Wat is er opquote:
Nee, dat is haar username op FOK!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij noemt haar toch Paddo, das wel lekker zeg je?
En ik zal jou eens op je Speedo tikken
quote:
Zeg, ik ben niet van beton hè.quote:
Al jaren niet meer actief, maar is een lurker.quote:Zit ze op Fok?
Nee joh, zij zit nu op het aanrecht en hij is haar aan het klaarmaken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys zegt nu al even niets... zou Heer G. dan eindelijk door de voordeur in de gewillige armen van Greys gevallen zijn? En staat ze nu achter het fornuis zijn maal klaar te maken terwijl hij een wijntje inschenkt en haar een speelse tik op de billen geeft?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
PADDO ALS JE DIT LEEST KNIPPER DAN 3X MET JE LINKEROOG
PADDO ALS JE DIT LEESTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet gezien, was het niks, houterig?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zouden ze deze vrouw nou ook van die waanzinnig lompe kleren aantrekken als die van vorige week?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh verdomd, met een nattigheidje erin ziet het er wel goed uit
Gaan wij zo door vanavond?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
Gooi dat mens op de bank en woon haar uit lamzak!
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, ze moet vet veel stapjes doen om zijn wandeltempo bij te houden, te cute
Nou, wat vond jij?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Zouden ze deze vrouw nou ook van die waanzinnig lompe kleren aantrekken als die van vorige week?
Ik ben gelijk weggezapt. Wat erg is dat zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duits zou toch maar 4 keer komen, nou ik zie die kerel elke week
Dat met die glazen koepelquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Outland is toch dat ding bij Alexandrium bijna onder de snelweg?
Welterusten Piscesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Papiertjes klaar, ik duik ook m'n bed in, even lezen en dan lekker slapen.![]()
Trusten voor later allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |