Die heb ik niet JK. En als ik ze wel had dan zou ik ze niet met je delenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik stel geen prijs op jouw plassexcksverhalen, T.
Gelijk de eerste date over haar heen plassen. Blijft ze, dan heeft de relatie kans. Loopt ze weg, dan was ze het niet waard.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit me toch nog steeds af te vragen hoe je zoiets bespreekbaar maakt in een relatie.
No eeeerm shit, Sherlock.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
Die heb ik niet JK. En als ik ze wel had dan zou ik ze niet met je delen
In een relatie kan je alles bespreken. Ook dit. En van tevoren weet je echt wel of iemand er voor in isquote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit me toch nog steeds af te vragen hoe je zoiets bespreekbaar maakt in een relatie.
Excuseert roepen in het restaurant en je gulp los rukken?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelijk de eerste date over haar heen plassen. Blijft ze, dan heeft de relatie kans. Loopt ze weg, dan was ze het niet waard.
Waarom niet, je kunt maar duidelijk zijn!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Excuseert roepen in het restaurant en je gulp los rukken?
Ik heb dus nooit lange termijn relaties hè.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
In een relatie kan je alles bespreken. Ook dit. En van tevoren weet je echt wel of iemand er voor in is
Eerlijkheid en oprechtheid wordt toch altijd wel gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom niet, je kunt maar duidelijk zijn!
Mja dat weet en wist ik nietquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb dus nooit lange termijn relaties hè.
En sowieso ben ik waarschijnlijk te preuts om zoiets bespreekbaar te maken.
Ach, zo raar is het niet. Ben zeer tevreden met mijn levenstijl.quote:
Whehehehehe.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, dat is wel redelijk ongepast zo m'n laatste post onder die fenomenale jesters.
Zo bedoel ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach, zo raar is het niet. Ben zeer tevreden met mijn levenstijl.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of, als je perse over je reelaasie heen wilt pissen, dat je hem of haar expres tegen een kwal aanduwt.
Jij wil de ontvangende partij zijn? Wat is dat nou voor homopraat, J?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef Joene het volgende:
Schat , ik wordt zo geil van dat gezeik , wil je in mn mondje plassen ? zoiets ?
Ach, er zijn er geweest die het geprobeerd hebben, maar dat zag ik dan niet zitten. En vice versa. Het is in ieder geval geen must meer voor me. Vroeger wel, want toen dacht ik nog dat een vaste relatie de basis is voor een gelukkig leven.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef Tally het volgende:
Zo bedoel ik het ook niet.
Meer dat ik je een leuke vent vindEn "raar" vind dat er nog een vrouw is geweest die je gestrikt heeft voor een lange relatie
Nee ik denk dat ik in de kroeg vrij duidelijk was toen ik mijn borstpartij in zijn gezicht duwde JK!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit je nou UIO een beetje op te vrijen, Talie?
Ow, was dat daarom. Ik dacht dat je je gewoon wegdraaide van de andere aanwezigen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Tally het volgende:
Nee ik denk dat ik in de kroeg vrij duidelijk was toen ik mijn borstpartij in zijn gezicht duwde JK!
Hey ben je morgen in utrecht, ik moet vlakbij je gebouw zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik in de kroeg vrij duidelijk was toen ik mijn borstpartij in zijn gezicht duwde JK!
O nee dat is zeker niet zoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach, er zijn er geweest die het geprobeerd hebben, maar dat zag ik dan niet zitten. En vice versa. Het is in ieder geval geen must meer voor me. Vroeger wel, want toen dacht ik nog dat een vaste relatie de basis is voor een gelukkig leven.
Ook dat UIO. Ook dat. Zo gezelig was het er nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow, was dat daarom. Ik dacht dat je je gewoon wegdraaide van de andere aanwezigen.
Ja ik ben morgen hierquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hey ben je morgen in utrecht, ik moet vlakbij je gebouw zijn.
Tijd veur koffie?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat UIO. Ook dat. Zo gezelig was het er niet
Maar ik wil best een herkansing hoor
[..]
Ja ik ben morgen hier
Als het geen uren is moeten we die er morgen wel tussen kunne proppenquote:
Nee hoor ik heb ook geen uren de tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het geen uren is moeten we die er morgen wel tussen kunne proppen
Ik geloof dat ik morgen met mijn andere collega samen benEn de programmeur.
Dus ik denk dat ik er wel ff uit kan
Lijkt me lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook geen uren de tijd
Maar ik prop hem er wel ff tussen hoor
Plus, ze moet natuurlijk wel bij m'n kat passen. En hij is erg kieskeurig. Als hij haar niet kan waarderen, kies ik voor m'n kat. Want zo werkt dat met vrijgezellen en hun huisdieren.quote:
Rond 13:00?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me lekker!
Hoe laat ben je hier ongeveer?
Op 30 april geef ik een feestje hier in de stad. Mochten jullie willen, de deur staat open. Volgens mij komen wel meer FOK!kers even langs.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tally het volgende:
Ook dat UIO. Ook dat. Zo gezelig was het er niet
Maar ik wil best een herkansing hoor
Maar katten hebben ook altijd gelijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Plus, ze moet natuurlijk wel bij m'n kat passen. En hij is erg kieskeurig. Als hij haar niet kan waarderen, kies ik voor m'n kat. Want zo werkt dat met vrijgezellen en hun huisdieren.
Ja is goed!quote:
Mja.. Uhm dat gaat me niet lukkenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op 30 april geef ik een feestje hier in de stad. Mochten jullie willen, de deur staat open. Volgens mij komen wel meer FOK!kers even langs.
Wat niet wil zeggen dat hij heel slim is, of zo.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat hij heel slim is, of zo.
Ik vind het serieus jammer.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij kan ik op 30 april niet.
Mja, ik heb gewoon geen zin om op 30 april in het centrum van A'dam rond te lopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:02 schreef Tally het volgende:
Ik vind het serieus jammer.
Maar op dat moment lig ik ergens laveloos te wezen van de Whiskey (EINDELIJK!!!) in uhm Breda geloof ik.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, ik heb gewoon geen zin om op 30 april in het centrum van A'dam rond te lopen.
Duidelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ook niet.
Ook op 29 april of 3 september trouwens niet.
Mja kan ik me ook wel weer voorstellen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, ik heb gewoon geen zin om op 30 april in het centrum van A'dam rond te lopen.
Fijn zo! Bootje varen heb ik ook een keer mee mogen maken op 30 april in A'dam. Is zo mogelijk nóg drukker.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Tally het volgende:
Mja kan ik me ook wel weer voorstellen.s
Ik ook niet. Daarom geef ik altijd een brunch ter ere van de koningin bij mij thuis. Bankje voor, wat stoelen erbij, biertje en andere versnaperingen en dan kijken naar de meute die voorbij loopt. En hopen op weer een bezoek van Lieke natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In ieder geval de wat minder bekenden Mitä_Kuuluu en m'n mede-dobbelsteenavonturier Costadibalkoni en de wat bekendere Ripley en on-air.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En welke Fok!kers komen allemaal langs?
Ook nog enkele schone FOK!sters uit de TRV sectie van dit mooie forum, JK. Kwaliteit acht ik hoog in mijn leven.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, schone Fok!pupkes. Doe je goed, UIO.
Ik wacht anders nog steeds op je eerste reisverslag-topic, JK.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die twee mennekes ken ik in ieder geval van nick.
Maar ik ben dan ook een regular in TRV.
Dat issiequote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ik las net even terug en hoorde dat UIO nog geen vaste vriendin heeft.
Ben je lekker, UIO_AMS?
Voel je niets van.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Chowi het volgende:
Maar hij is wel 11 jaar ouder dan ik ofzeau.
8 keer maar?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Kweenie, in die periode krijgen mannen toch vaak defecten aangaande potentie en/of erectie?
Ik moet wel minstens 8 keer per week seks hoor, dus volgens mij heb je daar een jonge knul voor nodig.
Nee hoor. Ik ken genoeg "oudere" mannen die die 8 keer per week zeker halen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Kweenie, in die periode krijgen mannen toch vaak defecten aangaande potentie en/of erectie?
Ik moet wel minstens 8 keer per week seks hoor, dus volgens mij heb je daar een jonge knul voor nodig.
Welke dag wil je 2x dan ?quote:
En waar ligt jouw minimum?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Pfew! Gelukkig maar. Anders hadden we een probleem gehad.
Vrijdag. Begin van het weekend jewaids.quote:
Daarvoor zul je één ding in je leven moeten opgeven:quote:
Werken is toch overrated.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarvoor zul je één ding in je leven moeten opgeven:
Slapen of werken.
Ik geen plank. Of auto. Of laatje. Zie je, Ch? Er is helemaal geen probleem. Nooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Chowi het volgende:
Er moet toch brood op de plank komen, Q. Of benzine in de tank. Of geld in het laatje.
Zo 1 waar je jesters gewoon helemaal perfect in zichtbaar zijn ?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrijdag. Begin van het weekend jewaids.
Ik heb trouwens al een zomerjurkje gekocht.![]()
.
Zeg dan gewoon een kwartiertje douwen Q.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Q. het volgende:
Wat een huishomo is die Joene toch ook hè?
Ik snap het wel ze wilde zo van die grotere jesters en daar is slagroom goed voorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef Chowi het volgende:
Oh trouwens;
Ik ging vanmiddag koffie drinken met een vriendin. Want tof. En goeie koffie. Ze is bezig met de lijn, zoals bijna elke vrouw dat tegenwoordig is. Ik bestelde cappuccino, zij een apfelstrudel met ijs en van die caramelsaus en slagroom enzo, en daarbij een koffie.
Dus ik zovan: waarom geen cappuccino? Gewoonlijk drinkt ze altijd cappuccino.
Antwoordt ze: omdat ik aan het afvallen ben.
Maar wel apfelstrudel bestellen?! Doesn't make any sense.
Zo lekker langs het randje T.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
Ik vind een iets kromme altijd wel lekker
Juist J. lekker langs schurenquote:
Niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef Chowi het volgende:
Combobreaker!
Wat was het dan, als het geen combobreaker was?quote:
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidjequote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was het dan, als het geen combobreaker was?
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidje
Pics van het masker.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidje
We zitten ook "samen" in een ander topicquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.
Nou uhm daar hadden ze het elders overquote:
Ik geloof dat het de Singles SC betreft.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de Singles SC betreft.
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhm daar hadden ze het elders over
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk..
Och ik moest er om lachen. En dacht er aan toen ik je hier net zag postenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk..
Jullie moeten echt gaan trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Och ik moest er om lachen. En dacht er aan toen ik je hier net zag posten
Misschien moet je nog een keer je tieten laten zien om de testosteron weer wat te laten stromen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Tally het volgende:
Wat een nichten in dit topik zeg.
Nee die K is xpres!
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer je tieten laten zien om de testosteron weer wat te laten stromen.
Waar woont ze eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je naar Tally gaat kom je langs mijn huis..
Zeg, waar woon je eigenlijk?quote:
Tally-land is een land, mallerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
De provincie of de stad?
GADVERDAMME C, MOET JE NOU ALLES METEEN IN HET VUNZIGE TREKKEN?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ja in je derde been weer zeker. Bahbahbah.
Een kinderhand is snel gevuld, Q.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Q. het volgende:
Een aangename ervaring was dat hè?
Lekker mals.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ik las net even terug en hoorde dat UIO nog geen vaste vriendin heeft.
Ben je lekker, UIO_AMS?
En dat.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
Dat issieEn onwijs lief. En goed gezelschap!
Dat zijn 11 jaar extra ervaring.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Chowi het volgende:
Maar hij is wel 11 jaar ouder dan ik ofzeau.
Daar geen defecten aan. En dat kwantiteit ten koste zou gaan van de kwaliteit op latere leeftijd is maar een fabeltje.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Moet te doen zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:24 schreef Tally het volgende:
Nee hoor. Ik ken genoeg "oudere" mannen die die 8 keer per week zeker halen.
Van UIO weet ik dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Gelukkigquote:Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef KingOfMars het volgende:
Een slimme collega heeft gisteren nog snel ff ePO uitgezet enzo..
Bel me eens dan J.! Zo komen we dr achter!quote:
Dat ik jou dan bel en dat jij dan mij mijn nummer mailt ofzo?quote:
Nee gewoon dat jij mijn nummer hebt dus , mn werk nummer dan he !quote:Op donderdag 22 april 2010 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ik jou dan bel en dat jij dan mij mijn nummer mailt ofzo?
Ja is goed! Gezellig. Kan ik je daarop geil smsen snachts!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee gewoon dat jij mijn nummer hebt dus , mn werk nummer dan he !
Zodat de mijne niet gaat snachts enzo
Ja JK. Ik weet inmiddels wel hoe je dat moet doenquote:
Ja, jullie hadden het over mij en ik ben dan ook geen homo, C.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
Best opvallend dat jij alleen maar de dames quote, UIO..
Ah, ik heb hopelijk nog wat sloopwerkzaamheden aan mijn huis.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:33 schreef Tally het volgende:
Ja JK. Ik weet inmiddels wel hoe je dat moet doen
Nee maar ik kan je vriendin wel even bellen om een ruzie te veroorzaken.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, ik heb hopelijk nog wat sloopwerkzaamheden aan mijn huis.
Wanneer ben je beschikbaar en regel je zelf afvoer van puin?
E.e.a. is uiteraard volstrekt wederzijds.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar voor JK maak ik graag een uitzondering, wat op zich voor zich spreekt.
Volgens mij roept het dan al een paar jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Luister wel goed naar je lichaam, H, misschien probeert het je te vertellen pas op de plaats te maken. Even rust te nemen. Te aarden.
*verder leest op forum.holistisch.libelle.nl*
Speciaal mijn rokje aangetrokken voor jequote:Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef Houzer het volgende:
T. aangezien mijn keelontsteking aardig aan het doorzetten is, blijf ik vandaag thuiswerken en heb ik mijn afspraak in Utrecht verzet naar volgende week.
Gffr, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om je ziek te makenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Speciaal mijn rokje aangetrokken voor je
Maar goed joh!
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gffr, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om je ziek te maken
Kom je uit friesland ?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben opgegroeid in zo'n streek waar "Durk" een redelijk algemeen geaccepteerde voornaam is.
Durk is goed, dan gaat de dag lekker snel.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil best ziek worden. Ik krijg het druk hier en daar heb ik geen zin in
Dan is die ansich wel op zn plek in rotterdam dus.quote:
Langerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Durk is goed, dan gaat de dag lekker snel.
Oh ik ken namelijk zo van die menschen uit friesland die ook Druk heten !quote:
Komt -ie nu mee. Net nu we een heel weekend in Delluf hebben gezeten. Ik had ook wel een hele grote toko willen leegkopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Houzer het volgende:
Oi in Delft schijnt btw een hele grote toko te zitten, iemand een idee hoe dat ding heet, ik moet mijn collectie te hete peppers weer aanvullen.
Gruttes,quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Komt -ie nu mee. Net nu we een heel weekend in Delluf hebben gezeten. Ik had ook wel een hele grote toko willen leegkopen.
Nee, dat is die andere J.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Houzer het volgende:
Gruttes,
En ik maar denken dat jij alleen voor het hollandse prakkie te porren was.
Prakkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gruttes,
En ik maar denken dat jij alleen voor het hollandse prakkie te porren was.
Dat zal hem wel zijn, zaterdag ff kijken wat voor lekkers ze allemaal hebben daar.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Deze: http://tokowijzer.wordpress.com/category/tokos/toko-delft/
Tenminste, daar komt Google mee.
Echt zo met je vork de sperzieboontjes lekker door je aardappelen prakken tot het een grauw groene brij is.quote:
Met een dikke laag appelenmoes eroverheen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
Echt zo met je vork de sperzieboontjes lekker door je aardappelen prakken tot het een grauw groene brij is.
*ril*
Whehe. Ach we eten wel vaker Hollands nu, want [peuter] en die wil het idd helemaal geprakt hebben. Maar zelf heb ik er helemaal niks mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Echt zo met je vork de sperzieboontjes lekker door je aardappelen prakken tot het een grauw groene brij is.
*ril*
Rdam ben ik best vaak, om te genieten van Sumo of Shabushabu, Delf is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met een dikke laag appelenmoes eroverheen..
In Rotterdam heb je ook de wereld aan toko's trouwens, naast de Euromast leg ook een beaut met een toko en restaurant erin, bijvoorbeeld.
In mijn tijd moest ik altijd vreten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe. Ach we eten wel vaker Hollands nu, want [peuter] en die wil het idd helemaal geprakt hebben. Maar zelf heb ik er helemaal niks mee.
We eten wel lekker hoor, alleen eet ik het niet fijngeprakt.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je laat je toch niet lekker eten ontzeggen door een kind?
Heerlijke sushi e.d. tegen nog een leuke prijs.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, binnenkort maar weer eens naar de Sumo.
Smileyfail.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Houzer het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond een gehaktbrood maken, dat heb ik dus nog nooit op.
*duimt*
Ik heb gister pizza gegetenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga vanavond aan de pizza. Afhaal, dus.
Dat is lekker!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Houzer het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond een gehaktbrood maken, dat heb ik dus nog nooit op.
*duimt*
Ik denk dat ik vanavond wraps eet.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog niet wat mijn vriendin vanavond kookt.
Sorry ik kan nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn vriendin is er niet vanavond dus.
Ik ben benieuwd, het feit dat haar lekkere beste vriendin mee eet maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister pizza gegeten
[..]
Dat is lekker!Maak ik zelf wel eens. Voor mezelf dan. Want hij vind het niets
Zo van "dat gehaktbrood is te goor voor woorden maar om het goed te maken kunnen we een trio doen!" ?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het feit dat haar lekkere beste vriendin mee eet maakt een hoop goed.
Een pakkie noodles opwarmen telt niet als koken JK.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijnes dus wel, maar ik heb deze week al twee keer gekookt, dus ik mag lijen dat er wat warms op tafel komt. SONNST KNALLT'S!
Dat zou inderdaad een zeer mooi plan zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van "dat gehaktbrood is te goor voor woorden maar om het goed te maken kunnen we een trio doen!" ?
Ah jonge, ik had bijvoorbeeld lekkere aardappelschijfjes uit de oven gemaakt, met groenten ook uit de oven. Lekker worsie erbij en vooraf boemkoolsoep met blauwe kaas.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef Houzer het volgende:
Een pakkie noodles opwarmen telt niet als koken JK.
Haha, n00b.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Houzer het volgende:
Hey over een maandje zit ik alweer 7 jaar op FOK
Wanneer mag ik bij jouw eten?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah jonge, ik had bijvoorbeeld lekkere aardappelschijfjes uit de oven gemaakt, met groenten ook uit de oven. Lekker worsie erbij en vooraf boemkoolsoep met blauwe kaas.
Ik wil het!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van "dat gehaktbrood is te goor voor woorden maar om het goed te maken kunnen we een trio doen!" ?
Als je je vriendin en haar vriendin meeneemt.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Houzer het volgende:
Wanneer mag ik bij jouw eten?
Blijft de jouwe er dan ook bij, dan maken we er een orgie met blauwe kaas van.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je je vriendin en haar vriendin meeneemt.
Mn kaasdonut.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je ook eens onder het randje wassen, H.
Met je blauwe kaas.
Hip, ik kom daar ook vandaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |