Die heb ik niet JK. En als ik ze wel had dan zou ik ze niet met je delenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik stel geen prijs op jouw plassexcksverhalen, T.
Gelijk de eerste date over haar heen plassen. Blijft ze, dan heeft de relatie kans. Loopt ze weg, dan was ze het niet waard.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit me toch nog steeds af te vragen hoe je zoiets bespreekbaar maakt in een relatie.
No eeeerm shit, Sherlock.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
Die heb ik niet JK. En als ik ze wel had dan zou ik ze niet met je delen
In een relatie kan je alles bespreken. Ook dit. En van tevoren weet je echt wel of iemand er voor in isquote:Op woensdag 21 april 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit me toch nog steeds af te vragen hoe je zoiets bespreekbaar maakt in een relatie.
Excuseert roepen in het restaurant en je gulp los rukken?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelijk de eerste date over haar heen plassen. Blijft ze, dan heeft de relatie kans. Loopt ze weg, dan was ze het niet waard.
Waarom niet, je kunt maar duidelijk zijn!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Excuseert roepen in het restaurant en je gulp los rukken?
Ik heb dus nooit lange termijn relaties hè.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
In een relatie kan je alles bespreken. Ook dit. En van tevoren weet je echt wel of iemand er voor in is
Eerlijkheid en oprechtheid wordt toch altijd wel gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom niet, je kunt maar duidelijk zijn!
Mja dat weet en wist ik nietquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb dus nooit lange termijn relaties hè.
En sowieso ben ik waarschijnlijk te preuts om zoiets bespreekbaar te maken.
Ach, zo raar is het niet. Ben zeer tevreden met mijn levenstijl.quote:
Whehehehehe.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, dat is wel redelijk ongepast zo m'n laatste post onder die fenomenale jesters.
Zo bedoel ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach, zo raar is het niet. Ben zeer tevreden met mijn levenstijl.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of, als je perse over je reelaasie heen wilt pissen, dat je hem of haar expres tegen een kwal aanduwt.
Jij wil de ontvangende partij zijn? Wat is dat nou voor homopraat, J?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef Joene het volgende:
Schat , ik wordt zo geil van dat gezeik , wil je in mn mondje plassen ? zoiets ?
Ach, er zijn er geweest die het geprobeerd hebben, maar dat zag ik dan niet zitten. En vice versa. Het is in ieder geval geen must meer voor me. Vroeger wel, want toen dacht ik nog dat een vaste relatie de basis is voor een gelukkig leven.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef Tally het volgende:
Zo bedoel ik het ook niet.
Meer dat ik je een leuke vent vindEn "raar" vind dat er nog een vrouw is geweest die je gestrikt heeft voor een lange relatie
Nee ik denk dat ik in de kroeg vrij duidelijk was toen ik mijn borstpartij in zijn gezicht duwde JK!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit je nou UIO een beetje op te vrijen, Talie?
Ow, was dat daarom. Ik dacht dat je je gewoon wegdraaide van de andere aanwezigen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Tally het volgende:
Nee ik denk dat ik in de kroeg vrij duidelijk was toen ik mijn borstpartij in zijn gezicht duwde JK!
Hey ben je morgen in utrecht, ik moet vlakbij je gebouw zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik in de kroeg vrij duidelijk was toen ik mijn borstpartij in zijn gezicht duwde JK!
O nee dat is zeker niet zoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach, er zijn er geweest die het geprobeerd hebben, maar dat zag ik dan niet zitten. En vice versa. Het is in ieder geval geen must meer voor me. Vroeger wel, want toen dacht ik nog dat een vaste relatie de basis is voor een gelukkig leven.
Ook dat UIO. Ook dat. Zo gezelig was het er nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow, was dat daarom. Ik dacht dat je je gewoon wegdraaide van de andere aanwezigen.
Ja ik ben morgen hierquote:Op woensdag 21 april 2010 13:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hey ben je morgen in utrecht, ik moet vlakbij je gebouw zijn.
Tijd veur koffie?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat UIO. Ook dat. Zo gezelig was het er niet
Maar ik wil best een herkansing hoor
[..]
Ja ik ben morgen hier
Als het geen uren is moeten we die er morgen wel tussen kunne proppenquote:
Nee hoor ik heb ook geen uren de tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het geen uren is moeten we die er morgen wel tussen kunne proppen
Ik geloof dat ik morgen met mijn andere collega samen benEn de programmeur.
Dus ik denk dat ik er wel ff uit kan
Lijkt me lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook geen uren de tijd
Maar ik prop hem er wel ff tussen hoor
Plus, ze moet natuurlijk wel bij m'n kat passen. En hij is erg kieskeurig. Als hij haar niet kan waarderen, kies ik voor m'n kat. Want zo werkt dat met vrijgezellen en hun huisdieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |