abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 16:12:13 #26
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80563246
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef Lijnloos het volgende:
Leah is weer goed gegroeid hoor Lily...

En die bumbo.. ik zat al te twijfelen om er een apart topic over te openen, maar misschien de discussie hier eerst maar es opstarten... Ik wilde best graag zo'n ding, wel via marktplaats, want anders vind ik hem wel redelijk duur. Nou had ik mijn lief bijna zo ver, tot ie meerdere best negatieve dingen las erover op internet.

Dus hier de vraag, is het nou echt slecht voor een kindje om in een bumbo te zitten of is dat BS...?
Ook hier zijn de meningen verdeeld zoals ik tot nu toe gelezen heb. Apart topic is misschien een goed idee, er zijn ook ervaringsdeskundigen buiten dit topic. Ik ben ook benieuwd.
pi_80563688
Wij zijn gisteren met Dijon naar het CB geweest voor zijn 2e ronde prikjes, meten en wegen. Hij woog 6,435 kg en is 59 cm lang met een leeftijd van 13 weken en 3 dagen.

http://i927.photobucket.c(...)gte.jpg?t=1271859539

http://i927.photobucket.c(...)cht.jpg?t=1271859580

Hij heeft geen kik gegeven bij het eerste prikje maar bij de 2e gaf hij even een brul en was toen al weer klaar met huilen. Hij was gisteren beetje hangerig en best veel slapen maar verders lijkt hij nergens last van te hebben.

as maandag of dinsdag moet ik geopereerd worden, voor de geinteresseerden
pi_80563842
Wow Faja, die gaat mooi over het lijntje...

@bumbo, heb er een apart topic voor gemaakt/geopend... Bumbostoeltje... wel/niet, voors en tegens
pi_80563909
Ja, over dat stoeltje. Ik las ook van alles, slechte dingen en goede. Ik weet het ook niet.

Ik kon het kopen van iemand hier in de buurt dus ik ben het toch gaan halen. Al is het maar voor af en toe even, en in de douche lijkt het me ook wel grappig.
pi_80563945
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij zijn gisteren met Dijon naar het CB geweest voor zijn 2e ronde prikjes, meten en wegen. Hij woog 6,435 kgas maandag of dinsdag moet ik geopereerd worden, voor de geinteresseerden
Precies evenveel als Leah

en sterkte met de operatie!!
  woensdag 21 april 2010 @ 16:41:53 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80564490
hellow ladies
jeetje wat gaat het toch hard als je een poosje wat minder online bent..

eerst maar eens even jompelen voor Dyon en Leah en de CB-bezoekjes goed hoor!

@Lijnloos; ik ben ook benieuwd naar de reacties over de bumboo, wij hebben er ook over nagedacht en tnt nog niet gekocht... ik twijfel dus ook nogal....
Hoe is het trouwens met Minke en haar nieuwe schema??

@Vlindur; hoe gaat het afbouwen?

@Faja; alvast veel succes voor volgende week..... spannend hoor!

ahhhhhhhh Daan, alweer 8 weken! en lekker aan het spelen met een labeldoekje! heerlijk! wat leuk dat ze ze wereld zo lekker onderzoeken he??

heeerlijk Poppejans; met je lekkere mannetje douchen... ik kan daar ook zo ontzettend van genieten vervelend dat wolf niet tegen Zwitsal kan...

@marlinde; wat ontzettend fijn dat je minder last hebt van je buik. Ik hoop voor je dat het ook zo blijft..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80564611
@BJ, gisteravond lag ze al in bed toen ik thuis kwam, lekker te slapen. Ze moest nog wel een flesje dus die kon ik mooi geven (was uitgelopen tot 23.00 uur). En vanochtend om 6.45 uur lag ze nog heerlijk te slapen maar moest ze opstaan voor een flesje en door richting kdv.

Wel grappig, wij hadden zelf het gevoel dat ze nu met meer slaap (of in elk geval beter) veel relaxter is en vrolijker (nog meer? ja dus!)... maar volgens mijn man hadden ze dat ook op het kdv al gemerkt... leuk om te zien wat dat doet met zo'n kleintje..
  woensdag 21 april 2010 @ 16:49:23 #33
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80564760
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Lijnloos het volgende:
@BJ, gisteravond lag ze al in bed toen ik thuis kwam, lekker te slapen. Ze moest nog wel een flesje dus die kon ik mooi geven (was uitgelopen tot 23.00 uur). En vanochtend om 6.45 uur lag ze nog heerlijk te slapen maar moest ze opstaan voor een flesje en door richting kdv.

Wel grappig, wij hadden zelf het gevoel dat ze nu met meer slaap (of in elk geval beter) veel relaxter is en vrolijker (nog meer? ja dus!)... maar volgens mijn man hadden ze dat ook op het kdv al gemerkt... leuk om te zien wat dat doet met zo'n kleintje..
klinkt goed zeg! misschien dat ik vanavond Evie ook na de fles op bed ga leggen; zoals het nu lijkt krijgt ze de volgende fles zo rond 20 uur ongeveer... dus denk dat ik dr dan rond 21 uur in bed leg.. en rond middernacht krijgt ze dan van papa de laatste fles...
kijken hoe dat gaat.

Vandaag zijn we naar het gemeentehuis geweest om een identiteitskaart voor Evie aan te vragen. Grappig hoor. VOlgende week issie klaar en kunnen we dus veilig op vakantie. Evie is ook voor het eerst op een pasfoto gekomen...

en ze heeft een nieuw badpakje; maat 68-74! OMG dat gaat snel zeg! Kunnen we lekker in de vakantie zwemmen....
ik had een heeeeeel mooi badpakje gekocht van Poppedein, DPAM, maar die past ze dus nevernooit meer.... jammmmmmmmmer...

[ Bericht 2% gewijzigd door Beessie-Jen op 21-04-2010 17:06:16 ]
pi_80565830
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:33 schreef leonieke het volgende:
Laatste post:
[..]

Mart slaapt toch al best goed door? Waarom zou je er dan nog iets aan toevoegen?

(en ik weet dus niet hoe ik de laatste posts van andere mensen hier makkelijk kan in plaatsen aangezien ik die niet kan editten )
Dat vind ik ook ja. Waarom dat die vriendin van mij er over begon Naja, sommige vinden van 23:30 tot 06:00 uur dus nog geen doorslapen. Ik eigenlijk ook wel hoor. Afgelopen weekend heeft Mart alleen één keer tot 07:00 uur geslapen en zelfs tot 09:00 uur. Maar dat was gewoon omdat het 'weekend' was denk ik hihi.

Nee sommige mensen kunnen je zo aan het twijfelen brengen, maar mij niet meer hoor. Vind het goed zo. Niets te klagen
pi_80566058
Goeiemiddag.

Even snel want ik moet mn huis even grondig opruimen

BJ, het gaat prima! Zonet gaf ik hem bv en dat bliefte hij al niet eens meer, dus een fles van 135 gegeven en die ging weer schoon op.. Hij komt zo om de 3 a 4 uur, dus ik vind het netjes Hij heeft nu 695cc op dus nog 305 te gaan. Ik denk dat we het wel redden

En ik kon het niet laten, moest proberen voor een fruithap. Banaan gepureerd met water en hij vond het nog lekker ook.

Hij heeft iets van 4 happen gehad en toen vond ik het wel weer mooi geweest. Rond 5 maanden doen we het nog een keer en dan rond 6 maanden serieus beginnen

[ Bericht 9% gewijzigd door Vlinder op 21-04-2010 17:32:37 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80566234
Oh, kijk m proeven..wat leuk zeg! En hij is ook echt enthousiast

Leuke pasfoto, BJ
pi_80566595
Haha Vlindur wat is hij enthousiast!! Wat kan hij goed happen! Kun je je nu nog wel inhouden?
Wat is Leah lang! lol ze is net zo lang als Niels
Evie <3 Ze is zo veranderd BJ!

Niels krijgt de smaak te pakken, hij heeft net een partje peer vrijwel helemaal opgesabbeld (ik hield het vast want het was zo glibberig).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80566713
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat vind ik ook ja. Waarom dat die vriendin van mij er over begon Naja, sommige vinden van 23:30 tot 06:00 uur dus nog geen doorslapen. Ik eigenlijk ook wel hoor. Afgelopen weekend heeft Mart alleen één keer tot 07:00 uur geslapen en zelfs tot 09:00 uur. Maar dat was gewoon omdat het 'weekend' was denk ik hihi.

Nee sommige mensen kunnen je zo aan het twijfelen brengen, maar mij niet meer hoor. Vind het goed zo. Niets te klagen
Wat is doorslapen dan op 7 weken?

Op het werk wou er blijkbaar een collega een sneer geven naar mijn man (hij is vader geworden eind december): "En, kunt ge ondertussen al een beetje slapen?"
Mijn man: "Euh, Thomas slaapt de laatste weken gemiddeld 7 uur na elkaar 's nachts... ik kan niet klagen."
Begon de collega een beetje groen te lachen omdat zijn vrouw blijkbaar nog elke nacht 2 keer moet opstaan (hij niet, want hij vindt dat dat een taak voor zijn vrouw is )
  woensdag 21 april 2010 @ 17:49:26 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80566746
dat klinkt goed Vlindur; wat fijn dat hij zo ontzettend goed uit de fles drinkt zeg!
en aaaahhhh dat filmpje is echt zoooooo lief.... en ik heb ook zin om Evie een fruithapje te geven, maar ga me nog maar ff proberen in te houden.. nog een weekje of 5...

en Lily; Leah is idd groot zeg! denk dat Evie nu ongeveer net zo lang en zwaar is.... (en Evie is nu bijna 21 weken).
pi_80566912
Leuk filmpje Vlindur!

En mooie curves komen voorbij! Leah, wat zie je er leuk uit zeg!!!!

Isa is vanmorgen ook weer gemeten en gewogen. De score (nu 16 weken): Gewicht: 5750 gram en lengte: 60,5 cm!

Sorry.. op dit moment niet zoveel tijd om verder te reageren!
  woensdag 21 april 2010 @ 18:02:42 #41
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80567135
Vlindur: Wat een leuk filmpje !

B-J: Leuke pasfoto van Evie Ze is echt heel erg aan het veranderen he

Leonieke: Wat een rare reactie zeg

Zijn weer een hoop kindjes naar het CB geweest, fijn dat het allemaal weer goed is

Hier echt een hele goede dag, Tessa heel tevreden, komt elke 2 uur voor haar voeding en heeft vrijwel geen krampjes meer!!!!!!! Ze is heel tevreden en heeft heel veel gelachen vandaag En ik heb gewoon helemaal geen buikpijn gehad en dus ook geen pijnstiller hoeven in te nemen
Heerlijk, geef mij zulke dagen maar elke dag
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80567248
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef Marlinde het volgende:
Leonieke: Wat een rare reactie zeg
Mja, ik snap ook niet waarom hij die vraag op die manier stelde. Hij zal het nu wel niet meer doen, veronderstel ik. Ik denk dat hij gewoon gehoopt had dat Thomas nog helemaal niet zou doorslapen want de eerste maanden nadat zijn dochter geboren was, was hij enorm aan het klagen over het feit dat ze niet doorsliep.
pi_80567357
Het is blijkbaar een big issue voor veel mensen
pi_80567499
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef lily het volgende:
Het is blijkbaar een big issue voor veel mensen
Mja, het is wel iets wat je kan verwachten. Ik geef het toe, ik ben héél blij dat Thomas al heel vaak een nacht doorslaapt, maar ben me heel bewust van het feit dat dat opeens kan omslaan en dat het zeker niet evident is bij zo'n kleine baby.
Maar je vrouw verplichten van beneden te gaan zitten met een baby die weent zodat je zelf goed kan doorslapen... ik weet het toch niet hoor
  woensdag 21 april 2010 @ 18:16:23 #45
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80567576
Ja, maar je weet toch voordat je aan kinderen begint, dat ze 's nachts ook nog vaak KUNNEN komen Kijk ik vind het héérlijk dat Tessa de hele nacht doorslaapt hoor, maar als ze 's nachts nog wakker zou worden zou ik dat echt niet erg vinden! Fijn trouwens dat Thomas ook lekker doorslaapt

Sorry ik moest dit ook even hier kwijt Ik heb bij h&m een hele bestelling geplaatst voor zowel Tessa als mezelf Leuke hello kitty shirtjes enzo

Vanavond bij Prenatal 20% korting!

Korting bij h&m!!! Tot wel 20% op heel je bestelling! Even de goede code zoeken en dan kan je die gebruiken http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80571089
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Vandaag zijn we naar het gemeentehuis geweest om een identiteitskaart voor Evie aan te vragen. Grappig hoor. VOlgende week issie klaar en kunnen we dus veilig op vakantie. Evie is ook voor het eerst op een pasfoto gekomen...

Moeten wij binnenkort ook doen, ik las dat in 2012 het verplicht is dat ook baby's een ID hebben, maar als je nu een ID voor je baby laat maken, moet je je kind dan ook nog bij laten schrijven in je eigen paspoort vroeg ik me af?

Lekker he Rienk! wij starten volgende maand, kan niet wachten!
En vd zomer lekker buiten kliederen met eten, lekker zachte meloen enzo

hmm begin toch weer te twijfelen over die Bumbo.. maar aan de andere kant; we hebben ook al zoveel spullen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80571482
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]
hmm begin toch weer te twijfelen over die Bumbo.. maar aan de andere kant; we hebben ook al zoveel spullen
Maar alleen al om een foto van Wolf in de Bumbo te trekken, koop je dat toch Ik ging er zeker één gekocht hebben (maar heb die van mijn zus gekregen ). Dat was het eerste ding dat ik had voor Thomas waarvan ik zei: "mijn god, ik kijk er zo naar uit om hem daarin te zien zitten"

Ik denk trouwens dat Thomas nu echt begint te zien. We hadden hem daarnet in zijn park gelegd toen we gingen eten en hij was echt zo aan het kijken naar zijn mobiel. Toen we de mobiel lieten ronddraaien, leek het ook alsof zijn ogen de visjes volgden (maar again: er kan een stukje fantasie van de trotse mama en papa bij zitten ). Hij houdt ook de figuurtjes aan zijn speeltapijt veel meer in de gaten. Wel grappig dat hij constant zit te kijken naar het middelste figuurtje, maar op de buitenste slaat

[ Bericht 22% gewijzigd door leonieke op 21-04-2010 20:04:11 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 20:09:27 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80572037
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Moeten wij binnenkort ook doen, ik las dat in 2012 het verplicht is dat ook baby's een ID hebben, maar als je nu een ID voor je baby laat maken, moet je je kind dan ook nog bij laten schrijven in je eigen paspoort vroeg ik me af?

voor 8,95 euro heeft een baby een eigen ID-kaart, tenminste als je die nu aanschaft, volgend jaar wordt dat hoogstwaarschijnlijk een stuk duurder.
je kunt nu nog kiezen; of je baby een eigen ID krijgt of je laat je baby bijschrijven.
Wij hebben dus het 1e gedaan.
(je moet dan wel beide mee om de IDkaart te regelen en hier beide ook voor tekenen enzo...).
pi_80572782
Wij hebben Minke onlangs laten bijschrijven in het paspoort van mijn man... die had toch een nieuwe nodig en dan is het wel prima. In 2012 krijgt Minke dan gewoon haar eigen kaart (scheelt misschien ook weer met de pasfoto, dan "lijkt" ze wellicht wat meer. Zal eens kijken of ik de foto hier kan krijgen... (is wel heel snoezig nl.)

Minke ligt trouwens alweer in der bedje te slapen. Ze was vanaf 15:00 uur al wakker en begon redelijk sikkerig te worden, dus gewoon lekker na het badje en insmeren naar bed! Heb dus lekker eens een avondje voor mezelf (man is ook weg)
pi_80575469
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Twinkly het volgende:
Zijn groeicurves heb ik in het borstvoedingstopic gezet.
Ik vind dat zijn groeicurve er heel netjes uitziet! (En volgens mij is je verklaring heel plausibel, dat hij eerst iets hoger zat omdat je overproductie had.) Fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')