Neuh, dat doen wie in dit topic: Fok-Foodgawkers! Deel 3quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef Kalebatz het volgende:
Dacht dat hier foto's van eten werden gepost..
Je zit gewoon te zeikenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, 't vlees ziet er dan echt onsmakelijk uit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zit gewoon te zeikenHet vlees ziet er prima uit, ga je ook huilen als er kurkuma door een gerecht zit?
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
Toch grappig wat een fototopic weer allemaal voor nieuw volk aantrekt in CUL.
Zo'n Crutch bijvoorbeeld die nog nooit in CUL heeft gepost en denkt de wijsheid in pacht te hebben.
Daarnaast ziet eten er lekkerder uit met wat meer roodtinten. De reden dat een slager rode lampen boven het vlees heeft hangen, en de AH het vlees volspuit met rode kleurstofquote:Op woensdag 21 april 2010 17:40 schreef RobinOok het volgende:
Je mag gerust mierenneuken, maar persoonlijk vind ik het verschil nou ook weer niet zo schokkend groot. Eten en koken is mijn hobby, niet fotoshoppen. Ik vind het wel goed genoeg zo. Ik kan leven met die gele gloed.
Rauw vlees ja.quote:Op maandag 26 april 2010 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast ziet eten er lekkerder uit met wat meer roodtinten. De reden dat een slager rode lampen boven het vlees heeft hangen, en de AH het vlees volspuit met rode kleurstof
Ik hoop dat je het verschil weet tussen corrigeren en manipuleren.quote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eten in het algemeen. Rood/geel daar hebben we trek in, blauwig dat hoeven we niet.
Scherp, maar ik ben niet zo'n held in de keuken.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef loecje het volgende:
* loecje is nu eigenlijk wel benieuwd naar foto van een eigengemaakt gerecht van Crutch.
foto technisch zou dat helemaal perfect moeten gaan als ik dat zo hoor. nu ben ik benieuwd welke foto er het lekkerste uit ziet; een perfecte foto, of een perfect gerecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |