Kun je ff de OP van de vorige copy/paste'en?quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Nou hier verder dan maar
Die linkjes doen het nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je ff de OP van de vorige copy/paste'en?
Incl. linkjes
Ben bezig hoor zeiksnorretje van mequote:
O jaquote:
Het leek wel een SCquote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
dat was een snel topic btw
yeah we gingen normaal op 1 topic per race zo een beetje, nu gingen we ff in de hoogste versnellingquote:
Kennelijk is er veel behoefte aan een etentjequote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah we gingen normaal op 1 topic per race zo een beetje, nu gingen we ff in de hoogste versnelling
Een hele goede racequote:
quote:
Maar het goede nieuws, we gaan een RLS F1 meet doen later in het jaar, lekker etenquote:
Op Zandvoort?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws, we gaan een RLS F1 meet doen later in het jaar, lekker eten
quote:
Ik zal er persoonlijk zorg voor dragenquote:
Vertel, door?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal er persoonlijk zorg voor dragen
Bier mee te nemen natuurlijkquote:
Oh, dat wil ik ook welquote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan wel, als ik ontbijt op bed krijg
Ik slapen in een huis met alleen mannen, hmmm wat denken jullie nou wel niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook wel
Is dat goed Kally?
Dat er weinig geslapen zal worden?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik slapen in een huis met alleen mannen, hmmm wat denken jullie nou wel niet?
Ik weet wel wat jij denkt, maar dat kun je mooi vergeten, we gaan gewoon slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik slapen in een huis met alleen mannen, hmmm wat denken jullie nou wel niet?
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij denkt, maar dat kun je mooi vergeten, we gaan gewoon slapen![]()
quote:
Gelijk heb je, ik zou het ook niet doen bij vier vrouwen die ik niet kenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja, maarre ik ken jullie niet echt he dus ik weet niet of ik dat aandurf
Ik ken jullie toch ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja, maarre ik ken jullie niet echt he dus ik weet niet of ik dat aandurf
Ik zou 2 al erg spannend vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik zou het ook niet doen bij vier vrouwen die ik niet ken![]()
Ja want jij als grote man moet vrezen voor een klein vrouwtje van 60 kiloquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally durft het wel met één man, ik stuur die anderen gewoon weg![]()
Ik vrees met grote vrezenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want jij als grote man moet vrezen voor een klein vrouwtje van 60 kilo
We bleven toch bij jou slapen?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
Maar goed blijven jullie lekker slapen, ik rij wel naar huis
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally durft het wel met één man, ik stuur die anderen gewoon weg![]()
quote:
Ja en mij natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga ik met Remlof en Gomi wel de kroeg in
We brengen je met z'n allen thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
Maar goed blijven jullie lekker slapen, ik rij wel naar huis
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt, anders stond ik bij jou voor een dichte deur
Neehee, maar gewoon dat is niet echt iets voor mij eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De bitch, ze is dus alleen bang voor mij![]()
Ik zorg wel dat ik die avond er niet ben
Leg je de sleutel onder de mat dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De bitch, ze is dus alleen bang voor mij![]()
Ik zorg wel dat ik die avond er niet ben
* Van de bank valt van schrik er gauw weer op gaat zitten en vraagt:quote:
Maak je nu maar niet teveel zorgen, 't is hier echt 100 procent veilig, daar zorg ik persoonlijk voorquote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Neehee, maar gewoon dat is niet echt iets voor mij eigenlijk
Ik weet het 'dan' zei ik, 'nu' nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
* Van de bank valt van schrik er gauw weer op gaat zitten en vraagt:
Hoe dan?
Ik loop wel alle meets af wou je zeggen?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Neehee, maar gewoon dat is niet echt iets voor mij eigenlijk
Nee dat bedoel ik ook niet, maar ik ben niet echt het type vrouw dat gauw ergens blijft slapen en vooral met/bij "vreemde" mannenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop wel alle meets af wou je zeggen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maak je nu maar niet teveel zorgen, 't is hier echt 100 procent veilig, daar zorg ik persoonlijk voor![]()
Iedereen die aan je komt leg ik op de BBQ
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En daar kun je mij persoonlijk op afrekenen
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noppes, nada, graties, een lege factuur.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef gomi het volgende:
hmmm, we gaan dus naar teun, daarna gaan we met z'n 4en de kroeg in?
vervolgens rijdt D naar kally dr huis om daar te overnachten, kally zelf blijft bij teun en remlof en ik brengen de nacht ergens in een kroeg door.
en dat ergens in augustus.
zoiets?
Nemen jullie samen een hotelkamer, is dat ook weer opgelostquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, op dat overnachten in de kroeg na dan
Hij klopt nietquote:Op woensdag 21 april 2010 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
je lacht om mijn serieuze samenvatting?
mits ik niet de laagste in de stand ben, dan beland ik gewoon op de bbq. dat was ook een afspraak toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nemen jullie samen een hotelkamer, is dat ook weer opgelost
quote:
heeft teun zo een grote tuin?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die denkt dan te weten waar ik woon, maar ik leid hem natuurlijk om de tuin, dus ik ga alleen naar huis
quote:
In je bed denk ikquote:
gewoon thuis. in mijn eerste samenvatting zou jij thuis slapen en kally mocht bij je overnachten. maar ik begrijp nu dat kally naar huis gaat.quote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon thuis. in mijn eerste samenvatting zou jij thuis slapen en kally mocht bij je overnachten. maar ik begrijp nu dat kally naar huis gaat.
jij mag echter nog steeds gewoon thuis overnachten. of je moet samen met remlof, D, en mij, mits D niet te veel om de tuin wordt geleid, mee de kroeg in
2e poging tot een serieuze samenvatting en de 2e keer dat je moet lachenquote:
Ik blijf wel thuis slapen en de puinzooi opruimenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon thuis. in mijn eerste samenvatting zou jij thuis slapen en kally mocht bij je overnachten. maar ik begrijp nu dat kally naar huis gaat.
jij mag echter nog steeds gewoon thuis overnachten. of je moet samen met remlof, D, en mij, mits D niet te veel om de tuin wordt geleid, mee de kroeg in
Ik vind je geweldig samenvatten, kort, krachtig en met de nodige humorquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
2e poging tot een serieuze samenvatting en de 2e keer dat je moet lachen
ik ben niet geschikt om samen te vatten
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis slapen en de puinzooi opruimen
ah nu heb ik jedoor, daarom mocht kally wel bij je blijven hequote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis slapen en de puinzooi opruimen
lucky shotquote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je geweldig samenvatten, kort, krachtig en met de nodige humor
D begon over blijven hoor, ik nietquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah nu heb ik jedoor, daarom mocht kally wel bij je blijven he
Ik kan het nietquote:
Zeg dat dan gewoon, dan gaan we dus gewoon allemaal weer naar huisquote:Op woensdag 21 april 2010 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D begon over blijven hoor, ik niet
Om eerlijk te zijn heb ik het liefst dat jullie allemaal na x tijd optieven![]()
Ja, maar dat klinkt zo bot en ik wil ook best wat water in de wijn doen. Eén en ander in het kader van gastvrijheid.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, dan gaan we dus gewoon allemaal weer naar huis
Waarom klinkt dat bot? Vind ik alleen maar eerlijk, maar ff serieus is er bij jou in de buurt een leuk hotel, want dat vind ik zelf ook gewoon prettigerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt zo bot en ik wil ook best wat water in de wijn doen. Eén en ander in het kader van gastvrijheid.
Ja zeg, nou wordt ie helemaal lekker. Wil jij hier slapen en moet ik een hotel boekenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat bot? Vind ik alleen maar eerlijk, maar ff serieus is er bij jou in de buurt een leuk hotel, want dat vind ik zelf ook gewoon prettiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |