Klopt ja; bonen zijn immers groen en niet oranje, zelfde geldt voor de rijst die licht bruin hoort te zijn en het vlees lijkt nu wel alsof het te eten is.quote:
Oh...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt ja; bonen zijn immers groen en niet oranje, zelfde geldt voor de rijst die licht bruin hoort te zijn en het vlees lijkt nu wel alsof het te eten is.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh...mijn bonen zijn altijd oranje...
Daarom moest ik kotsen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt ja; bonen zijn immers groen en niet oranje, zelfde geldt voor de rijst die licht bruin hoort te zijn en het vlees lijkt nu wel alsof het te eten is.
Nah, het is geen rijst maar nasi kuning. Je weet kuning, indisch voor geel.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
zelfde geldt voor de rijst die licht bruin hoort te zijn
Antibiotica filetjes?quote:
Geel is nog altijd niet oranje.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nah, het is geen rijst maar nasi kuning. Je weet kuning, indisch voor geel.
Laat het maar hier, ze is te eigenwijs voor FOT.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey, RobinOok, wilde je CULlers laten zien hoe je het beste culinaire foto's kan maken of wilde je zelf fotografietips wat betreft de blauwe gloed en zo? Want in dat laatste geval kan je denk ik beter de vraag in FOT stellen dan hier.
Hoezo ben ik te eigenwijs? Ik gaf toch gewoon meteen al toe dat jouw bewerking inderdaad een realistischer resultaat geeft. Wat precies wil je nog meer van me horen?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat het maar hier, ze is te eigenwijs voor FOT.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hoezo ben ik te eigenwijs? Ik gaf toch gewoon meteen al toe dat jouw bewerking inderdaad een realistischer resultaat geeft. Wat precies wil je nog meer van me horen?
Zo wel ja.quote:
okquote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef RobinOok het volgende:
Nee hoor, ik wilde inderdaad gewoon laten zien waar mijn bordjes altijd staan. Omdat Stansfield daarnaar vroeg. Meer niet.
Alsjeblieft niet naar FOT moven.
Je hebt de kleuren mooi gelijkgetrokkem en de invloed van de lamp mooi gecompenseerd. Maar ik vind de hoeveelheid rood in RobinOok's foto een stuk sfeervoller. Een compromis misschien?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Crutch het volgende:
Ander corrigeer je 'm gewoon even goed.
[ afbeelding ]
Hmm, 't vlees ziet er dan echt onsmakelijk uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Je hebt de kleuren mooi gelijkgetrokkem en de invloed van de lamp mooi gecompenseerd. Maar ik vind de hoeveelheid rood in RobinOok's foto een stuk sfeervoller.
Ben blij dat ik voor jou nooit hoef te koken zeg, als je van zo'n pietepeuterige kleurnuance al misselijk wordt. Ik maak wel eens curries die nog oranjer-der zijn dan op die foto, in daglicht!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, 't vlees ziet er dan echt onsmakelijk uit.
Je opent een topic over je fotostudiootjes waarin je het nota bene zelf hebt over te blauwe foto's in het vensterbankstudiootje, maar je gaat lopen klagen dat er iemand komt met een opmerking over de kleurzweem op je keukenkastfotostudiootjefoto?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ben blij dat ik voor jou nooit hoef te koken zeg, als je van zo'n pietepeuterige kleurnuance al misselijk wordt. Ik maak wel eens curries die nog oranjer-der zijn dan op die foto, in daglicht!
Als je het zo wil doen, prima.quote:Heb je een oranje-fobie of zo?
Duhuh! Dat schrijf ik toch zelf al: in de vensterbank hebben ze een blauwe gloed, in het kunstlicht een gele. Daar hoef je me dus helemaal niet op te wijzen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
maar je gaat lopen klagen dat er iemand komt met een opmerking over de kleurzweem op je keukenkastfotostudiootjefoto?
De blauwe gloed die je er ook afgehaald hebt ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Duhuh! Dat schrijf ik toch zelf al: in de vensterbank hebben ze een blauwe gloed, in het kunstlicht een gele. Daar hoef je me dus helemaal niet op te wijzen.
Voel jij je wel helemaal lekker? Of denk je dat iedereen achterlijk en blind is en jij briljant of zo?
Had er totaaaal geen probleem mee dat jij de gele gloed er wel afhaalde. Maar om daar nog 20 replies op door te gaan, dat begrijp ik niet helemaal. Wat is daar nou precies je bedoeling van?![]()
quote:
roflquote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Redcoon het volgende:
Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om de boontjes er weer ongekookt uit te laten zien
Neuh, dat doen wie in dit topic: Fok-Foodgawkers! Deel 3quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef Kalebatz het volgende:
Dacht dat hier foto's van eten werden gepost..
Je zit gewoon te zeikenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, 't vlees ziet er dan echt onsmakelijk uit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zit gewoon te zeikenHet vlees ziet er prima uit, ga je ook huilen als er kurkuma door een gerecht zit?
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
Toch grappig wat een fototopic weer allemaal voor nieuw volk aantrekt in CUL.
Zo'n Crutch bijvoorbeeld die nog nooit in CUL heeft gepost en denkt de wijsheid in pacht te hebben.
Daarnaast ziet eten er lekkerder uit met wat meer roodtinten. De reden dat een slager rode lampen boven het vlees heeft hangen, en de AH het vlees volspuit met rode kleurstofquote:Op woensdag 21 april 2010 17:40 schreef RobinOok het volgende:
Je mag gerust mierenneuken, maar persoonlijk vind ik het verschil nou ook weer niet zo schokkend groot. Eten en koken is mijn hobby, niet fotoshoppen. Ik vind het wel goed genoeg zo. Ik kan leven met die gele gloed.
Rauw vlees ja.quote:Op maandag 26 april 2010 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast ziet eten er lekkerder uit met wat meer roodtinten. De reden dat een slager rode lampen boven het vlees heeft hangen, en de AH het vlees volspuit met rode kleurstof
Ik hoop dat je het verschil weet tussen corrigeren en manipuleren.quote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eten in het algemeen. Rood/geel daar hebben we trek in, blauwig dat hoeven we niet.
Scherp, maar ik ben niet zo'n held in de keuken.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef loecje het volgende:
* loecje is nu eigenlijk wel benieuwd naar foto van een eigengemaakt gerecht van Crutch.
foto technisch zou dat helemaal perfect moeten gaan als ik dat zo hoor. nu ben ik benieuwd welke foto er het lekkerste uit ziet; een perfecte foto, of een perfect gerecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |