Eerst je huiswerk afmakenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef dhrsander het volgende:
Ik mag eigenlijk niet eens van mijn mama op FoK!
Ik zal niks tegen 'r zeggen. Ze heeft toch haar handen vol nu. En haar mond. En haar poepertje. En haar oren.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef dhrsander het volgende:
Ik mag eigenlijk niet eens van mijn mama op FoK!
Pfoe vandaar dat je het zo druk hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen 'r zeggen. Ze heeft toch haar handen vol nu. En haar mond. En haar poepertje. En haar oren.
Ik ben ook een kutmodquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef dhrsander het volgende:
oohhh ik vind dat best ongepast taalgebruik voor een moderator
toch nog een vraagje als haar mond vol zit he...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen 'r zeggen. Ze heeft toch haar handen vol nu. En haar mond. En haar poepertje. En haar oren.
Die waren al vol, tot het randje, ze lopen overquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef dhrsander het volgende:
[..]
toch nog een vraagje als haar mond vol zit he...
waar zit haar kont dan mee vol? en de oren?
Flinke lading voor zon kleine wormquote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die waren al vol, tot het randje, ze lopen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |