abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80749121
De laatste foto had ik 5 "banen" een baan is roze,lime,wit,roze,wit,lime,roze en nu het dubbele
pi_80754222
(foto?) Klinkt goed Anitrax!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:39:20 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_80756403
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:33 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Weet niet zeker maar ik denk dat het een soort plastic folie is. Misschien van dat rode spul dat op de school bij knutselwerkjes met een lichtje wordt gebruikt? Ik weet niet of je weet wat ik bedoel.. Volgens mij is het een soort cellofaan, maar dan iets dikker en sterker. Misschien kan je trouwens ook gewoon cellofaan gebruiken. Weet alleen niet of het veilig is omdat haaksels soms makkelijker open gaan dan die stoffen boekjes die jij bedoeld.
nee! Geen vliegerpapier gebruiken! Als het kindje dat in zijn mond stopt wordt het echt ontzettend vies, dat spul geeft namelikj enorm af.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:50:05 #204
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80756720
maar yachiru heeft 't volgens mij helemaal niet over vliegerpapier, want dat is niet zo plastic-achtig als cellofaan. ik weet wel wat je bedoelt, van die dingen die soms om een bonbon zitten bijvoorbeeld, yachiru? maar ik weet ook niet waar je dat kunt kopen.
in de haak.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:54:18 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80756844
@trui: ja maar dat knisperen daar werkt vliegerpapier heel goed voor. je zou eventueel denk ik vliegerpapier ín plastic (diepvrieszakje) kunnen doen...
Kwak
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:59:55 #206
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80757004
Kan je voor dat knisperen niet het plastic van zo'n showmapje (zoeentje met gaatjes die in een ordner kan) gebruiken?
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:04:47 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80757127
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
@trui: ja maar dat knisperen daar werkt vliegerpapier heel goed voor. je zou eventueel denk ik vliegerpapier ín plastic (diepvrieszakje) kunnen doen...
volgens mij is vliegerpapier wel een keer uitgeknisperd hoor. ik denk dat dat meer plasticcerige langer knisperig blijft. misschien dat spul waar jojogirl het over heeft. maar ik weet niet zeker of dat zoveel knispert?
in de haak.
pi_80757197
Probleem is natuurlijk ook dat het wel ook nog moet knisperen na het eventueel wassen van het knuffeltje... kweet niet of dat met papier wel zo lekker gaat...
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:14:43 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80757418
precies, papier moet je gewoon niet doen hoor.
in de haak.
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:16:06 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80757456
misschien moet je op de rommelmarkt vrijdag op zoek naar oude knisperboekjes, ze dan openslopen en kijken wat daar in zit. ik heb er geen meer, anders zou ik er zo een voor je openmaken.
in de haak.
pi_80757885
Tja, heb er wel een paar thuis, maar dat vind Minke denk ik niet leuk Zal ook es bij de zeeman hier in het dorp checken... misschien hebben zij ook nog wel zoiets el cheapo's... Och en anders dan maar zonder knisper, dan knikker ik er wel een paar belletjes in, ook leuk!
pi_80757952
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef trui het volgende:
maar yachiru heeft 't volgens mij helemaal niet over vliegerpapier, want dat is niet zo plastic-achtig als cellofaan. ik weet wel wat je bedoelt, van die dingen die soms om een bonbon zitten bijvoorbeeld, yachiru? maar ik weet ook niet waar je dat kunt kopen.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad! Ik zou het ook niet weten.. Maar je kunt wel gewoon cellofaan kopen, dat zit op zo'n grote rol. Mijn moeder gebruikt het vaak om cadeautjes leuk mee in te pakken. Ik heb het even getest en het knispert wel lekker. Alleen weet ik dus niet of het veilig is, want plastic is natuurlijk erg gevaarlijk als het kindje de knuffel per ongeluk stuk maakt..

Kreeg net trouwens (eindelijk) mijn pakketje met de Japanse haakboekjes die ik had besteld
Deze, en deze, en ook nog deze
Wat is 'deze' een raar woord als je het zo een paar keer achter elkaar ziet staan
pi_80758272
Chipszakken knisperen ook best goed.
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:03:05 #214
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80759029
leuk yachiru, maar is jouw japans daar goed genoeg voor??
in de haak.
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:04:52 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80759081
hier staan ook chipszakken, bloemenfolie, en cellofaan genoemd. maar daar wordt aangeraden om er gaatjes in te maken, zodat het meer ademend wordt (en een kind er dus minder snel onder stikt). bij de broodafdeling van de supermarkt liggen vaak zakjes gemaakt van plastic met van die kleine gaatjes erin, dat knispert ook behoorlijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door trui op 27-04-2010 11:10:33 ]
in de haak.
pi_80759851
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef trui het volgende:
leuk yachiru, maar is jouw japans daar goed genoeg voor??
Nou, eigenlijk niet Maar er staan van die cirkel diagrammen in, dus dat moet wel lukken denk ik (hoop ik ).
Ik heb hier ook een aantal Japanse leerboeken liggen (wil ooit nog eens Japans leren) dus ik zou de (hiragana, katakana en kanji) tekentjes kunnen vertalen naar romaji (Japanse woorden geschreven met 'ons' alfabet) en de betekenis van het woord in een woordenboek of op internet op kunnen zoeken, mocht dat nodig zijn.
Leer ik meteen een beetje Japans
pi_80759873
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:04 schreef trui het volgende:
hier staan ook chipszakken, bloemenfolie, en cellofaan genoemd. maar daar wordt aangeraden om er gaatjes in te maken, zodat het meer ademend wordt (en een kind er dus minder snel onder stikt). bij de broodafdeling van de supermarkt liggen vaak zakjes gemaakt van plastic met van die kleine gaatjes erin, dat knispert ook behoorlijk.
Goed idee ja, daar had ik nog niet aan gedacht!
pi_80760003
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:04 schreef trui het volgende:
Ja! geniaal... is ook meteen ademend. Helemaal top! (* gaat vanavond even van die zakjes scoren bij de super...
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:30:44 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80760030
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef Yachiru het volgende:
Nou, eigenlijk niet Maar er staan van die cirkel diagrammen in, dus dat moet wel lukken denk ik (hoop ik ).
Ik heb hier ook een aantal Japanse leerboeken liggen (wil ooit nog eens Japans leren) dus ik zou de (hiragana, katakana en kanji) tekentjes kunnen vertalen naar romaji (Japanse woorden geschreven met 'ons' alfabet) en de betekenis van het woord in een woordenboek of op internet op kunnen zoeken, mocht dat nodig zijn.
Leer ik meteen een beetje Japans
succes!
in de haak.
pi_80760432
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef trui het volgende:

[..]

succes!
Dankjewel! Jullie lezen (en zien) wel of het lukt Hihi!
Maar eerst moet ik (nog steeds) de giraffe voor mijn moeder afmaken
Hopelijk heb ik straks even tijd om te haken, hij is op zich bijna af.
Nu eerst even naar de stad, kapper en sportschool, blijft bijna niks over van m'n vrije dagje
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:43:20 #221
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80760497
is je moeder een giraffe-fan?

klinkt als een goed gevulde vrije dag hoor! enjoy! (hier: poetsen, boodschappen doen, bedden verschonen, wassen, kinderen ophalen en weer naar school brengen, fiets bij fietsenmaker ophalen, koken, kinderen ophalen, naar zwemles, snel eten, opa & oma eten mee en blijven logeren, na 't eten nog even naar de 'kijkavond' op school. kortom: hier ook weinig haaktijd vandaag...)
in de haak.
pi_80763060
Oh jippie! Ik ben net even naar een winkeltje hier om de hoek van mijn werk geweest en dat is echt een heel gevaarlijk winkeltje... ZO VEEL LEUKE DINGEN EN GARENS!!!!
Heb mijn groen weer kunnen kopen en meteen een ander bolletje catania met meerdere kleuren meegenomen, zo blij!
pi_80771132
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:43 schreef trui het volgende:
is je moeder een giraffe-fan?

klinkt als een goed gevulde vrije dag hoor! enjoy! (hier: poetsen, boodschappen doen, bedden verschonen, wassen, kinderen ophalen en weer naar school brengen, fiets bij fietsenmaker ophalen, koken, kinderen ophalen, naar zwemles, snel eten, opa & oma eten mee en blijven logeren, na 't eten nog even naar de 'kijkavond' op school. kortom: hier ook weinig haaktijd vandaag...)
Ja, ze spaart ze het was de bedoeling dat 'ie voor haar verjaardag af was..
Oh als ik zo lees wat jij vandaag allemaal moet doen, dan mag ik absoluut niet klagen
pi_80771154
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:54 schreef Lijnloos het volgende:
Oh jippie! Ik ben net even naar een winkeltje hier om de hoek van mijn werk geweest en dat is echt een heel gevaarlijk winkeltje... ZO VEEL LEUKE DINGEN EN GARENS!!!!
Heb mijn groen weer kunnen kopen en meteen een ander bolletje catania met meerdere kleuren meegenomen, zo blij!
Gevaarlijke winkeltjes zijn de leukste winkels
pi_80784189
Het nijntje heeft oogjes en het 2de nijntje is af!

Nu ben k bezig met die lavender bunny, die armpjes zeg, 10 steken, zo klein haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')