dus welquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
He, jij bent toch geen vrouw francis? Ik dacht altijd dat je een man was, totdat ik zojuist in je profiel keek.
Nope. Verliefd kan je niet worden op iemand die je nog nooit hebt gezien. Trouwens, ik heb er geen behoefte aan.quote:
Haha, dus ik hoef me niet helemaal te schamen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:37 schreef francis998 het volgende:
[..]
dus welje bent niet de enige die dit dacht
dat klopt. Dit is het meest normale voor mij..hoor..dat mensen mij van geslacht verwisselen..om vervolgens weer terug te moeten zetten in wat ik benquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, dus ik hoef me niet helemaal te schamen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:41 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat klopt. Dit is het meest normale voor mij..hoor..dat mensen mij van geslacht verwisselen..om vervolgens weer terug te moeten zetten in wat ik ben
Ik ben er ook vandoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:46 schreef francis998 het volgende:
nou..ik ben weg..genoeg gefokt, vandaag!
Theater, Taal & Kunstquote:Op vrijdag 23 april 2010 02:01 schreef ScarFace- het volgende:
Fok had toch ook een subforum voor boeken of heb ik het verkeerd? DaMart was mod daar?
hoi!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
*heb een hekel aan fokkers die in fobo's posten maar zelf hun fobo dicht hebben
Heb ik ook wel eens meegemaakt. Heel ergerlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef Autidude het volgende:
Als je in een supermarkt bent, en het gaat godzijdank de hele tijd goed en je staat dan in de rij, heel netjes allemaal. En staat er inene een oude man achter je steeds tegen je aan te bewegen/stoten.. en je kijkt eerst even geergerd, zelfs oogcontact, maar het gaat door en na 5 seconde vraag je ; moet dat nou?
"wat?" Nou je zit steeds tegen mij aan te tikken.. "ach gos.. nou daar ga je niet dood van hoor"![]()
Wat moet je dan doen?
Dichtbij staan is 1 ding.. maar poken gaat te ver. Dat is gewoon niet netjes, FEIT.. mensen moeten respect hebben voor elkaars persoonlijke ruimte, als ik onnodig in een rij tegen een grietje haar billen aan ga staan dan is het aanranding. Maar dat je dan zo'n reactie krijgt ; "ach gos.. je gaat er toch niet dood van? " dat gaat dus even helemaal de verkeerde kant op heh..quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens meegemaakt. Heel ergerlijk.
Ik zou ook eerst omkijken en oogcontact maken. Helpt dat niet dan zou ik hem erop aanspreken, en na die dooddoener zeggen dat je het niet op prijs stelt.
Het komt vaker voor dat mensen te dicht bij je gaan staan....Ze hebben geen gevoel voor afstand en nabijheid... .
Waar ik mij dood aan erger is dat ze bij het afrekenen pal naast je komen staan. Ik kijk ze dan even aan, meestal is dat genoeg.
Het is echt ook heel onfatsoenlijk. Het zegt veel over de mensen. Die hebben een gebrek.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dichtbij staan is 1 ding.. maar poken gaat te ver. Dat is gewoon niet netjes, FEIT.. mensen moeten respect hebben voor elkaars persoonlijke ruimte, als ik onnodig in een rij tegen een grietje haar billen aan ga staan dan is het aanranding. Maar dat je dan zo'n reactie krijgt ; "ach gos.. je gaat er toch niet dood van? " dat gaat dus even helemaal de verkeerde kant op heh..
"Pardon? Ben je katholiek ofzo? Als je mij nog 1 keer aanraakt dan schop ik je voor je poten! Ga je ook niet dood van.. maar ze breken wel! God, wat asociaal zeg! "
En dan ben ik fout heh..
Lieverd, dat hoef ik zelf niet eens af te vragen want dat is nu juist net wat ik altijd te horen krijg; ze kunnen er niets aan doen. Er is ergens iets fout gegaan.. tja.. ja .. euh.. kunnen we niets aan doen, ik kan niets doen meneer, ik weet niet. ik kan het even aan een collega vragen.. tja euh.. nou ja, ik vind het ook heel jammer meneer maar ik kan niets doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:
auti ik hoop dat t nog goed komt en dat mee je kan helpen.
Mag ik je een tip geven? Zou t niet wat zijn als jij nét voor je frustraties eruit gooit, even zegt dat je weet dat de persoon er niets aan kan doen?
Ik heb dikwijls gefrustreerde klanten aan de balie die met hele tirades beginnen. Ik blijf altijd rustig en vriendelijk en laat de mensen uitrazen, om ze daarna verder te helpen. Meestal helpt dat. Maar af en toe krijg ik een klant die van te voren zegt dat ie weet dat ik niet de schuldige ben. voelt net wat fijner.
Zelf heb ik dat ook wel, met de ov chipkaart die me in t begin klauwen met geld kostte en nooit werkte. Werd van t kastje naar de muur gestuurd. Ben naar de eerste de beste infostand gelopen, heb eerst gezegd, luister, mijn excuses, u kunt hier niets aan doen maar ik moet even mijn ergernis kwijt: *^$@&^^$^&&*&(*()&^&%$$#
Thanks a lot. Verlegen hoef je zeker niet te worden hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Kluivert:je bent een schatje, je maakt mij helemaal verlegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |