hallo, jij begint met een situatie te plaatsen waarbij je insinueert dat een herkeuring altijd een drama is, en dan plaats ik de enige reden dat zo'n herkeuring een drama kan zijn, en dan generaliseer ik ineens volgens jou? WTF?!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat is er weer zo'n eentje. Alsof ieder cliënt de boel besodemietert![]()
Kijk, dat bedoel ik nou met het als maar over een kam scheren. Het wegzetten van een groep als criminelen.![]()
[..]
Welk probleem heb je het eigenlijk over? Want nu weet ik niet meer waar je het over hebt, we hebben het hier toch over mensen die aan het werk kunnen? Die moeten net als jij en ik weer solliciteren voor een baan, maar dat ze aan het werk kunnen is toch ontzettend positief, want iedereen die in de WAO zit gaat maar al te graag aan het werk als het kan!quote:Precies! Kregen ze de kan maar bij die werkgevers die iha puur voor de winst gaan. Als ze maatschappelijk verantwoord zouden ondernemen zou het hele probleem niet bestaan of iig een stuk minder zijn.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Want iedereen die in de WAO zit gaat maar al te graag aan het werk als het kan!
Het andere topique is erg constructief voor mensen die in de WAO zitten en weer aan het werk willen, er zijn namelijk diverse goeie tips gegeven! Hopelijk kunnen we de WAO-ers die dit topique lezeno ok nog wat tips geven zodat ze lekker weer aan het werk kunnen!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Oh for the love of... waarom ga je nou vrolijk verder met deze onzin?
Ik bedoel mensen zeiken toch wel op wat andere mensen hebben.
Of dat nou vanwege een uitkering is of omdat mensen bepaald werk hebben etc.
Had het toch laten rusten.
Ik heb daarnet nog de kwade reacties van Telegraaflezers gelezen op het bericht dat er 110 grootverdieners zijn in het onderwijs. Dat is een en al gescheld op grootverdieners, topbestuurders, graaiers. Dus mwah.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom wordt er dan alleen gezeken op een paar uitkeringstrekkers?
Die 1e plaats moeten ze helaas delen met mensen die uitkeringstrekkers weer aan het werk willen helpenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Hier op fok zijn uitkeringstrekkers zondebok nummer 1
Dit is geen bashtopique, hier kun je tips plaatsen om WAO-ers/WAJongers weer aan het werk te helpen!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef trovey het volgende:
Eén bashtopic was niet genoeg, er gaat nu een reeks starten?
Ik ben aan ander werk geholpen door een bureau in Utrecht (Onbegrensd Talent). Zij begeleiden hoogopgeleide mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt (dat kan Wajong zijn, maar ook WAO). Toen ik in contact kwam met dat bureau, had ik ingezet op administratief werk ofwel een aardig startersbaantje. Uiteindelijk kwamen ze met een veel interessantere functie over de brugquote:Op woensdag 21 april 2010 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is geen bashtopique, hier kun je tips plaatsen om WAO-ers/WAJongers weer aan het werk te helpen!
Waarom scheer je iedereen die hier post over 1 kam? dit moet geen (wannabe)hulpverlenerbashtopique worden!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
tvp. alvast.
Waar het BASHEN van arbeidsongeschikten weer heerlijk verder kan gaan.
Eigenlijk al spijt voordat ik op de knop heb gedrukt.
Surequote:Op woensdag 21 april 2010 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is geen bashtopique, hier kun je tips plaatsen om WAO-ers/WAJongers weer aan het werk te helpen!
De reacties zijn uitermate voorspelbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom scheer je iedereen die hier post over 1 kam? dit moet geen (wannabe)hulpverlenerbashtopique worden!
Ach zullen we afspreken dat we dit topic maar gewoon dood laten bloeden?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Sure....dat was duidelijk te merken aan dat andere topic
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach zullen we afspreken dat we dit topic maar gewoon dood laten bloeden?
Dat werkgevers het VERDOMMEN om mensen met een vlekje in dienst nemen. En de overheid LAF is en dit laat gebeuren; om maar niet te spreken over de huichelarij die ze over dit onderwerp uitstorten.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Welk probleem heb je het eigenlijk over? Want nu weet ik niet meer waar je het over hebt, we hebben het hier toch over mensen die aan het werk kunnen? Die moeten net als jij en ik weer solliciteren voor een baan, maar dat ze aan het werk kunnen is toch ontzettend positief, want iedereen die in de WAO zit gaat maar al te graag aan het werk als het kan!
Ik lees de laatste tijd toch andere berichten:quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat werkgevers het VERDOMMEN om mensen met een vlekje in dienst nemen. En de overheid LAF is en dit laat gebeuren; om maar niet te spreken over de huichelarij die ze over dit onderwerp uitstorten.
Bij een spel als dit horen spelregels. Wat is überhaupt een spel zonder spelregels?
Het bedrijfsleven krijgt van de overheid alle kansen om het spel -ZONDER NIETEN- onverminderd door te laten spelen en daarmee een tweedeling in stand houden.
Het land gaat sowieso aan de verrechtsing ten onder, zie de enorme opmars van de VVD in de peilingen, de ultieme metafoor van de verharding van de maatschappij. . Ik hoop het niet lang te hoeven meemaken.
En daar laat ik het verder bij.
Wat is de taak van werkgevers volgens jou?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat werkgevers het VERDOMMEN om mensen met een vlekje in dienst nemen. ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |