Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Q. het volgende:
Wat een huishomo is die Joene toch ook hè?
Ik snap het wel ze wilde zo van die grotere jesters en daar is slagroom goed voorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef Chowi het volgende:
Oh trouwens;
Ik ging vanmiddag koffie drinken met een vriendin. Want tof. En goeie koffie. Ze is bezig met de lijn, zoals bijna elke vrouw dat tegenwoordig is. Ik bestelde cappuccino, zij een apfelstrudel met ijs en van die caramelsaus en slagroom enzo, en daarbij een koffie.
Dus ik zovan: waarom geen cappuccino? Gewoonlijk drinkt ze altijd cappuccino.
Antwoordt ze: omdat ik aan het afvallen ben.
Maar wel apfelstrudel bestellen?! Doesn't make any sense.
Zo lekker langs het randje T.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
Ik vind een iets kromme altijd wel lekker
Juist J. lekker langs schurenquote:
Niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef Chowi het volgende:
Combobreaker!
Wat was het dan, als het geen combobreaker was?quote:
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidjequote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was het dan, als het geen combobreaker was?
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidje
Pics van het masker.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidje
We zitten ook "samen" in een ander topicquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.
Nou uhm daar hadden ze het elders overquote:
Ik geloof dat het de Singles SC betreft.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de Singles SC betreft.
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhm daar hadden ze het elders over
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk..
Och ik moest er om lachen. En dacht er aan toen ik je hier net zag postenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk..
Jullie moeten echt gaan trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Och ik moest er om lachen. En dacht er aan toen ik je hier net zag posten
Misschien moet je nog een keer je tieten laten zien om de testosteron weer wat te laten stromen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Tally het volgende:
Wat een nichten in dit topik zeg.
Nee die K is xpres!
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer je tieten laten zien om de testosteron weer wat te laten stromen.
Waar woont ze eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je naar Tally gaat kom je langs mijn huis..
Zeg, waar woon je eigenlijk?quote:
Tally-land is een land, mallerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
De provincie of de stad?
GADVERDAMME C, MOET JE NOU ALLES METEEN IN HET VUNZIGE TREKKEN?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ja in je derde been weer zeker. Bahbahbah.
Een kinderhand is snel gevuld, Q.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Q. het volgende:
Een aangename ervaring was dat hè?
Lekker mals.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ik las net even terug en hoorde dat UIO nog geen vaste vriendin heeft.
Ben je lekker, UIO_AMS?
En dat.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
Dat issieEn onwijs lief. En goed gezelschap!
Dat zijn 11 jaar extra ervaring.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Chowi het volgende:
Maar hij is wel 11 jaar ouder dan ik ofzeau.
Daar geen defecten aan. En dat kwantiteit ten koste zou gaan van de kwaliteit op latere leeftijd is maar een fabeltje.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Kweenie, in die periode krijgen mannen toch vaak defecten aangaande potentie en/of erectie?
Ik moet wel minstens 8 keer per week seks hoor, dus volgens mij heb je daar een jonge knul voor nodig.
Moet te doen zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:24 schreef Tally het volgende:
Nee hoor. Ik ken genoeg "oudere" mannen die die 8 keer per week zeker halen.
Van UIO weet ik dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Gelukkigquote:Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef KingOfMars het volgende:
Een slimme collega heeft gisteren nog snel ff ePO uitgezet enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |