de lijn..pot is leeg, komt over enkele minuten op de site zeggen ze..
klote zooi...
pi_80832543
Budget Koopsubsidie

Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die na 29 maart 2010 zijn ontvangen worden niet gehonoreerd. Aanvragers ontvangen schriftelijk bericht.

Het is over mensen... nu naar de volgende opties gaan kijken...
pi_80832546
ons nummer is 1006364. IS de pot nu leeg? Dat is echt zwaar kut. Blij dat wij met de hakken over de sloot binnen zijn maar ik realiseer me maar al te goed dat het ook anders had kunnen zijn.
pi_80832586
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef sabineB het volgende:
ons nummer is 1006364. IS de pot nu leeg? Dat is echt zwaar kut. Blij dat wij met de hakken over de sloot binnen zijn maar ik realiseer me maar al te goed dat het ook anders had kunnen zijn.
scheelt verdorie maar 300 nummer met mij...
pi_80832592
Nou het staat erop jongens:

Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die na 29 maart 2010 zijn ontvangen worden niet gehonoreerd. Aanvragers ontvangen schriftelijk bericht.

Bron: https://www.senternovem.nl/koopsubsidie/index.asp
pi_80832688
vet zuur. volgens mijn mail hebben ze op 28 april beoordelingen verstuurd naar de aanvragers van 29 maart.
dit even voor de mensen van de 29ste. Ik hoop voor de aanvragers daarna dat ze de pot aanvullen o.i.d. want dit kan toch eigenlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')