Ja, want Stenders & van Inkel was op radio 3.quote:
Je hebt over MeKeffie?(zoals Arend Langenberg het noemtquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
De virusscanner is gevaarlijker dan de virussen zelf en dan is het niet eens een scanner van Norton
Ja, normaal is het Norton die hele systemen naar de kloten helptquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hebt over MeKeffie?(zoals Arend Langenberg het noemt)
Ge-wel-digquote:23:12| Kelis - Acapella
23:08| Customs - Justine
23:04| Two Door Cinema Club - Undercover Martyn
22:55| Justice Vs Simian - We Are Your Friends
Wat hebben hun dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Toch wel erg dat de 538 Alarmschijf gewoon een pop/rock plaat is en de Megahit een dancenummer, hoezo omgekeerde wereld?
Waarom is dat erg? Ik vind het juist leuk dat 'n plaat die een jaar of 5 terug van z'n lang-zal-z'n-leven niet op 538 zou komen, nu Alarmschijf is. En de tijd dat 3 zich richtte op semi-moeilijk kijkende gitaarbandjes ligt ook al weer járen achter ons. Godzijdank! Hokjesdenken is zó vroeger.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Toch wel erg dat de 538 Alarmschijf gewoon een pop/rock plaat is en de Megahit een dancenummer, hoezo omgekeerde wereld?
Scouting for Girls, met een erg prettige nieuwe singlequote:
Hokjesdenken mag dan wel van vroeger zijn, het kan anders nog genoeg toegepast worden. Ik heb er verder ook niks op tegen dat 538 die plaat gebruikt, ik had em alleen liever als Megahit gezien ipv Acapella.. en het altijd leuk om een zender te hebben om op te zeiken, we blijven nederlanders hequote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom is dat erg? Ik vind het juist leuk dat 'n plaat die een jaar of 5 terug van z'n lang-zal-z'n-leven niet op 538 zou komen, nu Alarmschijf is. En de tijd dat 3 zich richtte op semi-moeilijk kijkende gitaarbandjes ligt ook al weer járen achter ons. Godzijdank! Hokjesdenken is zó vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |