Laat ik die procedure inderdaad eerst maar eens opstarten.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me inderdaad wel verstandig om eerst daadwerkelijk aangenomen te worden voor je verhuisd.
Oké, dan ga ik gewoon naar Paradiso vanavondquote:Op woensdag 21 april 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat ik die procedure inderdaad eerst maar eens opstarten.
Vanavond!
Het is een schuwe Schimp.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
Schimpie met een opengeklapte nagel. En hij is weg.![]()
Wat ontzettend vervelend voor je.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, dan ga ik gewoon naar Paradiso vanavond![]()
Gadver vies wiefquote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Schimpie met een opengeklapte nagel. En hij is weg.![]()
Echt?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, ik heb vannacht op hotels en retourtjes gezocht![]()
Street wear, jeans. Precies mijn spijkerpakkie an.quote:
Nee!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt?Duur?
Je moet slapen!
Tosti verbrand!Het was mijn laatste plak kaas.
![]()
Wat een kutdag! *kras
Kennen ze je daar al van andere dingen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Street wear, jeans. Precies mijn spijkerpakkie an.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
CarO, wil jij een doos vol nagelshit met gel enzo?
Oh god, nu moet ik nog gauw leren hardlopen. Bij Antm waren ze in Central Park. Dus!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee!
Voor 800 euro vliegen we rechtstreeks retour en zitten we in een 3 sterren hotel in Manhattan![]()
Zeven fucking dagen lang! kort.
Ja en dan zakgeld he!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, nu moet ik nog gauw leren hardlopen. Bij Antm waren ze in Central Park. Dus!
Maar dat valt ja haske mee! Eten is ook vast cheap, chipsen en donuts. Klaar!
Nee, handig als ik ben, heb ik het niet opgeschrevenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Hotel Pennsylvania toevallig? Goede dingen over gehoord, qua prijs-kwaliteitverhouding.
Ja! Zonder Schimpies.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moet je er af? Met of zonder schimmel?
Oehoeeequote:Op woensdag 21 april 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Zonder Schimpies.![]()
De doos staat me in de weg maar het heeft alles. Tips, lamp, gel, french, zooi.
Ik heb inmiddels weer een nagelboerin.
Ja, dat is te doen. Ik ga mijn stinkende best doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dan zakgeld he!
Das weer het dubbele. Maar ik zat zo te denken, volgend jaar April!
Dat moet toch te doen zijn?
Ik niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik word helemaal doodziek van die ''
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik word helemaal doodziek van die ''
Ik ook!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is te doen. Ik ga mijn stinkende best doen.
Vanaf volgende maand dan.
Oh stop, vanaf juni want mei is Edinburgh. Het is nog maar april!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook!
Nah, we proberen het gewoon.
Maak jij de hyves vast aan?
Oke!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh stop, vanaf juni want mei is Edinburgh. Het is nog maar april!![]()
![]()
Als ik uit bad kom maak ik de hyves aan. NoekhardlopendincentralparkmaarCarOnietwantCarOeetpancakes.hyves.nl
![]()
![]()
Vervelende notulen aan het maken van een vergadering van gisteren waarbij mensen (voorlopig) hardop zeggen dat ze niet willen wat ik van ze vraag.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Iedereen zit zeker van het zonnetje te genieten terwijl ik sort of aan het studeren ben?
Er moet voor 1 augustus, ter ondersteuning van het competentie gericht leren, een x aantal (software) modules werken en ook in gebruik zijn. Ik voer hier enkel besluiten van de directie uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een onbetamelijke dingen vraag je dan wel niet van ze?
Ik ga niet aan een dood paard trekken. Zit dus ook al de halve dag te peinzen wat ik richting opdrachtgever ga schrijven.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Linksdraaiend Holisme?
Maar dat wordt dus nog een hele klus, als het al geklaard gaat worden?
Gewoon aan het wérk mevrouwtje!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Iedereen zit zeker van het zonnetje te genieten terwijl ik sort of aan het studeren ben?
Als louche taxichauffeur met een 'riller bloed op de achterbank'?quote:
Jij trendsettert!quote:
Da's waar. Ik ging terug naar de provincie en ik liep direct achter de feiten aan. En de koeien.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam zijn we allemaal nogal avant garde.
Ach, als je wat ouder wordt kan dat ook heel prettig zijn,quote:Op woensdag 21 april 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ging terug naar de provincie en ik liep direct achter de feiten aan. En de koeien.
Morgen maar vrij genomen. Ga naar Enschede, schuttinghout halen, daarna komend weekend dat ding bouwen en vervolgens ga ik er de komende maanden achter zitten "schuilen"quote:
Ja dit weekend wordt het mooi weer...ben dr wel aan toequote:Op woensdag 21 april 2010 17:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen maar vrij genomen. Ga naar Enschede, schuttinghout halen, daarna komend weekend dat ding bouwen en vervolgens ga ik er de komende maanden achter zitten "schuilen"
Volgende week maandag begint Army Wives weer. Op Net 5.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef CarOnline het volgende:
OMGWTFBBQ net de laatste afleveringen van Dexter gekeken.
Man man mán wat een einde!![]()
Nu afkicken
Moet ik voor jou ook schuttinghout meenemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dit weekend wordt het mooi weer...ben dr wel aan toe
Een kruiwagen misschien? Of een hark of wat betonnen palen?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
Ik heb aan 2 kanten al een ''schutting''....
ik woon 3 hoog...das 6 trappen op naar boven....succes!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een kruiwagen misschien? Of een hark of wat betonnen palen?
Woar dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen maar vrij genomen. Ga naar Enschede, schuttinghout halen, daarna komend weekend dat ding bouwen en vervolgens ga ik er de komende maanden achter zitten "schuilen"
Ja! Dat heb ik nog nooit gezien!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week maandag begint Army Wives weer. Op Net 5.
Die cliffhanger was ook super, maar heeft nu lang genoeg geduurd. Een jaar geloof ikWil nu wel weten hoe en wat.
Bij ons heet dat ook een skuttingquote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Woar dan?![]()
En in Enschede heet dat een skutting.
Op mijn kapsalon wachten?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld maar uiteindelijk niet gedaan
Ik zal straks vertellen hoe ie heeft gesmaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet toch hoe solidair ik kan zijn
Ja, dat zei ikquote:Op woensdag 21 april 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
skutting vriend, een skutting, zo heet'n die ding'n
das goedquote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal straks vertellen hoe ie heeft gesmaakt
Wat zit er in dat blik?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik zo nu en dan
quote:
ik doe je heel ff bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey andere beeb, ik heb toch goed geslapen vannacht
en zo lang ook
Owquote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen een flinke dosis positiviteit
Ik heb je al aan de lijnquote:
eetzequote:
Ik help je wel herinnerenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
Van de makers van Greys? waarom ken ik dat niet....Ga ik dus ook maar eens kijken vw...als ik het niet vergeet
Wat? army wives, heb ooit een aflevering gezien dacht ik maar zou het niet meer wetenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
De garage had mijn auto gewassen toen ik hem op kwam halen naar zijn beurt
Voor je het weet veranderen die draakjes je auto in een zwijnenstalquote:Op woensdag 21 april 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Goede garage.
Ik heb wel het voordeel dat we een wasstraat op de zaak hebben en stofzuigers, vandaar dat ik hem redelijk schoon hou
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet veranderen die draakjes je auto in een zwijnenstal![]()
En verder lekker kleertjes gekocht vandaag en meteen maar 2 paar schoenen, want ik had 25 euro op mijn VIP pas
Mazzelkontquote:Op woensdag 21 april 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
De garage had mijn auto gewassen toen ik hem op kwam halen naar zijn beurt
Heb je d'r al eens een draai om de oren gegeven? Dat helpt somsquote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest wederom mijn collega uitleggen wat ze moest doen, inmiddels al de 100e keer![]()
Eerst dacht ik onzekerheid, durft niks uit zichzelf, maar begin der nu toch echt van pure dommigheid te verdenken
Met mijn vinger om haar oor heen draaien helpt?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je d'r al eens een draai om de oren gegeven? Dat helpt soms
Probeer dat ook maar eensquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mijn vinger om haar oor heen draaien helpt?
Dat staat toch raarquote:
Dat slaat echt als een pik op een slagroomtaartquote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij het doet met je blonde haar staat het precies goed
swaffel de slagroomtaart?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een pik op een slagroomtaart
Dat geeft niets, als het maar helptquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een pik op een slagroomtaart
Of juist wel, dat het misschien daar wel aan ligt enzulksquote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
swaffel de slagroomtaart?![]()
denk niet dat dat gaat werken voor je collega hoor
ah teun gaf in al zijn wijsheid dus gewoon een goede oplossingquote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Of juist wel, dat het misschien daar wel aan ligt enzulks
Ga morgen wel een slagroomtaart halenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ah teun gaf in al zijn wijsheid dus gewoon een goede oplossing
En dan nog een chauffeur met swaffel zoekenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga morgen wel een slagroomtaart halen
Loopt er vast wel 1 rondquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan nog een chauffeur met swaffel zoeken
dus morgen haal jij een slagroomtaart, geeft die aan je collega en terwijl ze je met verbazing aankijkt komt er een chauffeur aangelopen en swaffelt de taartquote:
We lezen het wel in de krant morgenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
dus morgen haal jij een slagroomtaart, geeft die aan je collega en terwijl ze je met verbazing aankijkt komt er een chauffeur aangelopen en swaffelt de taart
hmmm, kan leuk worden
Zit ze nog in de proeftijd?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Nah ik ga morgen maar eens een goed gesprek aan
Nee, ze heeft in principe haar eigen werk, maar omdat ik zoveel werk heb zou ze mij komen helpen met de klachten, ze heeft er 2 gedaan vandaag in een uur en niet volledig afgehandeld dus kon ik het zelf doen. En als je het niet leuk vind of het niet aankan zeg het dan gewoonquote:
Een klacht afhandelen bestaat toch gewoon uit de klager afblaffen en de hoorn op de haak flikkeren?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ze heeft in principe haar eigen werk, maar omdat ik zoveel werk heb zou ze mij komen helpen met de klachten, ze heeft er 2 gedaan vandaag in een uur en niet volledig afgehandeld dus kon ik het zelf doen. En als je het niet leuk vind of het niet aankan zeg het dan gewoon
Ja dat idee heb ik ook, alhoewel ik wel moet zeggen dat ze er nu 2 jaar werkt, en nog steeds vragen heeft over haar eigen werk, ze verdiept zich niet echt in ons systeem dus ze blijft maar vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Waarschjnlijk heeft je collega er gewoon geen zin in en doet ze daarom alsof ze het niet snapt![]()
Lekker gesport en nu een bak fruitsalade
En bedreigen: "Ik weet waar je huis woont"quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een klacht afhandelen bestaat toch gewoon uit de klager afblaffen en de hoorn op de haak flikkeren?
Nou haha was het maar waar.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een klacht afhandelen bestaat toch gewoon uit de klager afblaffen en de hoorn op de haak flikkeren?
Dat klopt dan ook wel weerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bedreigen: "Ik weet waar je huis woont"
Vreselijk irritant is dat, die mensen meken zich het werk niet eigen, zo'n collega heb ik ook, niet die huilie, maar weer een andere. Het is een ontzettend aardig mens, maar ze houdt me de hele dag bezig met haar vragen, soms, als ik heel veel moed verzameld heb, zeg ik dat ik het op het moment heel druk heb en dat ze eerst even zelf een oplossing moet bedenken.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook, alhoewel ik wel moet zeggen dat ze er nu 2 jaar werkt, en nog steeds vragen heeft over haar eigen werk, ze verdiept zich niet echt in ons systeem dus ze blijft maar vragen.
Ik ben precies het tegenovergestelde ik zoek eerst en als ik er dn niet uitkom vraag ik eens wat.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bedreigen: "Ik weet waar je huis woont"
Weet ik veel, ik heb wel weer een nieuwe oefening gedaan en dat ging lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel kilo heb je gedaan bij 't sporten
Ja doe ik ook wel, en dan is ze dus 3 kwartier met 1 klacht bezig en als ze dan weg gaat (ze werkt maar paar uurtjes) legt ze hem bij mij neer met ik kom er niet uitquote:Op woensdag 21 april 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vreselijk irritant is dat, die mensen meken zich het werk niet eigen, zo'n collega heb ik ook, niet die huilie, maar weer een andere. Het is een ontzettend aardig mens, maar ze houdt me de hele dag bezig met haar vragen, soms, als ik heel veel moed verzameld heb, zeg ik dat ik het op het moment heel druk heb en dat ze eerst even zelf een oplossing moet bedenken.
Misschien ook iets voor die collega van jou
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is wel gaaf dat hier alleen maar slimme Fokkers komen die alles zelf kunnen uitzoeken![]()
Dat schept een band, ik ben ook al zo slim![]()
Dan moet je dus inderdaad gaan dreigen, af en toe iets mompelen over functioneringsgesprek en UWV enzoquote:Op woensdag 21 april 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel, en dan is ze dus 3 kwartier met 1 klacht bezig en als ze dan weg gaat (ze werkt maar paar uurtjes) legt ze hem bij mij neer met ik kom er niet uit
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad en daarom verzamelen al die slimme mensen zich hier in de SC, waar ze kunnen klagen over de minder slimme, de onmogelijke opdrachten en de huilies.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je dus inderdaad gaan dreigen, af en toe iets mompelen over functioneringsgesprek en UWV enzo
Huh?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn allemaal sukkels, 't is kut, maar 't is niet anders
Spreek jij lekker voor jezelfquote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat ook jaquote:
Ja dat doen sukkelsquote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee sorry, ik spreek nu voor iedereen en allemaal
Denkt hardop: "Ze is een theemuts"quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
* ff thee gaat maken
And proud of itquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denkt hardop: "Ze is een theemuts"
Ik heb ook thee nuquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
* ff thee gaat maken
Dan ben jij ook een theemutsquote:
quote:
Doe maar niet, want dan zijn wij een kliekjequote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Goffer moet ik toch weer op de koffie over
Dan maar gewoon weer aan de theequote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan zijn wij een kliekje
Ja dank jequote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef D. het volgende:
Mijn thee is al op, misschien verzacht dat de pijn
Heeft ze pijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef D. het volgende:
Mijn thee is al op, misschien verzacht dat de pijn
quote:
Spreek voor jezelf, sukkelquote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:
OMG dat zei ik ookquote:
Ja, dat las ik pas toen ik het gepost hadquote:
Tuurlijk ben jij erbij, jij had de pijn immersquote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En ook gewoon of ik er niet bij ben enzo
Nooitquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hè hè, zie je nu wel dat ik gelijk heb
Je liegt, je hebt eerst haar reactie gelezen, daarna postte je pas. Ik zag het zelfquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat las ik pas toen ik het gepost had![]()
Die is niet van Gomiquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoort een afkorting van Gomi bij![]()
GMTA!
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoort een afkorting van Gomi bij![]()
GMTA!
Nee, jij niet, Kally had gelijk en ik daardoor dus ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hè hè, zie je nu wel dat ik gelijk heb
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij erbij, jij had de pijn immers
* Deisyy kijkt snel over haar schouder de tuin in of je soms staat mee te lezenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je liegt, je hebt eerst haar reactie gelezen, daarna postte je pas. Ik zag het zelf![]()
Die ken ik niet, want ik ben een sukkelquote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Soms vind ik jou net een Jaap, geen ransJaap maar een Jaap Kooyman
Nietusssquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Meervoud? Heb je aan eentje weer niet genoeg?
Dat andere is allemaal namaakquote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nietusssdan had ik er wel coca voor gezet...Cola is van cerschillende merken....zoete meuk is dit met heul veul suiker
Haben Sie Scheiss an die Schuhe?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat komt omdat we maandag in deutsland waren
tbhquote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tbo, die is van Gomi.
deze is van jou
Ff naar Kleef geweest en de Aldiquote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haben Sie Scheiss an die Schuhe?
Was hast du den gemacht in Deutschland?
Ik knok nooit om colaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dan knokken geblazen, tenzij verder niemand cola wil
Dan moet je ze dicht doenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef D. het volgende:
Ik kan mijn ogen bijna niet meer open houden
Hou op schei uit, zou het aan het weer liggen, ben helemaal kapot 's avondsquote:
Dadelijk in bedquote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je ze dicht doenDeed ik gisteren, beviel me goed
Dat is dan weer het voordeel van luisteren, je kan je ogen dicht doenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk in bed
Ga ik mijn boek 'uitlezen'
Je smiley heeft een tandenstoker tussen zijn tandenquote:
Met je ogen open gaan liggen luisteren heb ik ook nooit overwogenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van luisteren, je kan je ogen dicht doen
Waarom zou dat zijn, net gegetenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je smiley heeft een tandenstoker tussen zijn tanden
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Met je ogen open gaan liggen luisteren heb ik ook nooit overwogen
Da's kwijlquote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je smiley heeft een tandenstoker tussen zijn tanden
En dan wordt het boek uitgelezen terwijl je in slaap bent gevallenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van luisteren, je kan je ogen dicht doen
Bij die andere kwijlt hij maar uit 1 mondhoek, dat ziet er gek uitquote:
Dat kan gebeurenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan wordt het boek uitgelezen terwijl je in slaap bent gevallen
Jij ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ben weg, slaap lekker voor straks![]()
Het was dan ook een 'gekke' smileyquote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die andere kwijlt hij maar uit 1 mondhoek, dat ziet er gek uit
Het blijkt kwijl te zijn, ik weet alleen niet waarvanquote:
Gatverdamme, moet dat hier op Fok! ?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijkt kwijl te zijn, ik weet alleen niet waarvan
Niets moetquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gatverdamme, moet dat hier op Fok! ?
Voor wie zijn 'we'?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Robben, geweldig toch die vent, als hij niet een blessure heeft
Van Gaal natuurlijk. Vroeger vond ik hem arrogant, nu nog, maar nu vind ik wel dat hij recht van spreken heeft. Gewoon een goede trainerquote:
Ow, okquote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van Gaal natuurlijk. Vroeger vond ik hem arrogant, nu nog, maar nu vind ik wel dat hij recht van spreken heeft. Gewoon een goede trainer
Klinkt spannendquote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had je al gelezen dat ik mijn team heb aangepast? Heb er een excel sheet op losgelaten
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had je al gelezen dat ik mijn team heb aangepast?
Nu welquote:
En wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze keus had mij 200 punten extra opgeleverd als ik die vanaf het begin had kunnen doen.
Hier verder RLS-F1 #4quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze keus had mij 200 punten extra opgeleverd als ik die vanaf het begin had kunnen doen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier verder RLS-F1 #4
Ik zou zo mod kunnen worden
Ben je op je mond gevallen, dat er inene pleisters opzitten?quote:
Neeheequote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op je mond gevallen, dat er inene pleisters opzitten?
Dat zal best wel heel veel pijn doen aan je hartjequote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neehee![]()
Bijt m'n tong er gewoon bijna af
Net zoiets als het forum van Tong, maar dan net andersquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe een forum er zonder enig moderator uit zou zien
Zou het wel grappig vinden als er één subforum zou zijn waar totaal niets gemod zou worden
Een lekker anarchistisch forumquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zoiets als het forum van Tong, maar dan net anders
Ja, echt wel hèquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best wel heel veel pijn doen aan je hartje
Misschien mogen we het een maandje proberenquote:
Ja maar dan gaat heul Fok hier komenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mogen we het een maandje proberen![]()
Zullen we het aan Pietje vragen of denk je dat we he aan een FA moeten vragen?
Pietje krijgt een hartverzakking, die zit vol met structuurquote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mogen we het een maandje proberen![]()
Zullen we het aan Pietje vragen of denk je dat we he aan een FA moeten vragen?
dan heeft Pietje gewoon een maandje vakantie van de RLSquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje krijgt een hartverzakking, die zit vol met structuur
Ik ga met je meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
En tijd om naar bed te gaan![]()
Slaap lekker voor straks
Neh, die begint vrijdagavond, school.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Gert het volgende:
Niemand staat graag in de file
Niemand heeft graag een zolderlamp die altijd brandt.
En dan met dat ZEIK melodietje. Boycot NUON!!![]()
Ja 't was een matig potje, maar wél weer Robben. Dat worden twee mooie returns
Weekend, Lies? Weer lekker voor 't huis hangen?
Ah, de bekende deadline stress!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh, die begint vrijdagavond, school.
En ik moet dus voor vrijdag nog even een boekje in elkaar knallen, dus ik moet nog even vannacht.
Wél lekker gepowernapt, dus kan er tegenaan.
Alles goed?
Nah, volgens mij was die poging tot zelfregulatie in de SC tijdens DGK niet echt een overweldigend succes, de rest van FOK! had dat idd al snel doorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat heul Fok hier komen....Hmmzzzz dat kan eik best leuk worden
Oh, en op je vraag in het vorige topic: ja, gehoorapparaten helpen wel, maar die draag je niet voor je plezier zeg maar, dus alleen als het echt nodig is.quote:
Ah ja, alsof je een allochtoon bent die gebrekkig Nederlands praat. Dat zie je vaak, mensen gaan dan heel hard praten maar laten ook hele woorden weg opeens. JIJ DIE HEBBEN JA? JIJ DRINKEN? JIJ JA? en dan ook nog met grootse gebaren erbij.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en op je vraag in het vorige topic: ja, gehoorapparaten helpen wel, maar die draag je niet voor je plezier zeg maar, dus alleen als het echt nodig is.
Daarbij ging het om mijn versterkte visuele inslag die ik heb ter compensatie van mijn slechte gehoor, dat wordt natuurlijk niet minder als ik die dingen inheb
Maar goed, ik heb ze, ik draag ze als het noodzakelijk of gewenst is, maar als het ook maar enigszins mogelijk is het zonder te doen, dan doe ik het zonder, want ze zijn ook rete-irritant; je kunt geen geluiden meer "wegdraaien" zoals je normaal wel kunt, het is een beetje alsof je een koptelefoon ophebt en alle herrie vrijwel even hard binnenkomt, dan kun je ook niet aan bepaalde geluiden ontsnappen.
Verder heb ik er geen last van, behalve bij mensen die denken dat je dom bent omdat je het minder goed hoort, maar dat zij het verschil tussen "niet verstaan" en "niet begrijpen" niet snappen wijt ik dan maar aan hun gebrek aan intelligentie
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah ja, alsof je een allochtoon bent die gebrekkig Nederlands praat. Dat zie je vaak, mensen gaan dan heel hard praten maar laten ook hele woorden weg opeens. JIJ DIE HEBBEN JA? JIJ DRINKEN? JIJ JA? en dan ook nog met grootse gebaren erbij.
LOL, zo erg is het bij mij niet, maar ik vul idd wel dingen inquote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah ja, alsof je een allochtoon bent die gebrekkig Nederlands praat. Dat zie je vaak, mensen gaan dan heel hard praten maar laten ook hele woorden weg opeens. JIJ DIE HEBBEN JA? JIJ DRINKEN? JIJ JA? en dan ook nog met grootse gebaren erbij.
Mijn moeder noemt altjd exact die dingen op als ik zeg dat de gehoorapparaten eens in moet doen.
Zij vult dingen in en dat is wel irritant. Gewoon op de gok ja zeggen en dat zie je aan haar hoofd. En dan gaat ze nog ontkennen ook want de wereld is gek én door, zij niet!
Flauw gedoe met die strippenkaartbalie afzetten.... kennelijk verloopt de overgang naar de OV chipkaart niet echt soepelquote:Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef Gert het volgende:
Kom ik net bij de Appie, is ie dícht! Om kwart voor negen! Briefje op de deur: "wegens omstandigheden zijn wij gesloten."
Daar houd ik dus niet van hè, "omstandigheden". Namen en rugnummers bitte! Dus ik naar binnen loeren, is de sigaretten/strippenkaart-afdeling annex klaagbalie afgezet met een rood-wit lint. "Politie" stond er op, met daarna keurig de toelichting "sporenonderzoek".
Dus toen stapte ik op de hoogte en tevreden naar de C1000. Zo kan het dus ook, Appie, met je "omstandigheden".
Ik ben mij toch een partij zuur dat wil je niet weten!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de bekende deadline stress!
Waarbij je het dankzij de adrenaline en goed getimede powernaps tóch net weer redt.![]()
Ja alles goed hier, heb zin in een zonnig weekend! En zin in vakantie! Dat laatste duurt nog even, dat eerste is al bijna! Woensdag is de kanteldag, morgen is er al weekendgevoel. Tenminste, als ik zometeen braaf een uurtje of 8 ga powernappen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
fabriek, en slechts één apparaat inhebben is nog irritanter dan geen, dus in het andere oor even het oude toestel.
Anyway; wij zijn in Scheveningen, staat er voor het Kurhaus een hele dikke gepantserde Mercedes compleet met gaten voor een vlaggetje, en wij staan zo een beetje te kijken in en naar die auto, gaat ineens *klik* die auto van het slot.
De chauffeur komt er ook aan, begint een gesprekje met ons, en ik denk eigenlijk niet dat hij ons verdacht vond, maar zelfs als je er zo braaf uitziet als wij moet je als chauffeur wel oplettend zijn, zeker als je in dienst van de overheid bent....
Maar goed, leuk gezellig gesprek, we ronden het af, zegt die chauffeur ineens "Jullie zijn toch collega's?? Je hebt een oortje in.... "![]()
Ik ken hetquote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben mij toch een partij zuur dat wil je niet weten!
Vannacht tot half 4 doorgewerkt en bijna klaar! Zo fijn hoefde nog maar 1 klein stukje te doen.
In mijn haast om op bed te komen snel dingen afsluiten, had zoveel openstaan.
Heb ik al mijn werk weggeklikt zonder op te slaan.
Moet ik vandaag weer opnieuw beginnen, niets is zo kut als werk wat je al gedaan hebt nog eens doen.
Ik voel mij:
Aaaaahhhh wat ontzettend sneu!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht tot half 4 doorgewerkt en bijna klaar! Zo fijn hoefde nog maar 1 klein stukje te doen.
Moet ik vandaag weer opnieuw beginnen, niets is zo kut als werk wat je al gedaan hebt nog eens doen.
Ik voel mij:
Ik voel met je meequote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel mij:
Toch even voor de zekerheid: je hebt niet "autosave" aanstaan?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:33 schreef liesje1979 het volgende:
Lief, D, Leandra en Gert.
En nee ik hoef niet te weten hoe ik het had kunnen voorkomen, ik had gewoon op moeten letten.
tMaar ja.
En het allerkutste is dat ik het vannacht gedaan heb zodat ik vandaag de stad in kon om een nieuwe laptop te kopen.
Erwin is maar weer in bed gaan liggen en dat is verstandig. Ik ben even niet de gezelligste in huis
Ja het zit nog wel redelijk in mijn hoofd maar ik ga mij dan op lopen vreten omdat ik niet meer weet hoe ik het precies verwoorde enzo.
Naja aan de slag maar weer, god flashback naar gisteravond.
WIlt u dit document bewaren?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch even voor de zekerheid: je hebt niet "autosave" aanstaan?
Want dan staat je document nog gewoon ergens op je laptop.
Achteraf gelul gaat nergens over, maar als je dan toch een verse laptop gaat scoren is het misschien wel handig om op die nieuwe de autosave wel aan te zetten.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WIlt u dit document bewaren?
Nee.
Dat helpt alleen als je bijvoorbeeld je laptop zo ineens hebt uitgezet zonder iets op te slaan , of als de batterij op was oid.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Achteraf gelul gaat nergens over, maar als je dan toch een verse laptop gaat scoren is het misschien wel handig om op die nieuwe de autosave wel aan te zetten.
Waarschijnlijk maak je zo'n fout voorlopig niet meer, maar mocht het van vermoeidheid dan toch een keer gebeuren... want het is gewoon heel erg kut
Zo is't. Eind van de middag is het af en ga je een nieuwe laptop scoren. En het is nog koopavond ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs autosave aanstaan.
Maar goed, ik kan wel gaan zitten janken maar daarmee is dat boekje morgen niet af.
Dus.
Aan de slag.
Staat het dan niet stiekem toch ergens opgeslagen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs autosave aanstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |