quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Als je heel netjes kan solderen, werkt het MISSCHIEN. Maar het kan zomaar dat eea intern ook niet verbonden is
Waarom werkt 1 balkje dan welquote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Die modules die jij had waren DDR2-8000 (wat gelijkstaat aan 1000 mhz). Mobo ondersteunt officieel max 800 mhz. Zal daar wel aan liggen dat het niet helemaal jofel werkt allemaal.
[..]
Dat valt op te lossen door een nieuw moederbord te kopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
En valt dat nog op te lossen door in de bios instellingen te veranderen?
Omdat computers vaag zijn somsquote:
Dat zou niet uit moeten maken. Je reepjes moeten dan gewoon op 800 gaan draaien.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Die modules die jij had waren DDR2-8000 (wat gelijkstaat aan 1000 mhz). Mobo ondersteunt officieel max 800 mhz. Zal daar wel aan liggen dat het niet helemaal jofel werkt allemaal.
Dan koop ik liever nieuw geheugen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen door een nieuw moederbord te kopen.
Ja, dat ken ikquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken. Je reepjes moeten dan gewoon op 800 gaan draaien.
Iets met een verhoogd gezondheidsrisico en een hogere premie, maar omdat de premieverhoging nihiel is bereken ze die niet aan me doorquote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Want dat is wel een hele vreemde aanname![]()
Natuurlijk moet een verstrekker wel rekening houden met de pensioenleeftijd, maar als je 36 bent, en 30 jaar aan een hypotheek vastzit, dan zou dat geen problemen moeten opleveren (theoretisch dan).
PM maar als je in meer detail wil treden
Hebben ze een paar rentevaste periodes aangeboden? En wat voor afsluitprovisie?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Iets met een verhoogd gezondheidsrisico en een hogere premie, maar omdat de premieverhoging nihiel is bereken ze die niet aan me door![]()
Ach, boeiend, ik hoef niet meer te betalen dan ik in gedachten had en het is goedgekeurd
Ah, wilde eerst deze plaatsen:quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel vindt de Zumba leuk, en om een misverstand recht te zetten: ik haal Jair op bij m'n ouders, kook avondeten voor hem en mezelf, we gaan samen eten en daarna is Tinu al bijna thuisdus geen Bundy-taferelen
Nou, deze danquote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, wilde eerst deze plaatsen:
[ afbeelding ]
Enne... welterusten!!
Sad but true...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft ze niet meer, gevalletje borstkanker
Klopt, maar ik leef graag in het verleden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft ze niet meer, gevalletje borstkanker
En dat terwijl er maar in één borst iets van kanker ontdekt was.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Vind het wel een hele dapper beslissing trouwens, dubbele borstamputatie
Bij borstkanker bedoel je?quote:
Kwam ook doordat het in het haar familie veel voorkwam, denk dat dat kiezen makkelijker maakt in zo'n geval.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat terwijl er maar in één borst iets van kanker ontdekt was.
Een maand later had ze haar borsten al laten amputeren...
Erg moedig.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Vind het wel een hele dapper beslissing trouwens, dubbele borstamputatie
ah, okquote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kwam ook doordat het in het haar familie veel voorkwam, denk dat dat kiezen makkelijker maakt in zo'n geval.
Jij herinnert je dus ook alleen de Tatjana nog uit de tijd van Flodder ?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar ik leef graag in het verleden.
vond het toen al nietsquote:Op donderdag 22 april 2010 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij herinnert je dus ook alleen de Tatjana nog uit de tijd van Flodder ?![]()
Ze had in dit geval ook kunnen kiezen voor eerst een medische behandeling.quote:
Tatjana is alleen maar bergafwaarts gegaan na de legendarische zin: "Oh buurman, wat doet u nu?"quote:Op donderdag 22 april 2010 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Even op wiki gelezen: ze heeft een genetische fout waardoor borstkanker sneller ontstaat. Haar moeder is een overlevende van borstkanker.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Kennen jullie Samantha Who trouwens? Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaidApplegate was de leading lady.
Zo lang ze maar niet terug grijpt naar het vervloekte 'korte, pittige' kapsel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar nu aantrekkelijker vind dan ten tijde van Flodder...
Dat mag ze vast niet van haar Ronnie...quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo lang ze maar niet terug grijpt naar het vervloekte 'korte, pittige' kapsel.
brr
[ afbeelding ]
Nee die nou juist weer nietquote:Op donderdag 22 april 2010 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dus ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik haar nu aantrekkelijker vind dan ten tijde van Flodder...
En terecht. Wat een gruwel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag ze vast niet van haar Ronnie...
Dat heb ik ook bij best veel acteurs/actricesquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke rol ze ook speelt (bijv. in Don'Tell Mom The Babysittter's Dead), ik zie haar dan altijd als Kelly Bundy...
Gelukkig ben ik dus niet de enige.quote:
Dat ben je OOK natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Ik had eerlijk gezegd eerder gerekend op 'ouwe lul'- en 'MILF-lover'-replies na mijn opmerking...
Ik moet bekennen dat ik nu ik even gegoogled heb hoe ze er nu uit ziet, ik positief verrast was.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Ik had eerlijk gezegd eerder gerekend op 'ouwe lul'- en 'MILF-lover'-replies na mijn opmerking...
Och, het was even wennen maar uiteindelijk vond ik het jammer dat er geen 3de seizoen kwamquote:Op donderdag 22 april 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..], maar vond er niet veel aan...
Sommige mensen moeten bij hun genre blijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij best veel acteurs/actrices
Hugo Weaving kan best een jurk aantrekken voor LotR, maar hij blijft gewoon agent Smith die de matrix moet bewaken
Hij doet een serie volgens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Neem Ed O'Neill zelf dan.
Ik heb hem als detective of agent zien spelen in een mij ontschoten film, maar je ziet toch echt steeds Al Bundy voorbij komen...
Het Swiebertje effect noemt men dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |