Nee, implantaten zijn altijd -1quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze dit nu heeft:
[ afbeelding ]
2 in een zakje.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ] Fas is stout en heeft een note gekregen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel, debiel
Hoi Fas.quote:
Je ziet niet eens dat ze er in zitten, dus wat zeik je nou. Als je het niet zou weten, zou het je niet opvallen.quote:
Als ze van AAAAAAAAAAAAAA naar volle C is gegaan, lijkt het me sterk dat je ze niet ziet zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ziet niet eens dat ze er in zitten, dus wat zeik je nou. Als je het niet zou weten, zou het je niet opvallen.
een A kan ook mooi zijn, mits het een slanke dame isquote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ze van AAAAAAAAAAAAAA naar volle C is gegaan, lijkt het me sterk dat je ze niet ziet zitten.
Ze had een volle C, stopte met de pil, verloor 2 cupmaten en heeft nu weer een volle C. Nee, dat zie je niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ze van AAAAAAAAAAAAAA naar volle C is gegaan, lijkt het me sterk dat je ze niet ziet zitten.
Plagiaatquote:
Dan moet het nog minstens 65B/70B zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
een A kan ook mooi zijn, mits het een slanke dame is
HAHAHAHAquote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Hyman het volgende:
[ [url= afbeelding]http://cache.bordom.net/server/?type=image&size=full&id=aHR0cDovL2kuaW1ndXIuY29tL2dBY3VmLmdpZg%3D%3D]afbeelding[/url][/url] ]
Hahah
Ik heb nog nooit 65A/B/C/D bh's gezien.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet het nog minstens 65B/70B zijn.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet het nog minstens 65B/70B zijn.
In Frankrijk kun je die zo vinden. En ze bestaan wel hoor. Ook hier, alleen veel minder.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 65A/B/C/D bh's gezien.
Nee en bij S_A ook al.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
@Chai: Ja, slaat toch nergens op.Bij ieder ander die zo'n topic opent worden dat soort reacties niet weggehaald.
Laat maar, tweede helft begint weer.quote:
Voetbalquote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef Lakitu het volgende:
Waar is iedereen? Voetbal kijken zeker. Kutwedstrijd![]()
Al heb ik 'm op de achtergrond.
Dat ziet er ook best pauper uit. Beter ga je naar:quote:
Wie de fuck ben jij en waarom heb je een penis in je anus?quote:
wut, op die site staan tal van filmpjes waarvoor je normaal moet betalenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ziet er ook best pauper uit. Beter ga je naar:
cliphunter.com
he, verrek ja, haal em er eens uit, viespeukquote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en waarom heb je een penis in je anus?
Je moet wel goede bh's dragen. Anders ziet het er zo lomp uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet toch maar eens vragen wat mn cupmaat is
hahahaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
he, verrek ja, haal em er eens uit, viespeuk
Hoezo vinden mensen dat grappig btw, is toch juist heel zielig.quote:
^________^quote:Op woensdag 21 april 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahahalekker gekke uitspraak
net als die sig en je ondertitel![]()
![]()
![]()
zo willekeurig XD
Net als jouw sig. Lekker gek, meid.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahahalekker gekke uitspraak
net als die sig en je ondertitel![]()
![]()
![]()
zo willekeurig XD
Ik heb tenminste een echte pedobear.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net als jouw sig. Lekker gek, meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |