Mogguhquote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een breakfast burrito?
[ afbeelding ]
Of liever meteen door naar de lunch?
[ afbeelding ]
Je kan dan ook overwegen om een geschikte 2,5" schijf te kopen. Dat is wat duurder, maar dan heb je geen losse voeding of adapter nodig, omdat alle nodige stroom uit de USB-kabel komt. Bijvoorbeeld deze. 1 kabel en that's it, schijf wordt ook nog geleverd met software voor automatische backupquote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moeten mijn ouders met mirrorsEn branden kost dan wel geen drol maar dat kunnen ze niet en als ik het uitleg zijn ze het in een dag weer vergeten
Hoe betaal jij in het buitenland dan? Uitsluitend cash?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al genoeg pasjes, vind het wel prima zo
en/of natura ?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe betaal jij in het buitenland dan? Uitsluitend cash?
Ik ga zelden naar het buitenland, laatste keer heb ik cash betaaldquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe betaal jij in het buitenland dan? Uitsluitend cash?
Neequote:
quote:Cao-akkoord schoonmakers AMSTERDAM - De werkgevers en de vakbonden in de schoonmaakbranche hebben een akkoord bereikt over een nieuwe cao. De lonen gaan in twee jaar met 3,5 procent omhoog. Het akkoord is er gekomen nadat de bonden maanden actie hebben gevoerd voor een betere cao.
Schoonmakers in het hele land hielden protestacties en legden het werk neer, wat soms tot een grote ophoping van afval leidde. Alle acties zijn nu van de baan.
De bonden eisten 4 procent meer loon in twee jaar terwijl de werkgevers niet verder wilden gaan dan 2,5 procent. Met een loonsverhoging van 3,5 procent is er nu eindelijk een akkoord op tafel gekomen.
In de USA weten ze al bijna niet meer hoe een dollar er uit ziet...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga zelden naar het buitenland, laatste keer heb ik cash betaald
waarom een apostrof?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Presentatie's bijgewoond, nu weer even op de werkplek aanwezig...
Vanwege dezelfde reden dat een hond z'n ballen likt...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waarom een apostrof?
/mierenneukmodus
Omdat het kan dus...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waarom een apostrof?
/mierenneukmodus
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Omdat het kan dus...
Ik maak hier heel veel typo's in de snelheid (typ met 2 vingers).
Soms zie ik ze en corrigeer ik ze, soms niet of heb ik geen zin om te corrigeren...
Hopelijk toch geen gedoe over die 1,3 miljard die spoorloos is?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
Pff wat een gedoe vandaag met de trein zeg.... Utrecht ben ik maar niet meer naar toe gegaan, dus nu lekker al thuis. Zo Lennon maar ophalen van kdv.
Niet dat ik weet. Ik weet wel dat de trein naar Amsterdam Zuid niet wacht op de trein vanuit Enschede, die nog geen minuutje te laat binnenrijdt en waardoor ik meerdere stoptreinen heb moeten nemen om nog een beetje op tijd in Amsterdam Zuid aan te komen. Waar mensen me vervolgens de verkeerde kant opsturen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hopelijk toch geen gedoe over die 1,3 miljard die spoorloos is?
En dat is in combinatie met andere geheugenreepjes? Nogal wat moederbordjes willen namelijk een even aantalquote:Op donderdag 22 april 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 2 geheugenbankjes van 1Gb. Als ik er 1 plaats - maakt niet uit welk slot - is er niks aan de hand. Als ik de ander plaats (alleen) in een slot, is er niks aan de hand. Als ik ze beiden plaats: PIEIEIEIEIEIEP
En het zíjn dus OCZ reepjes. En waarschijnlijk geeft m'n mobo/voeding met 1 genoeg V en met 2 te weinig waardoor hij niet wil bootenquote:Aparte gevallen zijn OCZ DDR2 geheugenreepjes in combinatie met een willekeurig DDR2 moederbord. De schuldige is hier OCZ dat in feite overclocked geheugen levert met een te hoge voltage-eis. Normaal DDR2 geheugen heeft genoeg aan 1,8V, echter OCZ DDR2 repen vereisen 2,1V. Het gevolg kan zijn dat de PC na een tijdje spontaan gaat rebooten of zelfs helemaal niet post.
Hmm dat is ruk.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Nope, 1 reepje. Heb ook met 2 reepjes getest (eentje van de set die ik er in had zitten, andere is dood) en dan is het hetzelfde effect. Nu zat ik even op Tweakers te lezen, en ik vermoed - maar weet het niet zeker - dat het hieraan ligt
[..]
En het zíjn dus OCZ reepjes. En waarschijnlijk geeft m'n mobo/voeding met 1 genoeg V en met 2 te weinig waardoor hij niet wil booten
Waar baseer je dat op? Want dat is wel een hele vreemde aannamequote:Op donderdag 22 april 2010 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn hypotheekverstrekker verwacht dat ik de 55 jaar niet ga halen
Ik denk dat Tinuviel er geen reet aan vindt, maar dat IARL ook wel eens een avondje alleen op de bank voor de TV wil hangen...quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
IARL, vindt Tinuviel Zumba leuk? Ik wil het ook gaan doen met mn schoonzus...
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Tinuviel er geen reet aan vindt, maar dat IARL ook wel eens alleen op de bank voor de TV wil hangen...
[ afbeelding ]
Zijn het toevallig modules met aan beide kanten chipjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Best welZal straks aan een van m'n pc-dokters eens vragen of dat het geval kan zijn. En dan is de vriend van wie ik het heb overgekocht vast wel zo lief om m'n geld terug te geven
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Tinuviel er geen reet aan vindt, maar dat IARL ook wel eens een avondje alleen op de bank voor de TV wil hangen...
[ afbeelding ]
Ik ga even lezen. Maar weet je wat ook om te janken is? Marco Bakker en een operazangeres die bij DWDD rockliedjes gaan eeeeh "zingen". Dat was WERKELIJK waar een aanfluitingquote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er moeite mee...
Dit is echt om te janken.
Zie ik het nu verkeerd? Of heeft zij een bord voor d'r kop?
Blij dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga even lezen. Maar weet je wat ook om te janken is? Marco Bakker en een operazangeres die bij DWDD rockliedjes gaan eeeeh "zingen". Dat was WERKELIJK waar een aanfluiting
Ik heb m'n oude geheugen er eerst maar weer ingedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zijn het toevallig modules met aan beide kanten chipjes?
Ik acht de kans waarschijnlijker dat jij een moederbord heeft wat een maximale hoeveelheid 'dubbelzijdig' geheugen aan kan. Dus wel 1x dubbelzijdig en 1x enkelzijdig.
Ik wilde nog voorstellen het voltage van je memory op te schroeven maar ik dacht dat je niet eens in de bios kwam.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude geheugen er eerst maar weer ingedaanEn het nieuwe was dit: OCZ PC2 8000
Iemand zei dat ik misschien in de bios de settings van het geheugen kon bijstellen maar daar durf ik niet aan te beginnenVraag m'n vriend nog wel even, misschien dat hij een idee heeft
Jij heeft?
Is dat een serieuze vraag?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Etcetera het volgende:
M'n mobo is trouwens deze
Oh en wat ik me al tíjden afvraag: kun je extra geheugenslots op een mobo plaatsen? Dus echt die houders, niet de bankjes die je in de houders zet
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Etcetera het volgende:
M'n mobo is trouwens deze
Oh en wat ik me al tíjden afvraag: kun je extra geheugenslots op een mobo plaatsen? Dus echt die houders, niet de bankjes die je in de houders zet
Die modules die jij had waren DDR2-8000 (wat gelijkstaat aan 1000 mhz). Mobo ondersteunt officieel max 800 mhz. Zal daar wel aan liggen dat het niet helemaal jofel werkt allemaal.quote:Support DDR2 800/667/533/400 DDR2 SDRAM
Als je heel netjes kan solderen, werkt het MISSCHIEN. Maar het kan zomaar dat eea intern ook niet verbonden isquote:Op donderdag 22 april 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
JaIk weet dat het belachelijk klinkt
Maar ik heb ruimte voor 4 slots en er zitten 2 in. Het is zeg maar afgetekend en de je zou bij wijze van spreken de slots er zo in kunnen zetten, vandaar dat ik me dat afvraag
Heb dit mobo nu bijna een jaar, heb het nooit eerder durven vragen
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Als je heel netjes kan solderen, werkt het MISSCHIEN. Maar het kan zomaar dat eea intern ook niet verbonden is
Waarom werkt 1 balkje dan welquote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Die modules die jij had waren DDR2-8000 (wat gelijkstaat aan 1000 mhz). Mobo ondersteunt officieel max 800 mhz. Zal daar wel aan liggen dat het niet helemaal jofel werkt allemaal.
[..]
Dat valt op te lossen door een nieuw moederbord te kopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
En valt dat nog op te lossen door in de bios instellingen te veranderen?
Omdat computers vaag zijn somsquote:
Dat zou niet uit moeten maken. Je reepjes moeten dan gewoon op 800 gaan draaien.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Die modules die jij had waren DDR2-8000 (wat gelijkstaat aan 1000 mhz). Mobo ondersteunt officieel max 800 mhz. Zal daar wel aan liggen dat het niet helemaal jofel werkt allemaal.
Dan koop ik liever nieuw geheugen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen door een nieuw moederbord te kopen.
Ja, dat ken ikquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken. Je reepjes moeten dan gewoon op 800 gaan draaien.
Iets met een verhoogd gezondheidsrisico en een hogere premie, maar omdat de premieverhoging nihiel is bereken ze die niet aan me doorquote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Want dat is wel een hele vreemde aanname![]()
Natuurlijk moet een verstrekker wel rekening houden met de pensioenleeftijd, maar als je 36 bent, en 30 jaar aan een hypotheek vastzit, dan zou dat geen problemen moeten opleveren (theoretisch dan).
PM maar als je in meer detail wil treden
Hebben ze een paar rentevaste periodes aangeboden? En wat voor afsluitprovisie?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Iets met een verhoogd gezondheidsrisico en een hogere premie, maar omdat de premieverhoging nihiel is bereken ze die niet aan me door![]()
Ach, boeiend, ik hoef niet meer te betalen dan ik in gedachten had en het is goedgekeurd
Ah, wilde eerst deze plaatsen:quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel vindt de Zumba leuk, en om een misverstand recht te zetten: ik haal Jair op bij m'n ouders, kook avondeten voor hem en mezelf, we gaan samen eten en daarna is Tinu al bijna thuisdus geen Bundy-taferelen
Nou, deze danquote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, wilde eerst deze plaatsen:
[ afbeelding ]
Enne... welterusten!!
Sad but true...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft ze niet meer, gevalletje borstkanker
Klopt, maar ik leef graag in het verleden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft ze niet meer, gevalletje borstkanker
En dat terwijl er maar in één borst iets van kanker ontdekt was.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Vind het wel een hele dapper beslissing trouwens, dubbele borstamputatie
Bij borstkanker bedoel je?quote:
Kwam ook doordat het in het haar familie veel voorkwam, denk dat dat kiezen makkelijker maakt in zo'n geval.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat terwijl er maar in één borst iets van kanker ontdekt was.
Een maand later had ze haar borsten al laten amputeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |