quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:54 schreef female81 het volgende:
Bij nader inzien krijg ik een beetje een 'Wereldwinkel-verkoopster'-gevoel bij dit laatste metamorfose. Of mensen die hobby's hebben als macramé en djembé spelen. Afijn, misschien weet je wel wat ik bedoel.
Volgens mij stylt Dyanne haar al jarenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef loveli het volgende:
Die reacties ook:
"Misschien kan ze Antoinette Hertsenberg ook gaan restylen, daar kan geen blind paard nog kledingschade aan doen."
Het vest kost bijna 200 euro, de rest is bij elkaar net zoveel waard ongeveer. Wederom een metamorfose van niks verder, Beekman trekt volgens mij gewoon wat van een rek zonder dat ze de persoon echt goed bekijkt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
die metamorfoses gaan zeker op een laag budget ofzo?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef Samson het volgende:
Valt me nog mee dat ze haar bh ook niet gedeeltelijk in dr schoenen heeft gepropt.
Of iemand een broek andersom aantrekt, à la KrissKross. Zie ik haar ook nog wel doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Vroeger, in de jaren '80 van de vorige eeuw deden we dat ook. Je pijp dubbel vouwen en dan strak oprollen.Nostalgie.
![]()
"t zal mij benieuwen wanneer Dyanne de BC spijkerbroek met draaipijp weer hip maakt.
Dyanne is niet zo goed met pijpenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Vroeger, in de jaren '80 van de vorige eeuw deden we dat ook. Je pijp dubbel vouwen en dan strak oprollen.Nostalgie.
![]()
"t zal mij benieuwen wanneer Dyanne de BC spijkerbroek met draaipijp weer hip maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Vreselijk, as usual...
Dat jochie is wel erg cute trouwens
Moet ze niet gewoon in de kinderkleding gaan?Dat doet ze toch al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
Bij Wehkamp dus. http://www.wehkamp.nl/kin(...)-dyanne/C03_334_CD1/
En daar ook harembroeken voor kinderen![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ok, ik zal voortaan maar mijn mond houden geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doet ze toch al?
-edit-
![]()
En de hoofdkleur is grijsquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doet ze toch al?
-edit-
![]()
Dat kind vind ik juist afschuwelijk leuk gekleed! Serieus! Dat shirt! Die broek met bretels! Die laaaaaarsjes! Zo wil ik mn toekomstige kind ook mishandelen...!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:30 schreef Cherryblossom het volgende:
Kies op zijn minst de goede maat.
En dat kind mishandelt ze ook al... Veeels te grote broek, regenlaarsjes omlaag gevouwen en broek opgerold? Dat noemen wij "op de groei kopen".
En die zwangere vrouw had ze zó leuk aan kunnen kleden! Jammer, gemiste kans. Ze zegt zelf trouwens ook "met moederdag is de kleine hopelijk geboren dus dan kan ik weer gewone kleding aan"
Die zou echt het populairste jongetje van de klas kunnen worden met die naam op de basisschool waar ik op heb gezeten. Ook erg. ('errrrrg' bedoel ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef don-diablo het volgende:
Lol @ naam van kind: "Boaz". Die zou echt een hard time hebben met die naam op de basisschool waar ik op heb gezeten.
Koop dan wel de goeie maat voor je toekomstige kind zou ik je aanraden, en een kleur die bij m past. Dit kind is zo een bleekje waarbij wit niet echt de goede keus is...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dat kind vind ik juist afschuwelijk leuk gekleed! Serieus! Dat shirt! Die broek met bretels! Die laaaaaarsjes! Zo wil ik mn toekomstige kind ook mishandelen...!![]()
(waarom tikt mijn biologische klok alleen als het op kindjes heel snoezig en stoer aankleden aankomt...?)
En mja, ze slaat de plank weer eens mis met deze dame. Soms denk ik dat ons Dyannetje gelooft dat mensen er kleiner en dikker uit willen zien.
loszittende kleding is leuk (zolang het kind er geen last van heeft bij het bewegen en d'r niet van onderuit gaat natuurlijk),vind het wel stoer staan. En ik vind het juist prachtig dat dit kind zo'n bleekje is, is helemaal niks lelijks aan en mag dus best een wit shirt bij.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Koop dan wel de goeie maat voor je toekomstige kind zou ik je aanraden, en een kleur die bij m past. Dit kind is zo een bleekje waarbij wit niet echt de goede keus is...
Ok dan, het is jouw dagquote:Op maandag 10 mei 2010 19:45 schreef Marouska het volgende:
[..]
loszittende kleding is leuk (zolang het kind er geen last van heeft bij het bewegen en d'r niet van onderuit gaat natuurlijk),vind het wel stoer staan. En ik vind het juist prachtig dat dit kind zo'n bleekje is, is helemaal niks lelijks aan en mag dus best een wit shirt bij.
Een vest half weggestopt, iets te strak, een harembroek en laarsjes half open geritstquote:Op maandag 17 mei 2010 19:32 schreef Mylene het volgende:
Hier weer een nieuwe. Ik vind deze metamorfose wel leuk, op het jasje en laarzen na. Zeker niet als je zo lang bent.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laarzenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Mylene het volgende:
Ik doe er meteen nog eentje uit het archief. Met eindelijk een vrolijk kleurtje in de vorm van vreselijke laarzen.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |