Je bent blijven zitten op biologie, of?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan het kind ook gewoon drinken?
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik een broertje had, zou ik echt niet back2back met hem gaan doen. Of grootte vergelijken.
Nee al die klieren en zo.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent blijven zitten op biologie, of?
Zzz!quote:
Dan heb je d'r nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft nu een vriend ja, maar als ze die kwijt raakt krijgt ze echt geen nieuwe meer hoor.
Je hebt een endoplasmatisch reticulum!!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee al die klieren en zo.Lijkt me niet echt lekker.
Ik heb het nooit gevraagd maar ik denk niet dat ik dat mag.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je zusje nog geen tieten heeft en jij wel mag ze toch best voelen hoe tieten voelen?
Ik doe geen vmbo hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt een endoplasmatisch reticulum!!
ga maar opzoeken
Iedere cel heeft datquote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt een endoplasmatisch reticulum!!
ga maar opzoeken
Mits beide zusjes lekker zijn, dan mag het.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je zusje nog geen tieten heeft en jij wel mag ze toch best voelen hoe tieten voelen?
Nee, want in jouw hersenen wekt het misschien toch een seksuele prikkel op.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gevraagd maar ik denk niet dat ik dat mag.
Deze man snapt het.quote:
En bij jouw lesbische zusje niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want in jouw hersenen wekt het misschien toch een seksuele prikkel op.
Chill, ik weet het:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben heel goed in biologie.
Nou kijk, als een jongetje en een meisje heel veel van elkaar hou... OW WACHT BP IS ER NOG SORRY BP.
Pics.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb je d'r nog niet gezien.
Dan houden ze elkaars handje vast, en na 9 maanden komt er een beebie.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben heel goed in biologie.
Nou kijk, als een jongetje en een meisje heel veel van elkaar hou... OW WACHT BP IS ER NOG SORRY BP.
Nou ik dacht het niet. Kinderen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan houden ze elkaars handje vast, en na 9 maanden komt er een beebie.
Onzin.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft nu een vriend ja, maar als ze die kwijt raakt krijgt ze echt geen nieuwe meer hoor.
Nee, toen ik 8 was kreeg ik daar geen seksuele prikkels van. Ik had gewoon helemaal geen intresse in andere piemols of ballen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want in jouw hersenen wekt het misschien toch een seksuele prikkel op.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
Bek.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin.Alleen maar vanwege implantaten?
Je bent zelf nog een kindeke!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik dacht het niet. Kinderen.
Jij zegt dat ik er maar één heb. Ik ben geen pantoffeldiertje .quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even duidelijk maakt voor me![]()
Want ik weet niet wat ik typ enzo
En jouw moeder heeft een dildo.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even duidelijk maakt voor me![]()
Want ik weet niet wat ik typ enzo
Deze man snapt het.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan houden ze elkaars handje vast, en na 9 maanden komt er een beebie.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
pantoffeldiertjequote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik er maar één heb. Ik ben geen pantoffeldiertje .
KOM HIER DAN GEK! GAAN WE HET UITVECHTEN IN HET FIETSENHOK!quote:
Wat?quote:
Bek.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KOM HIER DAN GEK! GAAN WE HET UITVECHTEN IN HET FIETSENHOK!
Scroll eens naar boven en zie dat je gedist wordtquote:
Hij denkt dat ze dit nu heeft:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin.Alleen maar vanwege implantaten?
Je weet toch wat ik bedoel, debielquote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Scroll eens naar boven en zie dat je gedist wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |