Op de zaak hebben we McAfee, heb maar even getwitterd naar collega hoe de situatie is daar. Nog geen bericht terug gehadquote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Perfecte timing!![]()
* Sirolf heeft hier op z'n stage NOD32.
Nee, die kan z'n computer nu niet meer gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op de zaak hebben we McAfee, heb maar even getwitterd naar collega hoe de situatie is daar. Nog geen bericht terug gehad
Daarom stuur ik het ook naar iemand van wie ik weet dat ze twittert met haar telefoonquote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, die kan z'n computer nu niet meer gebruiken natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef Againzender het volgende:
Net maar even mijn vader gebeld, die heeft McAfee op zijn bedrijf. Blijkt dat gisteren alles is vervangen door een ander antiviruspakket
Dit is een opknapmodel?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef themauster het volgende:
Vraagje voor de computerexperts hier, mijn vader kwam deze pc tegen in de Metro. Is dit een beetje een goede computer voor normaal gebruik (Office en surfen op internet). Ik kon niks vinden op Tweakers over deze computer.
http://www.pc4everyone.nl/product_detail.php?pid=688
Dat, plus een behoorlijk verouderd besturingssysteem.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit is een opknapmodel?
Vind er persoonlijk te weinig geheugen in zitten.
Maargoed, wat wil je voor dat geldquote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat, plus een behoorlijk verouderd besturingssysteem.
Ik zou zoiets nooit aanbevelen, maar dat hangt een beetje van je budget af.
Op zich qua combinatie OS/specs wel aardig, maar het lijkt mij toch beter om iets meer geld uit te geven aan een PC met een nieuwer OS die daardoor ook wat meer toekomst-proof is.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef themauster het volgende:
Vraagje voor de computerexperts hier, mijn vader kwam deze pc tegen in de Metro. Is dit een beetje een goede computer voor normaal gebruik (Office en surfen op internet). Ik kon niks vinden op Tweakers over deze computer.
http://www.pc4everyone.nl/product_detail.php?pid=688
dat dus!quote:
Geld is op zich geen probleem hoor maar mijn vader kijkt graag een beetje naar aanbiedingen. Dus deze is niet aan te bevelen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat, plus een behoorlijk verouderd besturingssysteem.
Ik zou zoiets nooit aanbevelen, maar dat hangt een beetje van je budget af.
Als budget geen probleem is, heb je voor een euro of 500 een veel mooiere bakquote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Geld is op zich geen probleem hoor maar mijn vader kijkt graag een beetje naar aanbiedingen. Dus deze is niet aan te bevelen?
Vraag is dan alsnog of dat nodig is. Een dikke grafische kaart en 4 GB geheugen met een 1 TB HDD zou toch best wel overkill zijn. Met een Celeron/Sempron gaat het ook prima.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Als budget geen probleem is, heb je voor een euro of 500 een veel mooiere bak
In dat geval zou ik deze niet nemen. Dit is echt alleen goedkoop.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Geld is op zich geen probleem hoor maar mijn vader kijkt graag een beetje naar aanbiedingen. Dus deze is niet aan te bevelen?
Kun jij me ook vertellen waar ik dat voor 500 euro kan krijgen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Sirolf het volgende:
Vraag is dan alsnog of dat nodig is. Een dikke grafische kaart en 4 GB geheugen met een 1 TB HDD zou toch best wel overkill zijn. Met een Celeron/Sempron gaat het ook prima.
http://tweakers.net/revie(...)en-basissysteem.htmlquote:Maar alsnog zou je dan voor rond de 300-400 euro iets beters dan dit hebben.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef Sersjee het volgende:
En dan dit. Hoe zet je iemand weer met 2 voeten in de drek.
Ehm... ergens in een steegje?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun jij me ook vertellen waar ik dat voor 500 euro kan krijgen?
Voor dit doel lijkt het me handiger om gewoon een kant-en-klaar systeem te kopen. Scheelt gedoe met garantie e.d.quote:
Dat wel, maar was om te laten zien dat je voor 500 euro een leuke pc kan krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef Sirolf het volgende:
Voor dit doel lijkt het me handiger om gewoon een kant-en-klaar systeem te kopen. Scheelt gedoe met garantie e.d.
Eén van de beste bands ooit!quote:
wow, dat je dat nog weet!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komend uur is het exáct tien jaar geleden datWim Rigter
het overlijden van
Toon Hermans
bekendmaakte.. Ze zijn er allebei niet meer
.
Ja, ik heb een rare tic om bepaalde dingen heul goed te onthoudenquote:
ik heb ook zo'n tic, maar dit wist ik echt niet meerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een rare tic om bepaalde dingen heul goed te onthouden. Weet nog precies waar ik was (op m'n kamer thuis in Sittard)
.
Welke partij gaat iets doen voor werkende alleenstaanden? Of blijf ik het volgende kabinet ook weer subsidieregelingen voor anderen (ook die het niet zo hard nodig hebben) sponsoren?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef borisz het volgende:
Mag ik even een gratis stemadvies geven?
Stem geen CDA, die willen heel hard bezuinigen op het onderwijs. Heb het dan niet over de stufi maar de werkomgeving van de leraren.
Dan moet je niet bij de Christelijke partijen zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke partij gaat iets doen voor werkende alleenstaanden? Of blijf ik het volgende kabinet ook weer subsidieregelingen voor anderen (ook die het niet zo hard nodig hebben) sponsoren?
De Christenen zijn meer voor Het Gezin inderdaad.... niet dat ik ook maar 1 moment er aan zou denken om op ze te stemmen trouwens.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij de Christelijke partijen zijn.
Eerder bij de liberalen denk ik.
O, ik weet 't zelfs nog van oudere dingenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n tic, maar dit wist ik echt niet meer
quote:@gerardekdom niet koebellen door the blue oyster cult! #heiligschennis
quote:@tuxeltje Waat? ken je de cowbell geschiedenis niet bij dit nummer? schande!
Dat heb ik met het overlijden van Prinses Diana.Ik was net mijn verjaardagstaart aan het aansnijden.Lekker taartje was dat trouwensquote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O, ik weet 't zelfs nog van oudere dingen. Ontploffing van de Challenger in 1986 bijvoorbeeld
. Begin van de avond op een dinsdag..
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat heb ik met het overlijden van Prinses Diana.Ik was net mijn verjaardagstaart aan het aansnijden.Lekker taartje was dat trouwens
Voor dat soort gevallen heb ik de desbetreffende video op m'n Creative Zen gezet, zodat ik onwetenden meteen kan onderwijzen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/tuxeltje/status/12627349029
[..].
.
.
http://twitter.com/gerardekdom/status/12627396457
[..].
Ik hoorde het pas tegen de middag toen ik knetterbrak uit bed kwam, en toen was ze al dood.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb toen 's nachts (kwam terug van stappen) op Teletekst gelezen dat ze een ongeluk had gehad. Toen leek zij alleen nog gewond te zijn. Toen ik aantal uren later wakker werd, was dat wel anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |