Mwah, er moet nog vanalles gebeuren maar op de meeste plaatsen ligt een vloer en alle meubels staan op hun plek, dus we kunnen er nu in elk geval leven.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, zijn jullie inmiddels helemaal gesetteldin het nieuwe huis? If so; foto's?
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
P.F., waarom neem je niet wat groenten bij je lunch? het is wel weinig zo hoor
Nu ga ik even aan de scriptie, dag dames
Nou, een half groot glas van vanacht, 2 espresso kopjes vol water, 3 gewone glazen met water. Dus 4-5.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, zijn het nou 4 of 5 glazen water?
[..]
Becel hmpf!
[..]
Pannekoeken met broccoliiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik neem altijd een glaasje water na de espresso en ik had 2 kleine espresso's.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wow, drink jij een liter water bij alleen al je ontbijt?Waar laat je het? Ik ben al blij als ik die hoeveelheid aan het eind van de dag heb opgedronken... (ik drink structureel te weinig omdat ik bijna nooit dorst heb en het gewoon vergeet
).
Dat is wel een beetje mijn ding, want ik wil het nu helemaal goed doen (geen kleurstof, geen melk, geen kaas, niet roken, niet drinken, veel sporten, etc) en dan denk ik, o nou ja laat maarquote:Op donderdag 22 april 2010 08:55 schreef kwakz0r het volgende:
en PF, je hóeft toch niet alles of niets?
Wat Co zei snijdt houdt: als je gestructureerder eet - dus basisvoeding - met af en toe iets lekkers, ipv vervangen van maaltijden, overslaan maaltijden, etc. dan win je echt al zoveel op je gezondheid
en studenten drinken nu eenmaal meer tegenwoordig. t is niet voor niks dat de criteria voor alcoholisme niet toegepast worden op studenten.
ik zou als ik jou was niet alles of niks gaan doen, maar gewoon nadenken en kiezen, en vooral structureren...
(mn interwebz (en tv en telefoon) vielen gisteravond ineens uit *huil)
Ja ik eet eigenlijk alleen als ik zin heb ennn in gezonde dingen heb ik nooit zo vaak zinquote:Op donderdag 22 april 2010 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik vind de lijstjes van PF fladderig en vaak zonder duidelijke structuur. Maar ik heb zo het idee dat PF zelf ook wel een klein beetje zo is. Tikje chaotisch en soms van de hak op de tak. Dus wat dat betreft past het wel bij elkaar
.
En als je geen commentaar op je lijstjes wilt, post je ze gewoon niet. Vrij simpel. Works for me.
als je van jezelf weet dat je dan opgeeft dan weet je toch ook dat je niet zo moet denkenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn ding, want ik wil het nu helemaal goed doen (geen kleurstof, geen melk, geen kaas, niet roken, niet drinken, veel sporten, etc) en dan denk ik, o nou ja laat maar
Ik heb nu alleen geen zin in brood/crackers want die heb ik vanochtend al gegeten
Maar dat ze dat inzicht heeft is toch al heel goed?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je van jezelf weet dat je dan opgeeft dan weet je toch ook dat je niet zo moet denkensoms snap ik je echt niet. wat WIL je nou?
wil je doen alsof je gezonder wilt leven en dan zo streng zijn dat je al weet dat je t na een week weer erbij laat zitten, of wil je gezonder leven en je patroon op een manier aanpassen die vol te houden is?
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit hier met sleutels van een studiootje in het centrum! Ik ga nu kijken!
Cool!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wauw wat cool! hoe kan dat opeens zo snel?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, dat is snel! Ben benieuwd of het wat is!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is niet als discussie bedoeld verder hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef kwakz0r het volgende:
lamaar, ik heb geen zin in weer discussie, ik hou me wel even helemaal erbuiten...
Oh spannend!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |