Het is wel vrij simplistisch om 1 WAJONG-er als uitgangspunt te nemen voor de hele theorie dat alle WAJONG-ers er met recht in zitten. Omgekeerd is het zo dat niet elke WAJONG-er een uitvraat is.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies! Weet hij best. Verkapt bashtopic dus.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:51 schreef Yreal het volgende:
maat van me krijgt wajong en beschrijft het als "en beetje mank lopen en 100% afgekeurd, nu krijg ik 500 per maand "
!
Verder wajong krijgen voor autisme is ook zoiets. Die gasten kunnen toppie ergens aan een lopende band staan, en dat moet de rest van nederland ook als ze geen opleiding hebben
Dit is de 3e keer dat je iedereen die in dit topique kritiek heeft over een kam scheert. stop daar eens mee, kan anders een modje ff ingrijpen...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies! Weet hij best. Verkapt bashtopic dus.
Maar WAO-ers/Wajongers moeten de beledigingen maar slikken.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer dat je iedereen die in dit topique kritiek heeft over een kam scheert. stop daar eens mee, kan anders een modje ff ingrijpen...
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Yreal het volgende:
Ik heb een goeie tijd aan de lopende band gestaan () tussen de autistische herintreders die nog moeite hadden hun tong in de mond te houden.
Maar die waren allemaal retetrots dat ze geen wajong meer kregen. Toffe gasten waren dat![]()
![]()
En dan heb je nog lui die met autisme wajong krijg en gewoon gaan studeren. 1200 euro de maand waar ze niks voor hoeven te doen en nog gewoon een toffe baan krijgen later.![]()
![]()
Beter lezen voortaan. Niemand hier zegt dat alle wao-ers of wajong-ers of WIA-ers onterecht er in zitten en gewoon kunnen werken. Dus je hoeft je alleen aangesproken te voelen als het over jou specifiek gaatquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar WAO-ers/Wajongers moeten de beledigingen maar slikken.Niet leuk hè...als je kritiek krijgt waarvan jij weet dat het onterecht is.
en nu niet boos worden, ik heb persoonlijk niets tegen jou
![]()
jawel. de respons was niet af te gaan op rotten appels. Maar ik ken dan ook hele stromen die het op die 2 manieren aanpakken. de jongens die in de fabriekshallen staan zijn tof, die gasten die gaan studeren uitzuigers.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je je gal hier kunt spuien maar je reageert niet echt op tegenposts
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter lezen voortaan. Niemand hier zegt dat alle wao-ers of wajong-ers of WIA-ers onterecht er in zitten en gewoon kunnen werken. Dus je hoeft je alleen aangesproken te voelen als het over jou specifiek gaat.
Quote er hier maar eens een paar waarin echt iedereen met zo'n uitkering over 1 kam geschoren wordtquote:Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
...je leest echt over de posts van de bashers heen die van alle kanten hun vooroordelen hier zitten te spuien. Selectief lezen noemt men dat
Het is goed...bashers zullen hier blijven bashen wat de WAO-ers/Wajongers ook zeggen...het ga je goed
Dus als autisten verder willen komen dan een fabrieksbaantje dan mag dan niet van jou...OK jouw mening maar net als voor TS....onze ideeen zullen nooit samen komen en het ga je goed, hopelijk zul je nooit te maken krijgen met arbeidsonschiktheid want dan zul je pas echt weten hoe het isquote:Op donderdag 22 april 2010 13:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel. de respons was niet af te gaan op rotten appels. Maar ik ken dan ook hele stromen die het op die 2 manieren aanpakken. de jongens die in de fabriekshallen staan zijn tof, die gasten die gaan studeren uitzuigers.
Kijk beide topics maar eens goed naquote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Quote er hier maar eens een paar waarin echt iedereen met zo'n uitkering over 1 kam geschoren wordt.
het is gewoon fucking krom dat je wajong en stufi mag combineren, thats allquote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus als autisten verder willen komen dan een fabrieksbaantje dan mag dan niet van jou...OK jouw mening maar net als voor TS....onze ideeen zullen nooit samen komen en het ga je goed, hopelijk zul je nooit te maken krijgen met arbeidsonschiktheid want dan zul je pas echt weten hoe het is
Voorzover ik weet wel hoor. Je wajong word gezien als bijverdienst voor de stufi, maar dan blijf je onder de grens, en wajong word door stufi al helemaal niet gekortquote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef ScarFace- het volgende:
Mag tegenwoordig al niet meer Yreal.
op 23+ alsnog 400+ euro, geen misselijk bedrag als studentquote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef ScarFace- het volgende:
Sinds 1 januari 2010 krijg je als je studeert en in aanmerking komt voor de wajong, 25% van het minimumloon vanuit de wajong uitkering.
Dit is als niets te beschouwen. Maar het is dan ook de vraag of je er in thuishoort.
Maximaal een kleine 300 euro dusquote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
op 23+ alsnog 400+ euro, geen misselijk bedrag als student
Andersom is het weer een ander verhaal, mijn vriendin zat al in de Wajong tijdens haar studie, is een jaar gaan werken en gaat nu weer studeren en krijgt gewoon beiden en wordt niet gekort mits haar Wajong-inkomsten lager zijn dan het gestelde bijverdienbedrag dat door de IBG is vastgesteld.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef ScarFace- het volgende:
Sinds 1 januari 2010 krijg je als je studeert en in aanmerking komt voor de wajong, 25% van het minimumloon vanuit de wajong uitkering.
Dit is als niets te beschouwen. Maar het is dan ook de vraag of je er in thuishoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |