NSDAP, maar das al 'n tijdje geleden ^^quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn ergere dingen dan de VVD
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef ikke043 het volgende:
[..]
NSDAP, maar das al 'n tijdje geleden ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
watte?? Ik ken dat niet...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef ikke043 het volgende:
[..]
NSDAP, maar das al 'n tijdje geleden ^^
Nazi'squote:
Klopt, nl. het zwaar ziekelijk gedachtegoed die deze club op na houdt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn ergere dingen dan de VVD
Mag ik die lijst aanvullen met de SGP, PVVquote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt, nl. het zwaar ziekelijk gedachtegoed die deze club op na houdt.
100 x liever die.....quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik die lijst aanvullen met de SGP, PVV
PVV zal niet veel beter zijn dan de VVDquote:
De sociale zekerheid is bij PVV in betere handen dan bij de VVD.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PVV zal niet veel beter zijn dan de VVD
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Ik vetrouw de PVV(Wilders) nog geen eurocent toe.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De sociale zekerheid is bij PVV in betere handen dan bij de VVD.
De VVD is de meest kille partij die er is.... Ik weet niet of ik hier wil blijven wonen als zo'n partij aan de macht komt. En de zwakken verder uitgeknepen worden....
Wat zijn we afgegleden. De maatschappij wordt met de dag harder hier.
Ik stem op geen van beide volg de politiek totaal niet, maar als dat de enige partijen zijn waarop je moest stemmen en er was stemplicht, ging ik toch voor de VVD.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PVV zal niet veel beter zijn dan de VVD
Met de VVD worden straks wrs arbeidsongeschikten in een 1 of andere werkregeling getrapt. Of nog erger.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Ik vetrouw de PVV(Wilders) nog geen eurocent toe.
In een ander land is het echt niet beter.
Ik zou toch maar eens goed gaan kijken wat de VVD wil en dan kijken of je nog steeds hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stem op geen van beide volg de politiek totaal niet, maar als dat de enige partijen zijn waarop je moest stemmen en er was stemplicht, ging ik toch voor de VVD.
Misschien moet je het wat minder persoonlijk opvatten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met de VVD worden straks wrs arbeidsongeschikten in een 1 of andere werkregeling getrapt. Of nog erger.
Dat is voor mij de bekende grens. Er ontstaat zo zachtjes aan een klimaat dat ik mij teveel ga voelen in een land waarin alleen nog het geld telt. Steeds meer als crimineel wordt weggezet.
Is het dan erger dan de pVV?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens goed gaan kijken wat de VVD wil en dan kijken of je nog steeds hetzelfde denkt.
Op sociaaleconomisch terrein wel.quote:
Okeequote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat sociale zekerheid zeer zeker. Maar ik raad geen van tweeën aan.
Misschien. Maar ik ben die verharding gewoon zat.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat minder persoonlijk opvatten.
Aiquote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op sociaaleconomisch terrein wel.
In een ander land zou dat heus niet anders zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ben die verharding gewoon zat.
Zelfs dan nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef francis998 het volgende:
PVV zoou ik nooit opstemmen...alleen als iemand een geladen pistool tegen mijn hoofd houdt..anders..no way!
Dat klopt ik ken zelf ook zat van voorbeelden waar het juist veel harder is..en alleen harder wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een ander land zou dat heus niet anders zijn.
daarvoor is het leven mij iets te waardevol!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dan nog nietDan maar sterven
Nederland was ene paar decennia terug het land met de beste sociale zekerheid, op Zweden na.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een ander land zou dat heus niet anders zijn.
Het lijkt een doel op zich, geworden. Een wedstrijd wie de hardste standpunten inneemt. Moet je eens hier op fok zien... (WGR en POL)quote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
En de verharding die is niet te stoppen..
Je beseft dat jouw standpunt niet meer of minder egoistisch is als hun standpunt?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt een doel op zich, geworden. Een wedstrijd wie de hardste standpunten inneemt. Moet je eens hier op fok zien... (WGR en POL)
En niemand wil het als je zo hoort, maar stemmen massaal op de VVD.![]()
Wie het weet mag het zeggen.
Maar dat zijn die egoïsten die een goede baan hebben en wanen dat ze nooit ongeluk op hun pad kunnen krijgen. Hoe kortzichtig mensen kunnen zijn ?
Ik ken mensen die op de VVD stemden, totdat ze ziek werden en vervolgens SP gingen stemmen
Ik heb altijd op basis van principes gestemd. Nimmer uit opportunisme, hetgeen je mij kennelijk wilt aanpraten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Je beseft dat jouw standpunt niet meer of minder egoistisch is als hun standpunt?
Daar doelde ik totaal niet op. Maar ik merk dat je bevooroordeeld bent over wat ik wel probeerde te zeggen, dus mss een andere keer.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb altijd op basis van principes gestemd. Nimmer uit opportunisme, hetgeen je mij kennelijk wilt aanpraten.
Waar doelde je dan wel op?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Daar doelde ik totaal niet op. Maar ik merk dat je bevooroordeeld bent over wat ik wel probeerde te zeggen, dus mss een andere keer.
Dan absoluut nog niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef francis998 het volgende:
PVV zoou ik nooit opstemmen...alleen als iemand een geladen pistool tegen mijn hoofd houdt..anders..no way!
quote:
Bij de loi kun je gratis eerste lessen aanvragen, nietdat ik je aanraad om een studie bij de loi te doenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef francis998 het volgende:
ach..ik weet niet op wie ik ga stemmen of dat ik wel ga stemmen.
En ik ben nu in mijn vrije tijd een beetje psychologie aan het leren..ik ben wat boekjes van het internet aan het halen..en vindt het wel interesant.
Verder kijk ik ook naar studies rond..voor als ik uiteindelijk toch maar blijf..maar het is netalsof IT het enige is dat bestaat. Omdat ik rond mijn 12e besloot dat ik informatica wilde studeren..maar heb een it studie gedaan..en raar maar waar..ik vindt er niks aans.
Dus moet maar verder kijken...
op zich wel handig..maar ben je bij die proeflessen dan echt nergens toe verplicht kwa aankoop?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Bij de loi kun je gratis eerste lessen aanvragen, nietdat ik je aanraad om een studie bij de loi te doen
Mss dat je het al wist, maar dt was voor mij een belangrijk hulpmiddel om een studiekeuze te maken.
Met alle respect, maar rijd je jezelf met een buitengewoon sterk rechtvaardigheidsgevoel niet onnodig in de wielen? Natuurlijk is het niet leuk dat er bezuinigd moet worden, maar sommige dingen gaan nu eenmaal zoals ze gebeuren. Voor de komende periode is het overheidsbeleid sterker gericht op arbeidsparticipatie.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De sociale zekerheid is bij PVV in betere handen dan bij de VVD.
De VVD is de meest kille partij die er is.... Ik weet niet of ik hier wil blijven wonen als zo'n partij aan de macht komt. En de zwakken verder uitgeknepen worden....
Wat zijn we afgegleden. De maatschappij wordt met de dag harder hier.
De loi doe je voornamelijk thuis. Er xijn bij elke opleiding telkens een paar praktijk onderdelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
op zich wel handig..maar ben je bij die proeflessen dan echt nergens toe verplicht kwa aankoop?
Enne...de loi die studie doe je toch gewoon thuis??
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo ik dacht knallende ruzie te krijgen met vriendliefHeb iets tegen zijn zin gedaan maar volgens mij kan ie t wel waarderen
8% van het bruto totaalbedrag van de 12 voorgaande uitkeringsmaanden. Hier gaat 1,0705 * 33,45% = 35,81% van af in verband met belasting en de inkomensafhankelijke premie Zfw.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoeveel vakantietoeslag is de wajong? In percentages?
Bij betalingen weten ze t niet en bij juridische zaken ook niet. zucht..
Ik zou het beter niet kunnen doen, maar sommige dingen komen je ongewild ter ore.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:51 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar rijd je jezelf met een buitengewoon sterk rechtvaardigheidsgevoel niet onnodig in de wielen?
Dat er bezuinigd moet worden staat als een paal boven water.quote:Natuurlijk is het niet leuk dat er bezuinigd moet worden, maar sommige dingen gaan nu eenmaal zoals ze gebeuren. Voor de komende periode is het overheidsbeleid sterker gericht op arbeidsparticipatie.
Zoals het nu al is geregeld zullen de banken meer bloeden als dat je zou verwachten. Alle leningen zijn onder mooie rentes uitgeleend, en de nieuwe staatsbank fortis zal over een paar jaar de staatskas heel mooi spekken. Nu komen er even een aantal zwaardere jaren aan, maar dat is echt geen probleem.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het beter niet kunnen doen, maar sommige dingen komen je ongewild ter ore.
[..]
Dat er bezuinigd moet worden staat als een paal boven water.
Maar wie betaalt de rekening van de financiële crisis: de gewone burger die er bar weinig aan kan doen. De VVD wil de zwakken laten bloeden.
Ik las blankenquote:De banken, die het wel hebben veroorzaakt ontspringen de dans.
De VSquote:De bonussen, een van de belangrijke oorzaken, in de financiële wereld in de USA zijn nu zelfs hoger dan voor 2008....
Dat HRA is ooit bedacht om de lagere inkomens te helpen, dat de hogere hier ook profijt van hebben moet op zich gen probleem zijn. Het zijn vaak dan ook de hogere inkomens die veel meer als de gebruikelijke 36 uur werken. En dan verdienen ze bruto mss veel meer, maar netto valt het vaak wel mee.quote:Maar waar ik niet tegen kan is dat een partij als de VVD het geld bij de zwakken wilt weghalen door op uitkeringen en OSW te bezuinigen, maar van de betergestelden NIETS wil vragen.... De hoogste inkomens mogen hun belasting tegen toptarief met HRA uithollen...Daar hoor ik ze niet over. Hoe pervers een gedachtegoed imo kan zijn...
Veel mensen zijn tegenwoordig van mening dat werken beloond moet worden. En dat houdt in dat de kloof tussen het minimumloon en de uitkering groter moet worden.quote:Wat mij het meest verontrust is dat i.m.o. zo'n perverse partij op zoveel steun in dit land kan rekenen. Ik vraag me dan af in wat voor soort samenleving we dan leven. Solidariteit is tegenwoordig kennelijk een vloek geworden![]()
Ik heb dan ook 8% aangehouden want dat kon ik in t handboek vinden. Maar voor de ldt moeten wij van berekeningen uitgaan gebaseerd op tegenwoordige arbeid of vroegere arbeid, die zijn beiden niet van toepassing maar niemand wist dus wat wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
8% van het bruto totaalbedrag van de 12 voorgaande uitkeringsmaanden. Hier gaat 1,0705 * 33,45% = 35,81% van af in verband met belasting en de inkomensafhankelijke premie Zfw.
Dat zouden ze toch moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |