SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door Huppelmuts op 21-04-2010 17:46:27 (:6 ) ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Voor ;t eerste so van grieks had ik een 10. Moeilijk joh, het alfabetquote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, tja, wij hadden het eerste jaar ook zulk soort zinnetjes, en voor de eerste so had ik een 1
Jawel.quote:
ctrl+shift+tquote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik was heel druk met een OP vol foto's te maken en toen
Toen klikte ik per ongeluk op het kruisje van mn tabblad.
Meteen geen zin meer in de OP
maar dat kon jij toch niet zo goedquote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor ;t eerste so van grieks had ik een 10. Moeilijk joh, het alfabet
En dan?quote:
Het alfabet wel. Het woordjes leren in een ander alfabet nietquote:Op woensdag 21 april 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat kon jij toch niet zo goed
open je dat tabblad weer.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:43 schreef laforest het volgende:
Ik heb even niks te zeggen behalve: TETTEN.
ow okquote:Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het alfabet wel. Het woordjes leren in een ander alfabet niet
En het alfabet staat toch in mn binas.quote:
Ga eens naar huis jij.quote:
Bijna.quote:
Doet me denken aan coctailproefpersoonavond in mn vorige stamkroegquote:
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef Panda72 het volgende:
Soms heb je zo'n wtf moment
Collega stuurt een mail aan iedereen in het pand.
Lieve collega's
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn carriere elders voort te zetten. De meesten van jullie kennen mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik niet van afscheid nemen houd. Daarom lieve collega's wil ik middels deze mail jullie allemaal bedanken voor de fijne samenwerking. Het gaat jullie goed misschien komen wij elkaar nog ergens tegen.
Nu ga ik eerst van een welverdiende vakantie genieten. Ik wens jullie het allerbeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |