Dan moet je niet bij de Christelijke partijen zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke partij gaat iets doen voor werkende alleenstaanden? Of blijf ik het volgende kabinet ook weer subsidieregelingen voor anderen (ook die het niet zo hard nodig hebben) sponsoren?
De Christenen zijn meer voor Het Gezin inderdaad.... niet dat ik ook maar 1 moment er aan zou denken om op ze te stemmen trouwens.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij de Christelijke partijen zijn.
Eerder bij de liberalen denk ik.
O, ik weet 't zelfs nog van oudere dingenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n tic, maar dit wist ik echt niet meer
quote:@gerardekdom niet koebellen door the blue oyster cult! #heiligschennis
quote:@tuxeltje Waat? ken je de cowbell geschiedenis niet bij dit nummer? schande!
Dat heb ik met het overlijden van Prinses Diana.Ik was net mijn verjaardagstaart aan het aansnijden.Lekker taartje was dat trouwensquote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O, ik weet 't zelfs nog van oudere dingen. Ontploffing van de Challenger in 1986 bijvoorbeeld
. Begin van de avond op een dinsdag..
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat heb ik met het overlijden van Prinses Diana.Ik was net mijn verjaardagstaart aan het aansnijden.Lekker taartje was dat trouwens
Voor dat soort gevallen heb ik de desbetreffende video op m'n Creative Zen gezet, zodat ik onwetenden meteen kan onderwijzen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/tuxeltje/status/12627349029
[..].
.
.
http://twitter.com/gerardekdom/status/12627396457
[..].
Ik hoorde het pas tegen de middag toen ik knetterbrak uit bed kwam, en toen was ze al dood.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb toen 's nachts (kwam terug van stappen) op Teletekst gelezen dat ze een ongeluk had gehad. Toen leek zij alleen nog gewond te zijn. Toen ik aantal uren later wakker werd, was dat wel anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |