abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80794133
Ik heb google alerts aanstaan op koopsubsidie en starterslening en ik kreeg de volgende link in me mailbox:

http://fiscathema.nl/woni(...)e-BEW.200410.doc.pdf

Hierin vraagt minister van middelkoop om extra geld...

Hopelijk nemen ze dat alsnog mee!!
pi_80794412
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:48 schreef Benijx het volgende:
Ik heb google alerts aanstaan op koopsubsidie en starterslening en ik kreeg de volgende link in me mailbox:

Ja die had ik ook op de website van VROM gezien, nu maar even afwachten.... (zoals al de hele tijd)
pi_80794727
Bij SenterNovem is er iig nog niets van bekend.
Ze zijn nu nog bij 29 maart.
pi_80795001
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef cserena het volgende:
Bij SenterNovem is er iig nog niets van bekend.
Ze zijn nu nog bij 29 maart.
Heb je het gelijk even na gevraagd? goed bezig! Konden ze nog meer zeggen behalve dat ze nog met 29 maart bezig zijn??? Dat ze bijvoorbeeld morgen met 30 maart beginnen?
pi_80795068
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:48 schreef Benijx het volgende:

Ik hoop het... bied ergens wat mogelijkheden voor mij.
Ik mag vanaf 1 mei met een nieuwe werkgeversverklaring alles opnieuw indienen . uiteraard via het bezwaar, maar goed als het dan niet behandeld wordt heb ik dikke pech,.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 28 april 2010 @ 10:11:40 #156
298327 qeqa
groetjes
pi_80796043
ik had gister een mail gestuurd naar sn of er nog enige hoop is voor 2 april en wederom zeggen ze dat dat nog niet bekend is dus geen definitief nee..
keep your fingers crossed
pi_80796570
Ik hou ook mijn duimen draaiende.
Iedereen die de 29e als dagtekening heeft (30e hier) mag als alles goed is, blij zijn!
Als ze op de dag komen dat het budget niet meer passend is voor het aantal aanvragen, gaan ze voor ze beginnen loten.
Nog even volhouden dus
pi_80797531
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:32 schreef Benijx het volgende:

[..]

Heb je het gelijk even na gevraagd? goed bezig! Konden ze nog meer zeggen behalve dat ze nog met 29 maart bezig zijn??? Dat ze bijvoorbeeld morgen met 30 maart beginnen?
Ja, had het gelijk even gevraagd.
Nee, ze konden alleen zeggen dat ze nog met 29 maart bezig waren en ze konden verder ook niet zeggen of 1 april (onze dagtekening) nog toegekend zou worden omdat ze dat niet kunnen voorspellen...
pi_80805427
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:01 schreef cserena het volgende:

[..]

Ja, had het gelijk even gevraagd.
Nee, ze konden alleen zeggen dat ze nog met 29 maart bezig waren en ze konden verder ook niet zeggen of 1 april (onze dagtekening) nog toegekend zou worden omdat ze dat niet kunnen voorspellen...
We blijven wachten. Net wel een mail gehad dat de verkopende partij akkoord gaat met het verzoek tot verlening van de ontbindende voorwaarden.

De verkopende partij was wel geschrokken melde de makelaar.. opzich ook wel fijn dat ik optijd ben toch!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Benijx op 28-04-2010 14:56:46 ]
pi_80810183
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Benijx het volgende:

[..]

We blijven wachten. Net wel een mail gehad dat de verkopende partij akkoord gaat met het verzoek tot verlening van de ontbindende voorwaarden.

De verkopende partij was wel geschrokken melde de makelaar.. opzich ook wel fijn dat ik optijd ben toch!!
Ja inderdaad. Jij kan er ook niets aan doen dat je zo lang moet wachten.
Ik heb trouwens een mail gestuurd naar postbus 51 (rijk) over de verlenging van een maand, omdat ze mijn vraag niet konden beantwoorden hebben ze het weer doorgestuurd naar iemand anders. Binnen 3 werkdagen krijg ik een antwoord terug, hopelijk iig.
pi_80810968
vanochtend gebeld ze gaan morgen met de 30ste bezig volgens de man die ik aan de lijn had. Hij gaf aan dat er erg veel aanvragen waren op die datum.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:34:40 #162
298327 qeqa
groetjes
pi_80811411
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:20 schreef dijkie80 het volgende:
vanochtend gebeld ze gaan morgen met de 30ste bezig volgens de man die ik aan de lijn had. Hij gaf aan dat er erg veel aanvragen waren op die datum.
volgens mij valt dat wel mee als je een beetje mee hebt gekeken en gerekend met de mensen die hier hun bew nummer hebben gezet, rond de 1006200 is nog 29/3 en rond de 1006600 is al 31/3
ik denk zelf dat er op 1 en 2 april veel meer zijn binnengekomen..
keep your fingers crossed
pi_80812744
Pfffff ben zo klaar met dat wachten. Ook steeds maar die vragen hoe het met je huis zit.

Ook zo stom, de ene dag heb ik wel hoop dat het lukt, de andere dag denk ik dat het gewoon allemaal kansloos is. Dus toch maar weer wachten dan
pi_80812935
Hallo,

Vandaag zelf 2x gebeld!

eerste keer een mevrouw aan de lijn gehad, die vroeg niet naar mijn BEW nummer, maar welke dag. Aangegeven dat dit 29 maart is. Ze gaf aan dat ze nu alles aan het tellen zijn, om te kijken of iedereen die op 29 maart had ingeschreven ook behandeld en verwerkt kan worden?! Indien niet genoeg een loting?!!! Vond heel raar, meer kon ze me echt niet vertellen.

Toch maar nog een keer gebeld, gelukkig een vrolijk iemand, die kon aangeven dat mijn aanvraag behandeld was en vandaag door de controle heen ging!

Dus, 2 hele aparte verhalen. mijn gevoel zegt wel dat het bijna op is!
pi_80813138
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:59 schreef cserena het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Jij kan er ook niets aan doen dat je zo lang moet wachten.
Ik heb trouwens een mail gestuurd naar postbus 51 (rijk) over de verlenging van een maand, omdat ze mijn vraag niet konden beantwoorden hebben ze het weer doorgestuurd naar iemand anders. Binnen 3 werkdagen krijg ik een antwoord terug, hopelijk iig.
Hey da's een goeie! Laat alsjeblieft weten als je nieuws hebt!
pi_80821157
Voor wat het waard is: mijn adviseur beweert vanmiddag bericht te hebben gehad van Agentschap NL dat 29 maart de laatste datum is die wordt toegekend. Ik zie niks nieuws op de site www.agentschapnl.nl/koopsubsidie staan,...
pi_80823426
Ook mijn datum is de 29ste. Heb de discussie hier al een tijdje gevolgd en het enige wat ik heb gehad na een mailtje van mijn kant (want sn was telefonisch onbereikbaar wegens drukte) is idd ook dat ze met de 29ste bezig zijn. Wat een kloteschuitje zitten we in met zn allen. Ook voor mij betekent geen koopsubsidie geen huis. Mijn passeerdatum was 29-4. Heb ik moeten verschuiven met de notaris en makelaar. Aangezien ze iig sinds vrijdag bezig zijn met de 29ste moet ons bericht toch wel in de buurt gaan komen?? succes allemaal.
pi_80823475
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:20 schreef dijkie80 het volgende:
vanochtend gebeld ze gaan morgen met de 30ste bezig volgens de man die ik aan de lijn had.
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef eveline77 het volgende:
Voor wat het waard is: mijn adviseur beweert vanmiddag bericht te hebben gehad van Agentschap NL dat 29 maart de laatste datum is die wordt toegekend.
Da ken nie tegelijk.... toch?
pi_80823870
x

[ Bericht 98% gewijzigd door eveline77 op 28-04-2010 22:32:28 ]
pi_80823905
x

[ Bericht 99% gewijzigd door eveline77 op 28-04-2010 22:31:57 ]
pi_80823930
Misschien afwijzingen versturen van de 30ste? (en sorry voor het gepruts)
pi_80824243
mijn hypotheker heeft gebeld en wij zijn er door!! dekoopsubsidie is toegekend en zit op de bus morgen of zaterdag krijgen we de post de hypotheker had gemaild en heeft een mail terug gehad met daarin dat het toegekend is joeppieeeee!!! nu hopen dat er meer volgen!! ik duim heel hard voor jullie!!
oja mijn dagtekening is 29maart
pi_80824734
Nou lees onderstaande mail van agentschapNL

Geachte heer/mevrouw,

Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die zijn ingediend na 29 maart 2010 worden niet gehonoreerd. Aanvragers krijgen schriftelijk bericht.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk
pi_80825258
ojee wat balen zeg voor de gene die later hebben dan 29 maart ik was ff rond aan het surfen enik kwam al meerdere kopjes tegen dat het op is met het nieuws van vandaag
ik wens jullie heel veel sterkte en echt balen joh
pi_80825380
Het is idd op... heb ook mail gekregen.

Geachte heer/mevrouw,

Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die zijn ingediend na 29 maart 2010 worden niet gehonoreerd. Aanvragers krijgen schriftelijk bericht.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')