Och Octo, ik heb zo met Hannah te doen, krampjes zijn echt brute ellende..
Niels, mooie jongen, gelukkig hoeven we jou niet heel lang te missen.. En je mama ook niet!

Wat geweldig Twink, die laatste foto zo in kruiphouding!
Harry, arm mannetje, wat enorm vervelend zeg! Asy, ik duim dat het géén opname zal worden, bah!
Co_Ol

Nog steeds krampjes daro?
BJ, er weer helemaal bovenop nu?
Happy, fijn dat het goed gaat met de fles! Ik vind het allemaal een beetje abacadabra wat dat aangaat, maar ik neem aan dat het goed gaat met de verhoudingen die je hebt gevonden nu

In dat kader: hoe zou het met Vlindur en Rienk zijn?
En ow, damn, daar heb ik nooit over nagedacht, een ID voor Stef.. Toch ook wel handig om even over na te denken voor je je vakantie boekt
Stef ligt overigens te slapen nu, zó snoezig

Beetje jammer alleen dat die slaapjes van hem werkelijk níet te volgen zijn. Vorige week dacht ik dat we wis en waarempel een echt rítme te pakken hadden (verschonen-voeden-slapen-spelen) maar dat heeft precies 2 dagen geduurd en sindsdien weigert hij weer in alle toonaarden om zijn oogjes toe te doen

Gisteren was het toppunt, als ik ook maar dreigde hem neer te gaan leggen ging hij al huilen en hem dan toch neerleggen en even uit laten mopperen resulteerde in paniek, gekrijs, ontroostbaarheid en échte tranen.. Vandaag dus wel blij dat hij dat ritme weer voorzichtig op lijkt te pakken (het is al zijn tweede tukje vandaag

), ik hoop maar dat het doorzet. Gisteravond had hij uiteindelijk rode traanogen van vermoeidheid en hij was constant aan het knikkebollen, maar neerleggen blééf oorlog

Ik snap niet hoe het kind het voor elkaar krijgt om dan níet in slaap te vallen! Uiteindelijk heeft hij van half 8 tot kwart over 9 aan de borst gelegen en is daarna in coma geraakt en heeft zijn laatste voeding overgeslagen. Tja..