abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80619300
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

He, jij bent toch geen vrouw francis? Ik dacht altijd dat je een man was, totdat ik zojuist in je profiel keek.
dus wel je bent niet de enige die dit dacht
pi_80619337
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:34 schreef Satsuma het volgende:
K_V ben je verliefd of zo?
Nope. Verliefd kan je niet worden op iemand die je nog nooit hebt gezien. Trouwens, ik heb er geen behoefte aan.

Ik constateer alleen dat Cassandra gewoon heel aardig is, je weet toch, je ziet het ook op dit forum.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80619352
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

dus wel je bent niet de enige die dit dacht
Haha, dus ik hoef me niet helemaal te schamen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80619384
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Haha, dus ik hoef me niet helemaal te schamen.
dat klopt. Dit is het meest normale voor mij..hoor..dat mensen mij van geslacht verwisselen..om vervolgens weer terug te moeten zetten in wat ik ben
pi_80619418
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat klopt. Dit is het meest normale voor mij..hoor..dat mensen mij van geslacht verwisselen..om vervolgens weer terug te moeten zetten in wat ik ben
pi_80619488
nou..ik ben weg..genoeg gefokt, vandaag!
pi_80619555
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:46 schreef francis998 het volgende:
nou..ik ben weg..genoeg gefokt, vandaag!
Ik ben er ook vandoor. Tot morgen allemaal.
pi_80620660
Kent iemand nog een (positief uitspringend, enorm) leuk boek of film. Categorie:vermakelijk
Fok had toch ook een subforum voor boeken of heb ik het verkeerd? DaMart was mod daar?
pi_80622707
In welke categorie?
Ik ken wel meerdere leuke boeken of films.. was overigens weg van men who stare at goats.
Ik heb goede verhalen gehoord over my lovely bones. Die moet ik nog steeds gaan kijken.
Qua boeken ben ik weg van literaire thrillers

Kluivert: je bent een schatje, je maakt mij helemaal verlegen
  vrijdag 23 april 2010 @ 08:55:55 #160
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_80622885
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 02:01 schreef ScarFace- het volgende:

Fok had toch ook een subforum voor boeken of heb ik het verkeerd? DaMart was mod daar?
Theater, Taal & Kunst
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_80623904
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
*heb een hekel aan fokkers die in fobo's posten maar zelf hun fobo dicht hebben
hoi!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80623986
Schitterend die hulpverlening allemaal.. Het gaat dus helemaal fout.. Ben vanaf begin maart ermee bezig, dacht dat alles nu wel goed geregeld was en opgestart.. 31 maart zijn ook de papieren van de gemeente opgestuurd naar sociaal.nl en.. ze weten van niets.

Nu mag ik het weer opnieuw gaan aanvragen, alle moeite en gedoe en stress allemaal voor niets en vooral veel tijd verneukt. Dus ook weer alle formulieren verzamelen updaten, alles koppieren etc etc.
Het is echt te gek voor woorden, dat ga ik ook tegen de rechter zeggen. En ik ga een afspraak maken met MEE want dit kan ik dus ook al niet meer zelf doen. Ik heb mijn best gedaan, maar het is gewoon te moeilijk ofzo.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80624430
Ook zoiets heh.. hang je dus aan de lijn met een kerel van sociaal.nl schuldhulpverlening en ben je met hem in gesprek over je aanvraag e.d. Gaat ie vragen; heeft u schulden?
(dan gaat in mijn hoofd die hele wirwar en chaos in 1 keer op noodstop heh.. of zoals zo'n plaat abrupt stoppen met een scratch geluid) ... ik dacht echt nog even om te zeggen; euh schulden? Nee.. is dit dan niet de lijn voor gratis ballonetjes?

Het is echt te gek voor woorden, en ik wordt er ook helemaal gek van!! Gewoon alles voor niets geweest, terwijl ik alles goed heb gedaan met heel veel moeite.
pi_80626904
Auti, probeer jezelf eerst te kalmeren, als je dat niet doet wordt het allemaal alleen maar moeilijker.
Bovendien heb je alles al een keer eerder nu gedaan, dus sowieso doe je het veel sneller dan de eerste keer!
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80627423
Het is de tijd en onduidelijkheid en alles.. ik heb die tijd niet, en ik wil het geregeld hebben en duidelijkheid hebben zodat ik aan een structuur kan gaan beginnen. Maar het gaat wéér fout omdat er wéér mensen lopen te kloten of te rommelen en daar heb ik dan weer last van. Zo als gezegd kost dat iig al weer 1 dagvaarding.. Maar daar kan ik dan wel even mijn woordje doen.

En het leuke is dat het dus allemaal vreselijk veel tijd kost en dan kan ik ondertussen misschien wel mijn belastingteruggaaf gaan gebruiken.. ik zal toch bepaalde spullen moeten hebben in mijn huisje. En dan kunnen ze er ook niets van zeggen, ik moet toch wat? En ik ben al tijden bezig met hulp zoeken, maar alles loopt wel verder weetje.

Maar ik ga ook kijken of MEE het kan overnemen want ik kan geen 1 van die figuren meer normaal te woord staan of serieus nemen..

Sociaal.nl zegt, het komt niet in ons systeem voor en u moet bij de gemeente zijn
Gemeente zegt, onmogelijk! ik verzeker u dat het er wel is, nee meneer dat kan echt niet.. het is er wel!

Ach ja, het komt allemaal wel weer goed.. en er valt ook weinig te halen.. Maar van mijn computers blijft men af.. als ze dat afpakken heb ik niets meer te verliezen en dus gaat dat echt over mijn lijk
pi_80627730
Auti, volgens mij is het een goed idee om te kijken of mee je kan helpen.
Want zoals het loopt gaat het binnenkort echt mis bij jou.
Ik zou vooral proberen kalm te blijven, en bij die isntanties heb je zeker geen vaste contactpersoon? Daar moet je dan wel rekening mee houden want geen van allen kent het hele verhaal.

Imo is dat ook wel een probleem daarom is het altijd beter als je een vaste contactpersoon kan krijgen, want die weet dan de hele situatie..en kan daar beter op inspringen.
pi_80628844
Als je in een supermarkt bent, en het gaat godzijdank de hele tijd goed en je staat dan in de rij, heel netjes allemaal. En staat er inene een oude man achter je steeds tegen je aan te bewegen/stoten.. en je kijkt eerst even geergerd, zelfs oogcontact, maar het gaat door en na 5 seconde vraag je ; moet dat nou?
"wat?" Nou je zit steeds tegen mij aan te tikken.. "ach gos.. nou daar ga je niet dood van hoor"

Wat moet je dan doen?
Ik deed het niet zo netjes, maar ik ben benieuwd hoe jullie daar op zouden reageren.
Ook als je een beetje frusti bent en niet van houd om aangeraakt te worden en zelf wel respect hebt voor mensen hun persoonlijke space.
pi_80628952
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef Autidude het volgende:
Als je in een supermarkt bent, en het gaat godzijdank de hele tijd goed en je staat dan in de rij, heel netjes allemaal. En staat er inene een oude man achter je steeds tegen je aan te bewegen/stoten.. en je kijkt eerst even geergerd, zelfs oogcontact, maar het gaat door en na 5 seconde vraag je ; moet dat nou?
"wat?" Nou je zit steeds tegen mij aan te tikken.. "ach gos.. nou daar ga je niet dood van hoor"

Wat moet je dan doen?
Heb ik ook wel eens meegemaakt. Heel ergerlijk.

Ik zou ook eerst omkijken en oogcontact maken. Helpt dat niet dan zou ik hem erop aanspreken, en na die dooddoener zeggen dat je het niet op prijs stelt.

Het komt vaker voor dat mensen te dicht bij je gaan staan....Ze hebben geen gevoel voor afstand en nabijheid... .

Waar ik mij dood aan erger is dat ze bij het afrekenen pal naast je komen staan. Ik kijk ze dan even aan, meestal is dat genoeg.
pi_80629186
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens meegemaakt. Heel ergerlijk.

Ik zou ook eerst omkijken en oogcontact maken. Helpt dat niet dan zou ik hem erop aanspreken, en na die dooddoener zeggen dat je het niet op prijs stelt.

Het komt vaker voor dat mensen te dicht bij je gaan staan....Ze hebben geen gevoel voor afstand en nabijheid... .

Waar ik mij dood aan erger is dat ze bij het afrekenen pal naast je komen staan. Ik kijk ze dan even aan, meestal is dat genoeg.
Dichtbij staan is 1 ding.. maar poken gaat te ver. Dat is gewoon niet netjes, FEIT.. mensen moeten respect hebben voor elkaars persoonlijke ruimte, als ik onnodig in een rij tegen een grietje haar billen aan ga staan dan is het aanranding. Maar dat je dan zo'n reactie krijgt ; "ach gos.. je gaat er toch niet dood van? " dat gaat dus even helemaal de verkeerde kant op heh..
"Pardon? Ben je katholiek ofzo? Als je mij nog 1 keer aanraakt dan schop ik je voor je poten! Ga je ook niet dood van.. maar ze breken wel! God, wat asociaal zeg! "

En dan ben ik fout heh..
pi_80629227
auti ik hoop dat t nog goed komt en dat mee je kan helpen.
Mag ik je een tip geven? Zou t niet wat zijn als jij nét voor je frustraties eruit gooit, even zegt dat je weet dat de persoon er niets aan kan doen?
Ik heb dikwijls gefrustreerde klanten aan de balie die met hele tirades beginnen. Ik blijf altijd rustig en vriendelijk en laat de mensen uitrazen, om ze daarna verder te helpen. Meestal helpt dat. Maar af en toe krijg ik een klant die van te voren zegt dat ie weet dat ik niet de schuldige ben. voelt net wat fijner.
Zelf heb ik dat ook wel, met de ov chipkaart die me in t begin klauwen met geld kostte en nooit werkte. Werd van t kastje naar de muur gestuurd. Ben naar de eerste de beste infostand gelopen, heb eerst gezegd, luister, mijn excuses, u kunt hier niets aan doen maar ik moet even mijn ergernis kwijt: *^$@&^^$^&&*&(*()&^&%$$#
pi_80629456
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dichtbij staan is 1 ding.. maar poken gaat te ver. Dat is gewoon niet netjes, FEIT.. mensen moeten respect hebben voor elkaars persoonlijke ruimte, als ik onnodig in een rij tegen een grietje haar billen aan ga staan dan is het aanranding. Maar dat je dan zo'n reactie krijgt ; "ach gos.. je gaat er toch niet dood van? " dat gaat dus even helemaal de verkeerde kant op heh..
"Pardon? Ben je katholiek ofzo? Als je mij nog 1 keer aanraakt dan schop ik je voor je poten! Ga je ook niet dood van.. maar ze breken wel! God, wat asociaal zeg! "

En dan ben ik fout heh..
Het is echt ook heel onfatsoenlijk. Het zegt veel over de mensen. Die hebben een gebrek.

Het beste is gewoon de mensen even in de ogen kijken, want vaak hebben ze het niet eens door...Meestal helpt dat, in het andere geval proberen rustig te blijven en de persoon te beleefd te wijzen op hun (vaak onbewust) gedrag..

Maar ik geef eerlijk toe dat als eenmaal de situatie optreedt ik het ook heel moeilijk vind.....
pi_80629768
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:
auti ik hoop dat t nog goed komt en dat mee je kan helpen.
Mag ik je een tip geven? Zou t niet wat zijn als jij nét voor je frustraties eruit gooit, even zegt dat je weet dat de persoon er niets aan kan doen?
Ik heb dikwijls gefrustreerde klanten aan de balie die met hele tirades beginnen. Ik blijf altijd rustig en vriendelijk en laat de mensen uitrazen, om ze daarna verder te helpen. Meestal helpt dat. Maar af en toe krijg ik een klant die van te voren zegt dat ie weet dat ik niet de schuldige ben. voelt net wat fijner.
Zelf heb ik dat ook wel, met de ov chipkaart die me in t begin klauwen met geld kostte en nooit werkte. Werd van t kastje naar de muur gestuurd. Ben naar de eerste de beste infostand gelopen, heb eerst gezegd, luister, mijn excuses, u kunt hier niets aan doen maar ik moet even mijn ergernis kwijt: *^$@&^^$^&&*&(*()&^&%$$#
Lieverd, dat hoef ik zelf niet eens af te vragen want dat is nu juist net wat ik altijd te horen krijg; ze kunnen er niets aan doen. Er is ergens iets fout gegaan.. tja.. ja .. euh.. kunnen we niets aan doen, ik kan niets doen meneer, ik weet niet. ik kan het even aan een collega vragen.. tja euh.. nou ja, ik vind het ook heel jammer meneer maar ik kan niets doen.

OK, WAT MOET IK DOEN ZODAT HET GEREGELD IS, WAAR LIGT HET PROBLEEM?? Ja sorry meneer, ik weet het niet.. ik kan niets doen, u kunt het beste even met die en die instantie bellen.

En daar hoor je dus hetzelfde Snap je?
Ik heb serieus geen fouten gemaakt, ik ben eerlijk genoeg om fouten toe te geven... maar dit is gewoon weer een formulier dat is kwijt geraakt ofzo... En niemand weet of kan iets.

En dan zijn er de manieren waarop, want de meneer van de Gemeente was een manse man hoor
Na alles uitgezocht te hebben; Meneer, het is op 31 maart verstuurd hoor, dus als het budgetbeheer aanvraag binnen hebben dan hebben ze dat andere ook. "Ja, zo beredeneerde ik het zelf ook inderdaad, zodoende dat ik even gebeld had met sociaal.nl ivm het uitblijven van een afspraak en toen bleek dat de aanvraag dus niet bekend is en dat ik met jullie contact moest opnemen, dat is wat ik nu doe"
ONZIN!! Zij hebben de aanvraag. "Nee meneer, hun zeggen van niet.. ze kunnen niets vinden"
DAT KAN NIET!! Ik kan u verzekeren dat het er is.. "ja maar, ik wordt dus weer van kastje naar muur gestuurd en het loopt vast er is iets fout gegaan en ik moet bij jullie wezen volgens sociaal.nl"
Meneer.. ik VERZEKER u dat het er is.. daaag!!
pi_80631423
hmmm..net weer ff de laatste posts gelezen, terwijl ik binnen zit languit op de bank naast het raam in het zonnetje

En ik moet zeggen dat ik deels niet snap hoe dat zit, maar ik heb dus nooit last van mensen die te dicht bij mij gaan staan in een rij ofzo. Maar mijn moeder die heeft altijd wat overal waar ze is gebeurd er wel wat

Maar auti, soms denk ik dat je een beetje moet oppassen dit is niet slecht bedoeld maar je moet oppassen wat soms kan je miss een beetje agressief overkomen, en uiteindelijk is dat alllen nadelig voor jezelf.

Tuurlijk je moet wel een beetje moeilijk doen om dingne voor elkaar te krijgen maar je als je agressief reageert wordt werkt dat alleen in je eigen nadeel, en dat heb ik gemerkt bij mijn moeder, zij is meer het pissige/agressieve type en ik het tegenovergestelde en het kost haar veel meer moeite om dingen voor elkaar te krigjen dan mij.
MIss iets om een beetje aan te werken.

Verder ach..de hele rompslomp kwa bureaucratie slaat nergens op maar is wel nodig.
Trouwens ik wacht al meer dan 5 maanden op een reactie van het werkplein waar ik ingeschreven sta, want die zouden bij mij bij een traject EXIT aanmelden en ik zou nog een brief krijgen en uitgenodigd worden..etc. Maar nog is er niks gebeurd, wel krijg ik iedere maand mijn centjes op tijd..ik snap er ook niks van hoor
pi_80637344
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:

Kluivert: je bent een schatje, je maakt mij helemaal verlegen
Thanks a lot. Verlegen hoef je zeker niet te worden hoor.
pi_80638749
Oooh heerlijk, zonnetje staat op t balkon, cd van caro emerald op, ben lekker t balkon aan t poetsen. Ik wil zoooo graag een zitje op t balkon maar dat moet maar ff wachten, op deze manier krijg ik de zomer ook wel in mijn bol
Caro emerald Wow damn wat een cd, had ik niet gedacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')