abonnement Unibet Coolblue
pi_80574814
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef Frenkel het volgende:
Waarom kan ik die previews nooit vinden?!

Iemand een linkje?

Staan in de OP.
pi_80576043
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit gaan opzich best wel 2 klote weken worden
Ja... ook al geen eredivisie plot
pi_80576921
Tvp. Lekkere aflevering.
pi_80577047
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe aflevering is uit. Vanaf volgende week eindelijk nieuw materiaal voor mij, had de volledige pilot al gezien.

Maar nu is het eens tijd om te discussieren over wat er in vredesnaam aan de hand is. Ik denk dat al die lui (48) al dood zijn en op het eiland gedropt zijn zodat 'iets' kan bepalen of ze naar de hemel of hel moeten.

En die ijsbeer? Wel, op de kaft van het jongetjes zijn comic stond ook een ijsbeer! WTF is going on!
Goeie tijden
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 21 april 2010 @ 22:25:52 #55
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80578416
Ik vind dit eigenlijk tot nu toe het minste seizoen.

Iedere aflevering wordt zwakker, met als tragisch dieptepunt een Sun die spontaan weer kan praten als ze Jin ziet.

Het is vrij voorspelbaar wat er nu gaat gebeuren zonder een trailer gezien te hebben.

Iedereen komt van het eiland af en Desmond heeft niet door dat smokeymonster is achtergebleven en rijdt Locke aan. ...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_80579343
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk tot nu toe het minste seizoen.

Iedere aflevering wordt zwakker, met als tragisch dieptepunt een Sun die spontaan weer kan praten als ze Jin ziet.

Het is vrij voorspelbaar wat er nu gaat gebeuren zonder een trailer gezien te hebben.

Iedereen komt van het eiland af en Desmond heeft niet door dat smokeymonster is achtergebleven en rijdt Locke aan. ...
Dat van Sun kan op zich wel, gewoon door een soort van een trigger
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80579368
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Nebo het volgende:

[..]

Goeie tijden
Best leuk om die oude topics door te kijken.
pi_80580346
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk tot nu toe het minste seizoen.

Iedere aflevering wordt zwakker, met als tragisch dieptepunt een Sun die spontaan weer kan praten als ze Jin ziet.

Het is vrij voorspelbaar wat er nu gaat gebeuren zonder een trailer gezien te hebben.

Iedereen komt van het eiland af en Desmond heeft niet door dat smokeymonster is achtergebleven en rijdt Locke aan. ...
Desmond lijkt iedereen bij elkaar te brengen in de ALT-tijdlijn. Dus ook John bij Jack. Hij rijdt hem niet aan omdat het MiB zou zijn want anders had ie hem nog 1 keer overgereden voor de zekerheid maar om hem op de operatietafel van Jack te krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 23:03:44 ]
pi_80580778
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Desmond lijkt iedereen bij elkaar te brengen in de ALT-tijdlijn. Dus ook John bij Jack. Hij rijdt hem niet aan omdat het MiB zou zijn want anders had ie hem nog 1 keer overgereden voor de zekerheid maar om hem op de operatietafel van Jack te krijgen.
Desmond is dan ook een erg knappe chauffeur, raakt mensen precies hard genoeg om ze niet dood te rijden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_80581028
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Desmond lijkt iedereen bij elkaar te brengen in de ALT-tijdlijn. Dus ook John bij Jack. Hij rijdt hem niet aan omdat het MiB zou zijn want anders had ie hem nog 1 keer overgereden voor de zekerheid maar om hem op de operatietafel van Jack te krijgen.
leg dan eens uit waarom Sun in de ALT tijdlijn verschrikt 'It's him!' roept als ze Locke ziet?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_80581317
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Kate was daar erg mooi.

Aardige EP was dit.
pi_80581700
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

leg dan eens uit waarom Sun in de ALT tijdlijn verschrikt 'It's him!' roept als ze Locke ziet?
Desmond weet dingen, Sun weet helemaal geen dingen, ze herkent Locke gezien haar reactie waarschijnlijk als MiB (misschien vermoord MiB Sun wel in de komende afleveringen?) en Desmond weet dat Locke gewoon Locke is.
pi_80581735
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Desmond is dan ook een erg knappe chauffeur, raakt mensen precies hard genoeg om ze niet dood te rijden.
Nou, als jij iemand dood zou willen rijden, zou je dan 1 goede fikse aanrijding maken of nog 1 of 2 keren eroverheen gaan voor de zekerheid als je hem perse dood wilt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 23:36:38 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 23:42:03 #64
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_80581932
Ik vond het ook zeker een leuke ep! De John/Jack twist had ik totaal niet zien aankomen voordat Jack van de boot sprong, dus dat vond ik verrassend. Verder dacht ik ook dat Jin en Sun gezapt gingen worden door de poort En ik ben erg benieuwd wat Widmore nog wil met zn 6 gevangen Losties... Ik denk ruilen voor Desmond ofzo? En zou Sayid toch nog een beetje gevoel ergens hebben?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  donderdag 22 april 2010 @ 00:03:17 #65
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_80582617
dude, wat een spannende aflevering! eindelijk sun & jin bij elkaar.

verder.. ik geloofde locke niet toen hij zei dat zn vorige gedaante jack's pa was, ik bedoel, of was jack ziek/hallucineerde/dronken toen zijn pa off-island verscheen? hoe kan dat dan?

ik vond desmond (die ik altijd heel cool vind) een beetje geforceerd naar claire roverkomen. in de vorige aflevering zag ik hemj verbanden leggen tussen zijn mede-passagiers, nu ook weer - maar ben er nu ietsje minder van onder de indruk.

ben best wel nieuwsgierig wie de moeder van jacks zoon is en met wie sun in het koreaans 'it's him' bedoelde toen ze locke zag.

echt veel gebeurd en vele personages gezien. miste richard, ben, miles en widmore op t eiland.. jammer van die 2 weken.. ik had liever dat ze dit kijkcijfergeintje helemaal aan het begin al bedacht hadden.. lijkt wel eindeloos wachten
pi_80583047
"the guy with a face from a burt renolds movie"

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_80583058
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
"the guy with a face from a burt renolds movie"


Frank
They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
- It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
pi_80583067
Chesty
  donderdag 22 april 2010 @ 00:26:55 #69
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_80583171
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Toad het volgende:
Kate was daar erg mooi.
Pleonasme

Leuke aflevering die meteen begon met een aantal antwoorden van MiB himself - alleen jammer dat het antwoorden zijn op vragen die wij [de "Internet-geeks"] al een eeuwigheid zelf opgelost hebben

Ik had - blijkbaar als één van de weinigen - me eigenlijk toch wel meer voorgesteld bij de hereniging van Jin en Sun... er zat niet eens een slow-mo ren-scène over het strand in Het blijft toch LOST hè
pi_80583185
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond het ook zeker een leuke ep! De John/Jack twist had ik totaal niet zien aankomen voordat Jack van de boot sprong, dus dat vond ik verrassend. Verder dacht ik ook dat Jin en Sun gezapt gingen worden door de poort En ik ben erg benieuwd wat Widmore nog wil met zn 6 gevangen Losties... Ik denk ruilen voor Desmond ofzo? En zou Sayid toch nog een beetje gevoel ergens hebben?
Nou Desmond is echt niet dood hoor. Denk zelfs eerder dat Sayid hem uit de put heeft getrokken! Al vraag ik me af waarom Sawyer en zijn team, ineens onder schot gehouden worden, want het zal hun der reet roesten of MiB nou met mortieren raken

Bragi had je me spoiler post wel gelezen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 22 april 2010 @ 00:37:02 #71
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80583399
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

Al vraag ik me af waarom Sawyer en zijn team, ineens onder schot gehouden worden, want het zal hun der reet roesten of MiB nou met mortieren raken
... Wát? ?
quote:
Bragi had je me spoiler post wel gelezen?
Die over de promo? Ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu even de Things I Noticed van Vozzek69 lezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bragi op 22-04-2010 00:42:35 ]
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_80584963
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef Asskimo het volgende:
en met wie sun in het koreaans 'it's him' bedoelde toen ze locke zag.
Ik denk Locke. Zoals alle andere Losties met een bijna dood ervaring begint ze eilandflashbacks te krijgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80585108
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef Bragi het volgende:

[..]

... Wát? ?
[..]

Die over de promo? Ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu even de Things I Noticed van Vozzek69 lezen.
Hoezo wat?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80585197
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef Bragi het volgende:

[..]

... Wát? ?
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80585242
Pfff klote breaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')