Ja die had ik ook op de website van VROM gezien, nu maar even afwachten.... (zoals al de hele tijd)quote:Op woensdag 28 april 2010 08:48 schreef Benijx het volgende:
Ik heb google alerts aanstaan op koopsubsidie en starterslening en ik kreeg de volgende link in me mailbox:
http://fiscathema.nl/woni(...)e-BEW.200410.doc.pdf
Hierin vraagt minister van middelkoop om extra geld...
Hopelijk nemen ze dat alsnog mee!!
Heb je het gelijk even na gevraagd?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef cserena het volgende:
Bij SenterNovem is er iig nog niets van bekend.
Ze zijn nu nog bij 29 maart.
Ik hoop het... bied ergens wat mogelijkheden voor mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:48 schreef Benijx het volgende:
Ik heb google alerts aanstaan op koopsubsidie en starterslening en ik kreeg de volgende link in me mailbox:
http://fiscathema.nl/woni(...)e-BEW.200410.doc.pdf
Hierin vraagt minister van middelkoop om extra geld...
Hopelijk nemen ze dat alsnog mee!!
Ja, had het gelijk even gevraagd.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:32 schreef Benijx het volgende:
[..]
Heb je het gelijk even na gevraagd?goed bezig! Konden ze nog meer zeggen behalve dat ze nog met 29 maart bezig zijn??? Dat ze bijvoorbeeld morgen met 30 maart beginnen?
We blijven wachten. Net wel een mail gehad dat de verkopende partij akkoord gaat met het verzoek tot verlening van de ontbindende voorwaarden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:01 schreef cserena het volgende:
[..]
Ja, had het gelijk even gevraagd.
Nee, ze konden alleen zeggen dat ze nog met 29 maart bezig waren en ze konden verder ook niet zeggen of 1 april (onze dagtekening) nog toegekend zou worden omdat ze dat niet kunnen voorspellen...
Ja inderdaad. Jij kan er ook niets aan doen dat je zo lang moet wachten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Benijx het volgende:
[..]
We blijven wachten. Net wel een mail gehad dat de verkopende partij akkoord gaat met het verzoek tot verlening van de ontbindende voorwaarden.
De verkopende partij was wel geschrokken melde de makelaar.. opzich ook wel fijn dat ik optijd ben toch!!
volgens mij valt dat wel mee als je een beetje mee hebt gekeken en gerekend met de mensen die hier hun bew nummer hebben gezet, rond de 1006200 is nog 29/3 en rond de 1006600 is al 31/3quote:Op woensdag 28 april 2010 17:20 schreef dijkie80 het volgende:
vanochtend gebeld ze gaan morgen met de 30ste bezig volgens de man die ik aan de lijn had. Hij gaf aan dat er erg veel aanvragen waren op die datum.
Hey da's een goeie! Laat alsjeblieft weten als je nieuws hebt!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:59 schreef cserena het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Jij kan er ook niets aan doen dat je zo lang moet wachten.
Ik heb trouwens een mail gestuurd naar postbus 51 (rijk) over de verlenging van een maand, omdat ze mijn vraag niet konden beantwoorden hebben ze het weer doorgestuurd naar iemand anders. Binnen 3 werkdagen krijg ik een antwoord terug, hopelijk iig.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:20 schreef dijkie80 het volgende:
vanochtend gebeld ze gaan morgen met de 30ste bezig volgens de man die ik aan de lijn had.
Da ken nie tegelijk.... toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef eveline77 het volgende:
Voor wat het waard is: mijn adviseur beweert vanmiddag bericht te hebben gehad van Agentschap NL dat 29 maart de laatste datum is die wordt toegekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |