elk departement heeft volgens mij een streefdatum wanneer ze om moeten zijn. Zolang ze voor die tijd maar om zijn is het in orde.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ze moeten toch meedoen aan de nieuwe rijkshuisstijl? Hun site is iig nog niet aangepast.
Edit: ik zag je link niet. Nieuwe rijkshuisstijl dus, maar nog niet doorgevoerd in hun website.
De nieuwe rijkshuisstijl vind ik overigens erg mooi.
Hmm, heb je een boete/dwangsom van ze gehad?quote:
Ouderwets, maar mi. niet verschikkelijk lelijk. Dat die kleuren erin staat is niet echt vreemd te noemen. De typografie van de nieuwe VVD-campagne vind ik dan wel weer erg lelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Premium_Quality het volgende:
Ouderwets logo, verder duidelijk de kleuren van het liberalisme + koningshuis.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Word artquote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef dotKoen het volgende:
Word art.
Hier in Nijmegen is er een pand met een gevelbord dat direct uit MS Works is gekopieerd. Zo'n lelijke piramide.![]()
Linkje
Er zijn (zeker in Nederland) maar weinig voetbalclubs met een geslaagd logo. Maar die van AZ spant idd de kroon.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon nog lelijker dan elk ander voetballogo
Oeh, die is inderdaad wel heel vreemd gekozen voor een ziekenhuis.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef Vultures het volgende:
Ik vind dit logo niet lelijk, maar wel érg nietszeggend voor een ziekenhuis:
[ afbeelding ]
Veel te ingewikkeld om het echt goed te onthouden.
Op de gevel ziet het er met neon verlicht nog een stuk erger uit.
Ja, Almere hequote:Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef Vultures het volgende:
Ik vind dit logo niet lelijk, maar wel érg nietszeggend voor een ziekenhuis:
[ afbeelding ]
Veel te ingewikkeld om het echt goed te onthouden.
Op de gevel ziet het er met neon verlicht nog een stuk erger uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |