Laat ik die procedure inderdaad eerst maar eens opstarten.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me inderdaad wel verstandig om eerst daadwerkelijk aangenomen te worden voor je verhuisd.
Oké, dan ga ik gewoon naar Paradiso vanavondquote:Op woensdag 21 april 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat ik die procedure inderdaad eerst maar eens opstarten.
Vanavond!
Het is een schuwe Schimp.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
Schimpie met een opengeklapte nagel. En hij is weg.![]()
Wat ontzettend vervelend voor je.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, dan ga ik gewoon naar Paradiso vanavond![]()
Gadver vies wiefquote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Schimpie met een opengeklapte nagel. En hij is weg.![]()
Echt?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, ik heb vannacht op hotels en retourtjes gezocht![]()
Street wear, jeans. Precies mijn spijkerpakkie an.quote:
Nee!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt?Duur?
Je moet slapen!
Tosti verbrand!Het was mijn laatste plak kaas.
![]()
Wat een kutdag! *kras
Kennen ze je daar al van andere dingen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Street wear, jeans. Precies mijn spijkerpakkie an.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
CarO, wil jij een doos vol nagelshit met gel enzo?
Oh god, nu moet ik nog gauw leren hardlopen. Bij Antm waren ze in Central Park. Dus!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee!
Voor 800 euro vliegen we rechtstreeks retour en zitten we in een 3 sterren hotel in Manhattan![]()
Zeven fucking dagen lang! kort.
Ja en dan zakgeld he!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, nu moet ik nog gauw leren hardlopen. Bij Antm waren ze in Central Park. Dus!
Maar dat valt ja haske mee! Eten is ook vast cheap, chipsen en donuts. Klaar!
Nee, handig als ik ben, heb ik het niet opgeschrevenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Hotel Pennsylvania toevallig? Goede dingen over gehoord, qua prijs-kwaliteitverhouding.
Ja! Zonder Schimpies.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moet je er af? Met of zonder schimmel?
Oehoeeequote:Op woensdag 21 april 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Zonder Schimpies.![]()
De doos staat me in de weg maar het heeft alles. Tips, lamp, gel, french, zooi.
Ik heb inmiddels weer een nagelboerin.
Ja, dat is te doen. Ik ga mijn stinkende best doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dan zakgeld he!
Das weer het dubbele. Maar ik zat zo te denken, volgend jaar April!
Dat moet toch te doen zijn?
Ik niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik word helemaal doodziek van die ''
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik word helemaal doodziek van die ''
Ik ook!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is te doen. Ik ga mijn stinkende best doen.
Vanaf volgende maand dan.
Oh stop, vanaf juni want mei is Edinburgh. Het is nog maar april!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook!
Nah, we proberen het gewoon.
Maak jij de hyves vast aan?
Oke!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh stop, vanaf juni want mei is Edinburgh. Het is nog maar april!![]()
![]()
Als ik uit bad kom maak ik de hyves aan. NoekhardlopendincentralparkmaarCarOnietwantCarOeetpancakes.hyves.nl
![]()
![]()
Vervelende notulen aan het maken van een vergadering van gisteren waarbij mensen (voorlopig) hardop zeggen dat ze niet willen wat ik van ze vraag.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Iedereen zit zeker van het zonnetje te genieten terwijl ik sort of aan het studeren ben?
Er moet voor 1 augustus, ter ondersteuning van het competentie gericht leren, een x aantal (software) modules werken en ook in gebruik zijn. Ik voer hier enkel besluiten van de directie uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een onbetamelijke dingen vraag je dan wel niet van ze?
Ik ga niet aan een dood paard trekken. Zit dus ook al de halve dag te peinzen wat ik richting opdrachtgever ga schrijven.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Linksdraaiend Holisme?
Maar dat wordt dus nog een hele klus, als het al geklaard gaat worden?
Gewoon aan het wérk mevrouwtje!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Iedereen zit zeker van het zonnetje te genieten terwijl ik sort of aan het studeren ben?
Als louche taxichauffeur met een 'riller bloed op de achterbank'?quote:
Jij trendsettert!quote:
Da's waar. Ik ging terug naar de provincie en ik liep direct achter de feiten aan. En de koeien.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam zijn we allemaal nogal avant garde.
Ach, als je wat ouder wordt kan dat ook heel prettig zijn,quote:Op woensdag 21 april 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ging terug naar de provincie en ik liep direct achter de feiten aan. En de koeien.
Morgen maar vrij genomen. Ga naar Enschede, schuttinghout halen, daarna komend weekend dat ding bouwen en vervolgens ga ik er de komende maanden achter zitten "schuilen"quote:
Ja dit weekend wordt het mooi weer...ben dr wel aan toequote:Op woensdag 21 april 2010 17:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen maar vrij genomen. Ga naar Enschede, schuttinghout halen, daarna komend weekend dat ding bouwen en vervolgens ga ik er de komende maanden achter zitten "schuilen"
Volgende week maandag begint Army Wives weer. Op Net 5.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef CarOnline het volgende:
OMGWTFBBQ net de laatste afleveringen van Dexter gekeken.
Man man mán wat een einde!![]()
Nu afkicken
Moet ik voor jou ook schuttinghout meenemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dit weekend wordt het mooi weer...ben dr wel aan toe
Een kruiwagen misschien? Of een hark of wat betonnen palen?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
Ik heb aan 2 kanten al een ''schutting''....
ik woon 3 hoog...das 6 trappen op naar boven....succes!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een kruiwagen misschien? Of een hark of wat betonnen palen?
Woar dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen maar vrij genomen. Ga naar Enschede, schuttinghout halen, daarna komend weekend dat ding bouwen en vervolgens ga ik er de komende maanden achter zitten "schuilen"
Ja! Dat heb ik nog nooit gezien!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week maandag begint Army Wives weer. Op Net 5.
Die cliffhanger was ook super, maar heeft nu lang genoeg geduurd. Een jaar geloof ikWil nu wel weten hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |