*huil* *huil*quote:Op donderdag 22 april 2010 00:27 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik zou als europeaan ook niet erg gerust zijn op een zionistische Israel met 200 kernwapens. Of dacht je dat ze alleen iets tegen moslims hebben?
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:27 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik zou als europeaan ook niet erg gerust zijn op een zionistische Israel met 200 kernwapens. Of dacht je dat ze alleen iets tegen moslims hebben?
Moet je dit opiniestuk eens lezen. Slaat de spijker op de kop.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:22 schreef WammesWaggel het volgende:
En daar hoor je amper wat van, Israel kan nog een hoop leren van Marokko.
Jij maakt je dus ook druk om wat er met de Tibetanen, Tsjetsjenen, Oeigoeren en alle andere 'onderdrukte' volkeren gebeurt? Zo niet, dan je ben je een hypocriet. De Joden hebben ons niets aangedaan en hebben ons zelfs gesteund in de Iran-Irak oorlog. In tegenstelling tot de Palestijnen die de straat opgingen om Saddam te steunen, maar mensen zoals jij zijn dat alweer vergeten. Ik spuug op Iraniers zoals jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Moet iemand jou persoonlijk iets aandoen wil je er om caren?
Het gaat erom wat ze anderen aandoen en dreigen te doen in de toekomst.
Ik maak me geen zorgen hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:27 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over waar andere mensen zich over druk maken zijn vaak nog iets kanslozer.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:33 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die een kant kiezen inzake 2 inferieure kind-culturen die met elkaar overhoop liggen en een overduidelijk aandacht-hoerderig jij-begon-nee-JIJ-begon spelletje spelen.
Ga iets nuttigs doen ofzo.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij maakt je dus ook druk om wat er met de Tibetanen, Tsjetsjenen, Oeigoeren en alle andere 'onderdrukte' volkeren gebeurt? Zo niet, dan je ben je een hypocriet. De Joden hebben ons niets aangedaan en hebben ons zelfs gesteund in de Iran-Irak oorlog. In tegenstelling tot de Palestijnen die de straat opgingen om Saddam te steunen, maar mensen zoals jij zijn dat alweer vergeten. Ik spuug op Iraniers zoals jou.
Moslims mogen elkaar wel uitroeienquote:Op donderdag 22 april 2010 00:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet je dit opiniestuk eens lezen. Slaat de spijker op de kop.
Haha jij neemt de kant van zionistisch Israel tegenover het Iraanse volk. Je kan dan wel voor Iraanse vrijheid en democratie zijn, hoef je nog niet zo voor het huidige Israel te gaan juichen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij maakt je dus ook druk om wat er met de Tibetanen, Tsjetsjenen, Oeigoeren en alle andere 'onderdrukte' volkeren gebeurt? Zo niet, dan je ben je een hypocriet. De Joden hebben ons niets aangedaan en hebben ons zelfs gesteund in de Iran-Irak oorlog. In tegenstelling tot de Palestijnen die de straat opgingen om Saddam te steunen, maar mensen zoals jij zijn dat alweer vergeten. Ik spuug op Iraniers zoals jou.
Nee, Israel verkocht ten tijde van de Iran-Irak oorlog wapens aan Iran. Diezelfde ayatollahs die nu een sport ervan hebben gemaakt een tirade over de 'zionistische staat' te houden, zijn diezelfde mensen die in het geheim wapens van Israel kochten. Huichelaars zijn het.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:35 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
En men hoor je nooit over die milities in Gaza zelf die ook aardig bloedvergieten
![]()
Bedoel je met Iran/Irak oorlog dat Israël die kerncentrale heeft gebombardeerd
Ik laat altijd even een 3e tegengeluid horen voor de twijfelaars onder ons. Mensen die tussen de 2 kanten verscheurd worden en zich afvragen wat ze moeten kiezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over waar andere mensen zich over druk maken zijn vaak nog iets kanslozer.
Discriminatie!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Moslims mogen elkaar wel uitroeien
Inderdaad. Toen Hitler heel Europa had bezet en miljoenen Joden slachtte, had de VS moeten denken:" I Don't give a flying fuck".quote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik laat altijd even een 3e tegengeluid horen voor de twijfelaars onder ons. Mensen die tussen de 2 kanten verscheurd worden en zich afvragen wat ze moeten kiezen.
Er is een 3e optie. "Just don't give a flying fuck.". Sterker nog. Als de gehele wereld vanaf dit moment compleet stopt met aandacht schenken aan dit soort idiote conflicten moet je eens kijken hoe snel het voor de betrokken partijen interessant wordt om zich met iets constructievers bezig te houden. Of dat of ze maken elkaar stilletjes af. Either way we win.
Ja hypocrieten zijn het, net zoals veel linkse Nederlanders.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet je dit opiniestuk eens lezen. Slaat de spijker op de kop.
En Amerika verkocht ze aan Irak lol ik dacht vanwege die kerncentralequote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, Israel verkocht ten tijde van de Iran-Irak oorlog wapens aan Iran. Diezelfde ayatollahs die nu een sport ervan hebben gemaakt een tirade over de 'zionistische staat' te houden, zijn diezelfde mensen die in het geheim wapens van Israel kochten. Huichelaars zijn het.
Je reageert niet op mijn post, dat zegt immers genoeg. Jij behoort tot die achterlijke groep Iraniers die waarschijnlijk iets teveel geindoctrineerd zijn door de Iraanse regering en nu elke onzin uitslaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen Hitler heel Europa had bezet en miljoenen Joden slachtte, had de VS moeten denken:" I Don't give a flying fuck".
Als je niet weet waar je het over hebt, hou gewoon je bek.
Ditquote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik laat altijd even een 3e tegengeluid horen voor de twijfelaars onder ons. Mensen die tussen de 2 kanten verscheurd worden en zich afvragen wat ze moeten kiezen.
Er is een 3e optie. "Just don't give a flying fuck.". Sterker nog. Als de gehele wereld vanaf dit moment compleet stopt met aandacht schenken aan dit soort idiote conflicten moet je eens kijken hoe snel het voor de betrokken partijen interessant wordt om zich met iets constructievers bezig te houden. Of dat of ze maken elkaar stilletjes af. Either way we win.
Nee, die kerncentrale was puur in het belang van de Israeliers. Amerika verkocht inderdaad wapens aan Irak, maar ook aan Iran (in het geheim).quote:Op donderdag 22 april 2010 00:41 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
En Amerika verkocht ze aan Irak lol ik dacht vanwege die kerncentrale
Luister, je kan wel tegen de ayatollahs zijn, ben ik ook. Maar waarom keur je de misdaden van Israel tegen veelal arme en ongewapende Palestijnen goed?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, Israel verkocht ten tijde van de Iran-Irak oorlog wapens aan Iran. Diezelfde ayatollahs die nu een sport ervan hebben gemaakt een tirade over de 'zionistische staat' te houden, zijn diezelfde mensen die in het geheim wapens van Israel kochten. Huichelaars zijn het.
Ja want de Vs deed het voor de joden....quote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen Hitler heel Europa had bezet en miljoenen Joden slachtte, had de VS moeten denken:" I Don't give a flying fuck".
Als je niet weet waar je het over hebt, hou gewoon je bek.
Wat er daar met die Arabieren/Palestijnen gebeurt interesseert mij eigenlijk vrij weinig, al bekijk ik het puur vanuit een kritische en analytische oogpunt, maar ik zal nooit een kant kiezen. Ik zie overigens dat de Israeliers het is gelukt om van een dorre grond een ware democratische en beschaafde plek te maken. Iets wat de Arabieren in geen tachtig jaar zal lukken. Jij bent overigens een hypocriet, iemand die zich selectief druk maakt over de Palestijnen, maar niet over de andere 'onderdrukte' volkeren.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:44 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Luister, je kan wel tegen de ayatollahs zijn, ben ik ook. Maar waarom keur je de misdaden van Israel tegen veelal arme en ongewapende Palestijnen goed?
Waarom kan je niet toegeven dat het misdaden zijn? Je moet weten aan welke kant van de geschiedenis je staat en denk na: hoe zal men over het huidige conflict over 200 jaar praten? Zal iedereen het afslachten van Palestijnen in gaza door tot de tand bewapende Israeliers goedkeuren?
Hey, weer iemand die z'n geschiedenisboekjes niet heeft gelezen. Want dat was precies wat de VS dacht!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Als jij ,nu er zo veel informatie beschikbaar is in de wereld, geen mening kan vormen over internationale conflicten, of daar geen interesse voor hebt, en dus maar zegt: "I don't give a fuck". Is dat jou beslissingquote:Op donderdag 22 april 2010 00:44 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ja want de Vs deed het voor de joden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |