Eerst je huiswerk afmakenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef dhrsander het volgende:
Ik mag eigenlijk niet eens van mijn mama op FoK!
Ik zal niks tegen 'r zeggen. Ze heeft toch haar handen vol nu. En haar mond. En haar poepertje. En haar oren.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef dhrsander het volgende:
Ik mag eigenlijk niet eens van mijn mama op FoK!
Pfoe vandaar dat je het zo druk hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen 'r zeggen. Ze heeft toch haar handen vol nu. En haar mond. En haar poepertje. En haar oren.
Ik ben ook een kutmodquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef dhrsander het volgende:
oohhh ik vind dat best ongepast taalgebruik voor een moderator
toch nog een vraagje als haar mond vol zit he...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen 'r zeggen. Ze heeft toch haar handen vol nu. En haar mond. En haar poepertje. En haar oren.
Die waren al vol, tot het randje, ze lopen overquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef dhrsander het volgende:
[..]
toch nog een vraagje als haar mond vol zit he...
waar zit haar kont dan mee vol? en de oren?
Flinke lading voor zon kleine wormquote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die waren al vol, tot het randje, ze lopen over
Herstel, SuperWormquote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef PaintShopBro het volgende:
[..]
Flinke lading voor zon kleine worm
ohjah, want het gemiddelde IQ is daar ook zo hoogquote:Op woensdag 21 april 2010 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de Limburgers uiteindelijk de wereld gaan veroveren.
Dat hangt af van de TS. Sommige zijn gewoon niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:24 schreef dhrsander het volgende:
maar oh zo machtige superworm Jim
ga je nou echt elke nieuwe topic bijlangs om het te controleren?
Pardonquote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat hangt af van de TS. Sommige zijn gewoon niet te vertrouwen.
Deze blijft ook niet meer lang open hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef dhrsander het volgende:
want ik kon niet eens op reacties van andere reageren want er zat al een slotje op...
en dat vond mijn toetsenbord niet zo leuk
Als we het heel lief vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze blijft ook niet meer lang open hoor.
't Is een kwestie van geduld.....quote:Op woensdag 21 april 2010 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de Limburgers uiteindelijk de wereld gaan veroveren.
Neuh, jullie kunnen verder in de SlowChat. Sterker nog: inflitreer in die zooi en NEEM HET HELE TOPIC OVER!11!!!!!quote:
Ben je een Chinees?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, jullie kunnen verder in de SlowChat. Sterker nog: inflitreer in die zooi en NEEM HET HELE TOPIC OVER!11!!!!!
HEY!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef dhrsander het volgende:
dan mag hij wel een kutmod zijn maar het is en blijft een snelle kutmod:P
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, jullie kunnen verder in de SlowChat. Sterker nog: inflitreer in die zooi en NEEM HET HELE TOPIC OVER!11!!!!!
Turk + Hond = Wormquote:Op woensdag 21 april 2010 21:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met negroïde voorouders, een Turkse moeder, en een Australische hond.
maar het was positiefquote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
HEY!![]()
Alleen ik mag mezelf een kutmod noemen.
Ze geven altijd kekke kalenders wegquote:Op woensdag 21 april 2010 21:33 schreef dhrsander het volgende:
Maar ik vind Chinezen altijd heel vriendelijk
HOU ME TEGEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
NOEM JIJ M'N VADER EEN HOND??!!!
Wie kopt hem in?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk, een hond is een vrij ver ontwikkeld wezen en....quote:
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, laat ik de extreem racistische grappen maar achterwege laten!![]()
Helaasch!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef dhrsander het volgende:
om de sfeer een beetje te verbeteren
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fusGbgED-gg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/fusGbgED-gg&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
ps ik hoop dat dit werkt
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef dhrsander het volgende:
om de sfeer een beetje te verbeteren
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fusGbgED-gg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fusGbgED-gg&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
ps ik hoop dat dit werkt
met je vriendenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
IB hihi, ze gaan elkaar neuqenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef PaintShopBro het volgende:
DhrSander, moet maar gauw weer feestje bouwen
Ik ben de überklotemod die door iedereen gevreesd en gehaat wordt!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef dhrsander het volgende:
[..]
ben je ook een kutmod?
of ben je de feestmod?
Wat een servicequote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben de überklotemod die door iedereen gevreesd en gehaat wordt!![]()
@ Youtube: gewoon de link uit de adresbalk in je post neerplempen. De rest gaat vanzelf.
ben je ook een chinees?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben de überklotemod die door iedereen gevreesd en gehaat wordt!![]()
@ Youtube: gewoon de link uit de adresbalk in je post neerplempen. De rest gaat vanzelf.
JIJ KAN DE TOEKOMST VOORSPELLEUH!1!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Even een dienstmededeling: op dit topic zit een automagisch slotje dat er voor zal zorgen dat het topic om 22:00 uur gesloten zal worden.
Meneer is weer spelbrekerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Even een dienstmededeling: op dit topic zit een automagisch slotje dat er voor zal zorgen dat het topic om 22:00 uur gesloten zal worden.
Ook met poezie kun je het niet meer reddenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef dhrsander het volgende:
Ik chat met ToT.
hij is een mod,
bij het uberforum FoK
in de bazentopic
maar zo te horen krijgen we een avondklok
Wat een botterik
was te proberenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ook met poezie kun je het niet meer redden
Ikquote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef PaintShopBro het volgende:
[..]
wat weerhoud mij om een nieuwe te beginnen?
Permban?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef PaintShopBro het volgende:
[..]
wat weerhoud mij om een nieuwe te beginnen?
Dan kun je verder in het nachtbaggertopicquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef PaintShopBro het volgende:
[..]
tot hoelaat zit je hier?, heb namelijk de hele nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |