Heb je weer zitten downloaden Hans, die underscore hoort er niet inquote:Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Annemieke, heldin !absynthe_minded-envoi
![]()
Ssssssssst ! hoop dat de Buma niet meeleest 11!!!. Maar uiteraard heb ik de plaat ook keurig in de winkel gekocht. Wat een juweel van een plaatquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb je weer zitten downloaden Hans, die underscore hoort er niet in![]()
zo hoort et! ik heb em ook gekocht ja, fantastich.. kunnen nog een hoop leuke singles uit voortvloeien, Moodswing Baby bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 april 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ssssssssst ! hoop dat de Buma niet meeleest 11!!!. Maar uiteraard heb ik de plaat ook keurig in de winkel gekocht. Wat een juweel van een plaat
Ken eigenlijk alleen Envoi, maar zal eerlijk zeggen dat het naar meer smaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zo hoort et! ik heb em ook gekocht ja, fantastich.. kunnen nog een hoop leuke singles uit voortvloeien, Moodswing Baby bijvoorbeeld
zeker doen, al is de rest van het album wel in een andere stijl als Envoi, dat viel mij iig wel opquote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen Envoi, maar zal eerlijk zeggen dat het naar meer smaakt. Binnenkort dan maar de rest eens even checken
.
Opzich niet verkeerd een beetje afwisselingquote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker doen, al is de rest van het album wel in een andere stijl als Envoi, dat viel mij iig wel op
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:53 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
De nieuwe luistercijfers zijn weer nice btw, want 3FM is weer eens Sky voorbij.
Perfecte timing!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef Againzender het volgende:
Net maar even mijn vader gebeld, die heeft McAfee op zijn bedrijf. Blijkt dat gisteren alles is vervangen door een ander antiviruspakket
Idemquote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Perfecte timing!![]()
* Sirolf heeft hier op z'n stage NOD32.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |