Sinds wanneer is het erg om jonger in te worden geschat dan je bent...?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:13 schreef rena het volgende:
[..]
Dank jeHoe zou jij het combineren?
Even een kleine aanvulling; ik kleed me ook wat ouwelijker omdat ik een heel jong koppie heb, wat je hier natuurlijk niet ziet, maar ik word vaak 16 geschat terwijl ik al in de 20 benVandaar.
![]()
O, en mijn woonkamer is zo smerig omdat er verbouwd word![]()
Gewoon een donkere skinny en zwarte heels.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het erg om jonger in te worden geschat dan je bent...?
Maar ehh ja hoe zou ik het doen: allemaal net iets meer seks...? (waaah, wat klinkt dat plat!) Dus een (dunnere) panty, het rokje iets taps toelopender ipv deze 'klokvorm' (ik heb trouwens überhaupt een hekel aan spijkerrokjes, vind het alleen leuk bij schattige vijfjarigen). En iets meer huid laten zien is altijd fijn (niet in de trant van 'naveltruitje, hell yeah!!!', maar iets lager shirt bijv, of mouwtjes opstropen, etc.)?
Ook iets van kleur erin is fris (hoeft niet eens veel, bijv een beetje kekke nagellak maakt al heel snel een verschil!), óf juist helemaal donker gaan (=dan maar een of twee tinten 'donker',dus bijv alleen zwart en blauw/zwart en spijker/zwart en bruin leer < is net wat rustiger).
Best lastig zeg, uitleggen hoe je het zelf zou combineren! Ik zou het iig iets spannender maken: je bent maar een keer jong.
Zou ik wel een beetje saai vinden. Eigenlijk. Bovendien zijn skinny jeans niet voor iedereen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gewoon een donkere skinny en zwarte heels.
Mwoah, 16 worden geschat is niet in elke situatie leukquote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het erg om jonger in te worden geschat dan je bent...?
Ik was in eerste instantie van plan een 60den panty aan te trekken, maar ik moest vanmorgen langs een voetbalveld staan dus dat werd een beetje te fris (daarom ook de meerdere laagjes kleding, hoewel ik nog steeds bevroorquote:Maar ehh ja hoe zou ik het doen: allemaal net iets meer seks...? (waaah, wat klinkt dat plat!) Dus een (dunnere) panty, het rokje iets taps toelopender ipv deze 'klokvorm' (ik heb trouwens überhaupt een hekel aan spijkerrokjes, vind het alleen leuk bij schattige vijfjarigen). En iets meer huid laten zien is altijd fijn (niet in de trant van 'naveltruitje, hell yeah!!!', maar iets lager shirt bijv, of mouwtjes opstropen, etc.)?
Ik moet altijd gelijk denken aan Paris Hilton bij Juicy Couturequote:Op zondag 2 mei 2010 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Vandaag in streepjes+comfortabele mood.
[ afbeelding ]
En gisteravond of nu:
[ afbeelding ]
Juicy Couture
Sorry, maar het zit... ZO lekker!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik moet altijd gelijk denken aan Paris Hilton bij Juicy Couture
het is wel... ehh een beetje el cheapo. Een grijze joggingbroek met een witte top zit waarschijnlijk even lekker en relaxed, maar geeft toch iets minder de ehh werkeloze-huisvrouwen-met-hoogblond-haar-en-leerhuid vibe...quote:
Lol, zo'n pak kost 140 euro.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Marouska het volgende:
[..]
het is wel... ehh een beetje el cheapo. Een grijze joggingbroek met een witte top zit waarschijnlijk even lekker en relaxed, maar geeft toch iets minder de ehh werkeloze-huisvrouwen-met-hoogblond-haar-en-leerhuid vibe...
Niet dat ik denk dat hij dat hebt/bent hoor, zeker niet! Maar deze kleding dus wel.
Tof man, 140 euro goed besteed.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, zo'n pak kost 140 euro.Maar draag het ook alleen binnen. Op de camping.
Joh, als ik het nou heerlijk vind, wat is dan je probleem?quote:
Dit dusquote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Marouska het volgende:
[..]
het is wel... ehh een beetje el cheapo. Een grijze joggingbroek met een witte top zit waarschijnlijk even lekker en relaxed, maar geeft toch iets minder de ehh werkeloze-huisvrouwen-met-hoogblond-haar-en-leerhuid vibe...
Niet dat ik denk dat hij dat hebt/bent hoor, zeker niet! Maar deze kleding dus wel.
Jaaa. Ik hou ook echt van dat merk, twee tassen en een horloge ook van.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
Juicy Couture![]()
![]()
Het merk dan, die trainingspakken vind ik eigenlijk niets. Iig niet gecombineerd, wel apart.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:39 schreef Stickvis het volgende:
3 nieuwe brillen op sterkte besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 Euro p.s.
Ik hou van Hong Kong![]()
Van Ebay.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:44 schreef Marloes het volgende:
Ik vind het roze joggingpak wel leukMag ik vragen waar je die hebt gekocht/besteld?
Je moet er alleen geen gouden oorringen bij dragen hehe :p
Wil je ff laten weten hoe ze aankomen enzo, en hoe de afhandeling is, en of je niet ineens aan iets raars vastzitquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:39 schreef Stickvis het volgende:
3 nieuwe brillen op sterkte besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 Euro p.s.
Ik hou van Hong Kong![]()
Ik denk dat ik PRECIES dezelfde ga kopen ..en dan ook nog 200 extra brillen zodat ik die aan onbekenden kan uitdelen..en dat allemaal om jou te irriteren.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Stickvis het volgende:
in een hard hoesje, krijgt ze gewoon via de post.. zover ik weet zit je nergens aan vast en je moet met paypal betalen...
is allemaal ook op hun site te lezen in de FAQ
Zolang iedereen maar niet diezelfde koopt als dat ik heb!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |