Wat is er opquote:
Nee, dat is haar username op FOK!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij noemt haar toch Paddo, das wel lekker zeg je?
En ik zal jou eens op je Speedo tikken
quote:
Zeg, ik ben niet van beton hè.quote:
Al jaren niet meer actief, maar is een lurker.quote:Zit ze op Fok?
Nee joh, zij zit nu op het aanrecht en hij is haar aan het klaarmaken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys zegt nu al even niets... zou Heer G. dan eindelijk door de voordeur in de gewillige armen van Greys gevallen zijn? En staat ze nu achter het fornuis zijn maal klaar te maken terwijl hij een wijntje inschenkt en haar een speelse tik op de billen geeft?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
PADDO ALS JE DIT LEEST KNIPPER DAN 3X MET JE LINKEROOG
PADDO ALS JE DIT LEESTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet gezien, was het niks, houterig?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zouden ze deze vrouw nou ook van die waanzinnig lompe kleren aantrekken als die van vorige week?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh verdomd, met een nattigheidje erin ziet het er wel goed uit
Gaan wij zo door vanavond?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
Gooi dat mens op de bank en woon haar uit lamzak!
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, ze moet vet veel stapjes doen om zijn wandeltempo bij te houden, te cute
Nou, wat vond jij?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zouden ze deze vrouw nou ook van die waanzinnig lompe kleren aantrekken als die van vorige week?
Ik ben gelijk weggezapt. Wat erg is dat zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duits zou toch maar 4 keer komen, nou ik zie die kerel elke week
Dat met die glazen koepelquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Outland is toch dat ding bij Alexandrium bijna onder de snelweg?
Welterusten Piscesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Papiertjes klaar, ik duik ook m'n bed in, even lezen en dan lekker slapen.![]()
Trusten voor later allemaal![]()
Is mr nog niet klaar met werken?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Net de ene chickflick op tv afgelopen op RTL5, ik ga naadloos over op de volgende die nu meteen er achteraan komt. Lekker onzinfilms
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
Net de ene chickflick op tv afgelopen op RTL5, ik ga naadloos over op de volgende die nu meteen er achteraan komt. Lekker onzinfilms
Ja ik zat even naar P&W te kijken die echt niks aan is, zapte even nav jouw post naar RTL5, maar kijk toch maar weer naar P&W.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Ja de mr is thuis hoor en heeft gegeten. En die zit nu de post enzo te lezen die hij gemist heeft en ik kijk lekker wijvenfilms. Hoewel deze nu wel een heel rare film is
Maar fijn dat ie thuis is toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Ja de mr is thuis hoor en heeft gegeten. En die zit nu de post enzo te lezen die hij gemist heeft en ik kijk lekker wijvenfilms. Hoewel deze nu wel een heel rare film is
Heerlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij gaat lekker. Jij een leuke avond gehad?
Oh dan zal ik maar niet meer al te persoonlijke dingen hier neer gaan zetten!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Deze reeks is een soort Braintraining, ik ga dingen onthouden.
Jij wannabe-Wiki!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Deze reeks is een soort Braintraining, ik ga dingen onthouden.
Je begint meer te onthouden!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De bruin leren koker rok tot aan de knieën en net op de taille?
Die?
Nee, stel je voor.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan zal ik maar niet meer al te persoonlijke dingen hier neer gaan zetten!
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je begint meer te onthouden!Ga zo door, oefen veel en je zult merken dat je hersenleeftijd steeds jonger wordt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb je aan een stel hersenen van 20 jaar, als je toch in een luier gehesen moet worden door een verzorgster met de naam Marjan die je net heeft gewassen en de poep tussen je billen heeft weggeveegd...
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Morgen feestje in Outland
Het eindfeest van onze afdelingDus het belooft nog wat. Hoop mensen zitten OF te klagen dat ze het ongehoord vinden dat je voor het opheffen van een BV'tje nog een feest geeft OF ze roepen dat ze zich helemaal klem gaan zuipen op kosten van de baas, nu het nog kan
![]()
En het is van 1630 - 2230, dus tijd zat
Alsof je normaal wel een flikker doetquote:Op donderdag 22 april 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah neem aan van wel en anders blijf ik gewoon de hele dag op m'n reet zitten en doe ik geen flikker
Go get him, tiger!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je normaal wel een flikker doet.
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah neem aan van wel en anders blijf ik gewoon de hele dag op m'n reet zitten en doe ik geen flikker
Nee, en neequote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Veel plezier vanavond Ll! Mag Die Van Jou ook mee? En heb je morgen vrij dan?
Nee eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je normaal wel een flikker doet.
Dat is altijd een beetje jammer héquote:
Helemaal als de helft van de collega's zich klem gaat zuipenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje jammer hé
Mwah, valt in dit geval wel mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje jammer hé
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen nieuwe wakkeren, Ml-etje, Greys, Tha_Erik en last but not least tombolafan
Had het ook over het laatstequote:Op donderdag 22 april 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, valt in dit geval wel mee.
Het geen vrij hebben is wel jammer ja
Ik vind het ook vrij apart ja...quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat echt vreemd, een feest op donderdagavond houden als iedereen de volgende dag weer moet werken
Tjah ik denk dat die locatie op vrijdag gewoon heul veul duurder is? En het is qua locatie wel ideaal aangezien het echt op 2 minuten lopen ligt van onze vestiging en je zo op de snelweg zit of op de trein stapt daar.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat echt vreemd, een feest op donderdagavond houden als iedereen de volgende dag weer moet werken
Outland is toch veel te druk en duur om op Vrijdagavond dat soort dingen te doen johquote:Op donderdag 22 april 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik denk dat die locatie op vrijdag gewoon heul veul duurder is? En het is qua locatie wel ideaal aangezien het echt op 2 minuten lopen ligt van onze vestiging en je zo op de snelweg zit of op de trein stapt daar.
En het duurt in weze maar tot 2230 natuurlijk. Maar het is zeker vreemd
Joah dan is er vaak gewoon een feest. Dus mocht je dan die toko willen huren kan je denk ik heul veul geld neertellen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Outland is toch veel te druk en duur om op Vrijdagavond dat soort dingen te doen johDie hebben altijd feestjes
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah dan is er vaak gewoon een feest. Dus mocht je dan die toko willen huren kan je denk ik heul veul geld neertellen.
+1!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zondag nog geen plannen!!!!!
quote:
Ik ben niet jaloers op je.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:08 schreef Ml-etje het volgende:
zondag lekker thuis tegels verwijdern in de zon
Zonnehoedje op he?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat overleef ik niet!
Misschien maar eens iets in de tuin doen...
Ja, en factor 50 smeren...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je.![]()
[..]
Zonnehoedje op he?
Goed plan vis m'n hoedje wel uit de kast.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je.![]()
[..]
Zonnehoedje op he?
Factor 50quote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en factor 50 smeren...
Ik ben gewoon nu al aan het vervellen!![]()
Nou ja, zoiets wel... Kan echt HEEL slecht tegen zonquote:
Mijn neus haat zon en laat dat nogal blijken dus die krijgt altijd een laagje 30 en herhalingquote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets wel... Kan echt HEEL slecht tegen zon
Mn neus is nu al aan het vervellen iddquote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn neus haat zon en laat dat nogal blijken dus die krijgt altijd een laagje 30 en herhaling
Acherrum!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en factor 50 smeren...
Ik ben gewoon nu al aan het vervellen!![]()
Ik heb ook niet echt gezeten, gewandeld met de kindjes, en 1x koffie gedronken bij mijn moeder in de tuin. Gaat heel snel bij mijquote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!
Ik heb nog niet veel in de zon gezeten, dus ik zie nog niks. Geen vellen maar ook nog geen bruin. Dus daar moeten we toch eens verandering in gaan brengen.
Met een boekje of de laptop erbij wil stilliggen best lukken. Maar actief rondhobbelen in het zonnetje is zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt gezeten, gewandeld met de kindjes, en 1x koffie gedronken bij mijn moeder in de tuin. Gaat heel snel bij mij
Nou ben ik sowieso niet zo erg van het lang stilliggen, dus zonnen is niet echt iets voor mij
Om die reden ben ik dus echt geen mens van zwembaden en strandvakanties. Ik kan gewoon echt niet een paar uur stilliggen, en ook niet als ik muziek opzet of een boek lees ofzo. En dan thuis is het nog wel te overleven op het balkon met een laptopje erbij. Maar op vakantie op het strand doe je dat ook niet zo snelquote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt gezeten, gewandeld met de kindjes, en 1x koffie gedronken bij mijn moeder in de tuin. Gaat heel snel bij mij
Nou ben ik sowieso niet zo erg van het lang stilliggen, dus zonnen is niet echt iets voor mij
Nou ja, ik lig niet graag als ik lees... Of half op mn zij, maar dat hou ik ook niet lang vol... Dan zit ik liever (dat is nog wel te doen), maar ik hou niet zo van de hitte ookquote:Op donderdag 22 april 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met een boekje of de laptop erbij wil stilliggen best lukken. Maar actief rondhobbelen in het zonnetje is zeker niet verkeerd.
Nee, ik hou ook echt niet van dat soort vakanties!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om die reden ben ik dus echt geen mens van zwembaden en strandvakanties. Ik kan gewoon echt niet een paar uur stilliggen, en ook niet als ik muziek opzet of een boek lees ofzo. En dan thuis is het nog wel te overleven op het balkon met een laptopje erbij. Maar op vakantie op het strand doe je dat ook niet zo snel
Ja, inderdaad, na 10 minuten ga ik me dan stierlijk vervelenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook niet 'liggen zonnen'. Tien minuten ja, dan heb ik het veel te warm en verveel ik me
Toen dat weekje in Egypte met zussie was heerlijk, gewoon met je ligbed in de schaduw aan de baai waar je lekker kon zwemmen enzo, dan hou ik het wel vol. Hotelkamer/koelkast/toilet binnen handbereik (want ook aan de baai), nou, dan red ik het wel
Mooi, dan ga ik niet mee. Ik moet strand hebben en liggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
Dáárom moeten we dus naar Madeira, ESFers![]()
Want daar heb je niet eens een strand
Ja eh, ik ben nog steeds voor hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
Dan toch niet joh!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik niet mee. Ik moet strand hebben en liggen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
Met je speedo zeker?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En aan een zwembad liggen ergens hoog op een berg met uitzicht op de oceaan voldoet niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ergens waar ik in ieder geval kan liggen, lezen en bakken.. dat mag inderdaad ook bij een zwembad zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En aan een zwembad liggen ergens hoog op een berg met uitzicht op de oceaan voldoet niet?
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook niet 'liggen zonnen'. Tien minuten ja, dan heb ik het veel te warm en verveel ik me
Toen dat weekje in Egypte met zussie was heerlijk, gewoon met je ligbed in de schaduw aan de baai waar je lekker kon zwemmen enzo, dan hou ik het wel vol. Hotelkamer/koelkast/toilet binnen handbereik (want ook aan de baai), nou, dan red ik het wel
Werkse Catquote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga richting warruk. Braaf zijn allemaal!
Dat is gewoon mijn ergste nachtmerrie. Echt ammenooitniet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben iemand voor steden, denk ik. En dan wil ik best ergens een terrasje pakken, of een pleindje, of een trap ergens met een fles wijn, of over de boulevard struinen, hell als de stad aan het strand ligt dan wil ik ook best even naar het strand, maar zo'n resort, waar je echt alleen komt om te bakken
. Lijkt me niet veel aan.
Ik hou ook wel van stedenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben iemand voor steden, denk ik. En dan wil ik best ergens een terrasje pakken, of een pleindje, of een trap ergens met een fles wijn, of over de boulevard struinen, hell als de stad aan het strand ligt dan wil ik ook best even naar het strand, maar zo'n resort, waar je echt alleen komt om te bakken
. Lijkt me niet veel aan.
Werk ze! Tot later!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga richting warruk. Braaf zijn allemaal!
Ja precies, ik wil mooie dingn zien, steegjes en mensen en marktjes, kerken/kathedralen, museaquote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van stedenIn elk geval van iets doen. Dingen bekijken, natuurwandelingen maken
Niet dat je thuiskomt en ze vragen;
"oh, wat heb je allemaal gezien/gedaan?"
"nou, ik heb op het strand gelegen"
""
Ja. En door bossen en bergen lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, ik wil mooie dingn zien, steegjes en mensen en marktjes, kerken/kathedralen, musea.
Ja, dat is zeker wel een locatie waar ik me prima zal vermaken. Is er al een datum bekend?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn toekomstige huis bevat dit Dirkh, voldoet dat ook?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ook altijd, tót ik met zussie in dat hotel in Egypte kwam voor een weekje.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn ergste nachtmerrie. Echt ammenooitniet.
Nog niet maar jullie zijn allemaal uitgenodigd tegen die tijd. Maar jij mag alleen komen als je in speedo verschijntquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker wel een locatie waar ik me prima zal vermaken. Is er al een datum bekend?
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn toekomstige huis bevat dit Dirkh, voldoet dat ook?
[ afbeelding ]
*noteertquote:Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog niet maar jullie zijn allemaal uitgenodigd tegen die tijd. Maar jij mag alleen komen als je in speedo verschijnt
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, ik wil mooie dingn zien, steegjes en mensen en marktjes, kerken/kathedralen, musea.
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja. En door bossen en bergen lopen
Nee, want ik wist niet eens dat ik op vakantie gingquote:Op donderdag 22 april 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iedereen al waar hij/zij naar toe gaat op vakantie?
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Dirkh het volgende:Het is hier lekker weer, zon schijnt, wind is weg en in de zon is het warm.
Wij gaan altijd in het voorseizoen, dus ergens in juni, dus hebben we dit jaar besloten niet echt weg te gaan.Ook heeft Paddo vanaf volgende maand een nieuwe baan, dus komt het allemaal zo uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iedereen al waar hij/zij naar toe gaat op vakantie?
Wij gaan pas in september naar waarschijnlijk Kroatië.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb mij Speedo niet aan op mijn werk
Ja, dat is best wel een goede vraag. Ik wil alleen geen trendsetter op kantoor zijn, want bepaalde mensen wil ik niet in een Speedo zien. Ik wil er niet eens bij nadenken hoe ze er uit zien in een Speedo... te laat.quote:
-50?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is best wel een goede vraag. Ik wil alleen geen trendsetter op kantoor zijn, want bepaalde mensen wil ik niet in een Speedo zien. Ik wil er niet eens bij nadenken hoe ze er uit zien in een Speedo... te laat.
Die van Dirk is misschien ook nog wel uit 1994quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Speedo's zijn toch heul 1994
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die van Dirk is misschien ook nog wel uit 1994
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, nu start ik met visualiseren. Zo'n doorleefde "slip".
-10
Kijk nou toch eens verder man, Speedo zijn niet alleen van die enge pijploze zwembroeken.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat Dirkh hier de "oude man" is hoor
mmmmm, dit vind ik ook niet echt wat hoor...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk nou toch eens verder man, Speedo zijn niet alleen van die enge pijploze zwembroeken.
Dit is ook een Speedo
[ afbeelding ]
Dat is toch wel netjes toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk nou toch eens verder man, Speedo zijn niet alleen van die enge pijploze zwembroeken.
Dit is ook een Speedo
[ afbeelding ]
Dat is toch wel netjes toch?
quote:
Leef jij dan nog wel?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
Zeg dames, ik spreek jullie nog wel als jullie veertig zijn. Ha!
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmm, dit vind ik ook niet echt wat hoor...Ja, wat moet een man dan aandoen? Zo' boxershort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmm, dit vind ik ook niet echt wat hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou je liever zien, iets wijders en langere pijpen? Zo'n beachboy "hanger"?![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
Zeg dames, ik spreek jullie nog wel als jullie veertig zijn. Ha!
Thuis een boxershort ja (of niksquote:Op donderdag 22 april 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wat moet een man dan aandoen? Zo' boxershort?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wat moet een man dan aandoen? Zo' boxershort?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Thuis een boxershort jaEn onder de gewone kleren ook.
Om te zwemmen gewoon zo'n zwemshort
[ afbeelding ]
Dat heb jij toch niet nodig? Jij bent toch sportief en eind 30?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit ik helemaal gebotoksst en gelieposuckt hoor, no worries
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Thuis een boxershort ja (of niks) En onder de gewone kleren ook.
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zou je liever zien, iets wijders en langere pijpen? Zo'n beachboy "hanger"?![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heb jij toch niet nodig? Jij bent toch sportief en eind 30?
Serieus?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Thuis een boxershort ja (of niks) En onder de gewone kleren ook.
[ afbeelding ]
Nou, dat vind ik beter dan die strakke dingen hoorquote:
Hmm, ja voor over het strand, veel lopen en doen, ja dan misschien wel.quote:
Nee precies, ik ga zo niet de stad inquote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, maar Dirk ligt de hele dag te bakken, dus die loopt niet met dat kleine Speedobroekje over het strand enzo, das ook weer anders.
Als je de hele dag stil ligt maakt het niet echt uit.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee precies, ik ga zo niet de stad in
als je stil thuis ligt niet. Op het strand hoef ik dat niet te zien wat mij betreftquote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, maar Dirk ligt de hele dag te bakken, dus die loopt niet met dat kleine Speedobroekje over het strand enzo, das ook weer anders.
Als je de hele dag stil ligt maakt het niet echt uit.
Ja. In het openbaar hoef ik geen mannen met strakke zwembroekjes te zien hoorquote:
En toch heeft ie wel wat vind ikquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik beter dan die strakke dingen hoor
De meeste mensen die er in lopen kunnen het niet hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als je een lekkere buik hebt en goeie benen, das wel een beetje zonde...
Maar je moet er wel van houden jaIk denk ook dat ik het bij weinig mensen flatteus vind.
Doe mij senor Bale maarquote:Op donderdag 22 april 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toch heeft ie wel wat vind ik
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De meeste mensen die er in lopen kunnen het niet hebben
Dit is mij te opgepompt en veel te veel spieren ook in de buik, ik prefereer een subtiele sixpackquote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe mij senor Bale maar![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar deze mannen kunnen het wel hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Die meest rechtse broek
Mwah, die heeft te veel spieren vind ikquote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe mij senor Bale maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja, dan begrijp ik je, ik dacht dat je de broek überhaupt al misschien teveel naakt of gladjakkerig vond (al zitten er dan wel vaak gladjakkers in ja die ermee paraderenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar deze mannen kunnen het wel hebben
Op het strand loopt dit nooit rond
Maar voor een nachtje kan ik me daar wel overheen zetten denk ik hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, die heeft te veel spieren vind ik
Hoe nobel!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar voor een nachtje kan ik me daar wel overheen zetten denk ik hoor
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
Op het strand loopt dit nooit rond
[..]
IEUW!quote:
Ja... Die arme man...quote:
Word ik nou gek of is die 2e van links Cannavaro?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Die meest rechtse broek
Prima danquote:
Hier vind ik het al beter (mag nog wel minder gespierd voor mijquote:
Maar geef toe, hij is geen crime om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier vind ik het al beter (mag nog wel minder gespierd voor mij)
[ afbeelding ]
Oh nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 22 april 2010 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar geef toe, hij is geen crime om naar te kijken
Ja dat is Cannavaroquote:Op donderdag 22 april 2010 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Word ik nou gek of is die 2e van links Cannavaro?
Van mij mag je hoor Erik.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Emile Hirsch wel. En ik ken niemand die 'm ook wil dus ik denk dat ik 'm mag hebben
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zo'n guitig hoofdje![]()
.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier vind ik het al beter (mag nog wel minder gespierd voor mij)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Muis006 het volgende:
Forza italia dan maar.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
Maar dit hoeft ook weer niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Emile Hirsch wel. En ik ken niemand die 'm ook wil dus ik denk dat ik 'm mag hebben
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Ja dat dacht ik welquote:Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, met zoveel enthousiasme neem ik ze wel van je over hoor
hahahahahahaha, haar vind ik niet erg hoor, het ging me meer om de zwembroekquote:
Vanaf de eerste film die ik zag met hem er in (Imaginary Heroesquote:Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van de eerste foto vind ik het wel een leuke match met je, beetje arty-dingetje
Ja hallo, daar deins ik ook niet voor terug heurquote:Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik welik ga toch liever voor Mellberg of Larsson, die vikinglook spreekt me wel aan
oh, die speelde in Taking Woodstock!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha, haar vind ik niet erg hoor, het ging me meer om de zwembroek
Neuh, boeit me weinig eigenlijkquote:
Ja die is wel sekseh he?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Dirk ik zit even te kijken bij Speedo hè, dat is idd best hip allemaal, mijn oog viel meteen op de bikini (zwart broekje met riem)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, boeit me weinig eigenlijk
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kroel je er dan met je vingers door of ga je zelf kortwieken?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja die is wel sekseh he?
Maar dan lopen die mannen weer in lange broeken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de speedo-liefhebbers.
Ik kroel er wel met mn vingers door hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kroel je er dan met je vingers door of ga je zelf kortwieken?
Okee, ZO kaal vind ik dan wel minderquote:Op donderdag 22 april 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik snel keek zag ik een halve George Clooney
Die zonneklep ook!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de speedo-liefhebbers.
IEUW!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik dit wel gewoon plaatsen met de mensen die aan het werk zijn?
[ afbeelding ]
Speedo![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
http://3.bp.blogspot.com/(...)ly_gay_speedo_ii.jpg
Speedo![]()
Je kan ook de foto in een spoiler doen hequote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
Speedo![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan ook de foto in een spoiler doen he
Die naam ookquote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
Speedo![]()
quote:definitely_gay_speedo
Echt? Oh, hier niet...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn layout klapt hem gewoon altijd open, de spoilers, ik heb er een linkje van gemaakt, maar ik ga voortaan spoileren dan
quote:
Ik moet ook altijd zo lachen als ik hier in amsterdam langs die lingeriewinkels loop, waar ze 3 touwtjes verkopen als zijnde badpakquote:Op donderdag 22 april 2010 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een erg minimalistisch badpak van Speedo, maar ik zal even rustig doen met de pics![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd zo lachen als ik hier in amsterdam langs die lingeriewinkels loop, waar ze 3 touwtjes verkopen als zijnde badpak
hahahahahaha, maar jij hoeft toch niet te remmen (jouw post was nr 284quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zit nog op de layout uit 2001 ofzo, daarom zie ik ook nooit de teller en moet ik altijd in de MyAT kijken of we al moeten remmen. En staan spoilers vaak open.
Maar bij de meesten werkt het wel, dus op die manier opgelost
Ik vrees juist alleen mensen die er NIET het figuur er voor hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet meteen wat je bedoeltWat voor vrouwen dragen dat, allemaal stoeipoezen die het figuur ervoor hebben of ook Anita's in Benidorm van 60
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Graag, wat tekst valt niet op maar een blote man wel
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, maar jij hoeft toch niet te remmen (jouw post was nr 284)
En kan je niet een andere layout doen dan?
Ah, niet nu...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zit al een jaar of 8 op deze layout, andere layouts zitten met andere kleuren, anders ingedeeld...
En ik bedoelde remmen in het algemeen, niet nu
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
En ja, overstappen naar een nieuwe layout is dan wel heel anders inderdaad, dan snap ik dat je het hier bij laat
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zit al een jaar of 8 op deze layout, andere layouts zitten met andere kleuren, anders ingedeeld...
En ik bedoelde remmen in het algemeen, niet nu
quote:
Nou ja, ik vind het juist wel handig dat je niet alle spoilers meteen zietquote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het eerder moeten doen![]()
Maar als spoilers ineens wel dichtblijven vind ik het heel irritant, dus voor mij werkt het prima.
Speaking of whichquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |