abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 23:51:47 #176
127004 maril
Smeetsfan
pi_80582276
Ik heb net voor het eerst de beelden van de wedstrijd gezien (moest werken) maar leek het nou of Contador Candel Evans liet winnen , heel de tijd achteromkijken zogenaamd niet meer vooruitkomen. denkt hij hulp te krijgen van Candel en zijn maatjes als het niet meer draait bij Candel Evans in de tour de france (overkomt Evans vaak)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 april 2010 @ 00:20:58 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80583039
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef maril het volgende:
Ik heb net voor het eerst de beelden van de wedstrijd gezien (moest werken) maar leek het nou of Contador Candel Evans liet winnen , heel de tijd achteromkijken zogenaamd niet meer vooruitkomen. denkt hij hulp te krijgen van Candel en zijn maatjes als het niet meer draait bij Candel Evans in de tour de france (overkomt Evans vaak)
Volgens mij verkeek Contador zich op de klim, hij zat al vanaf de voet op rij één en dan komt het eigenlijk zelden goed op de muur.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 22 april 2010 @ 01:39:14 #178
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_80584366
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:20 schreef rubbereend het volgende:
hij zat al vanaf de voet op rij één en dan komt het eigenlijk zelden goed op de muur.
Dat is wat Evans de voorgaande jaren altijd deed.
pi_80592578
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Wat leipe valpartij, mafkees.
Ik bedoelde gevaarlijk, hadden zo zwaar gewonden kunnen vallen.
Ik bedoel natuurlijk niet dat ik het leuk vind als er renners gewond raken.
pi_80604795
quote:
Op donderdag 22 april 2010 01:39 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is wat Evans de voorgaande jaren altijd deed.
In 2008 nog behoorlijk voortvarend. Uiteindelijk jumpte Kirchen nog over hem heen, maar Evans trok het spul toen behoorlijk uit elkaar.
pi_80610588
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik bedoelde gevaarlijk, hadden zo zwaar gewonden kunnen vallen.
Ik bedoel natuurlijk niet dat ik het leuk vind als er renners gewond raken.
Oh, daarom stak je je tong verlekkerd uit je mond.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:17:54 #184
127004 maril
Smeetsfan
pi_80611715
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:28 schreef horstjan het volgende:
http://www.wielerarchieven.be/forum/showthread.php?t=13795

Mijn laatste Waalse Pijl.
Jan heb je nooit overwogen je verhalen te bundelen gegarandeerd dat het verkocht wordt
Maril
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_80613758
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef maril het volgende:

[..]

Jan heb je nooit overwogen je verhalen te bundelen gegarandeerd dat het verkocht wordt
Maril
Ik ben niet zo commercieel aangelegd.
janneman
pi_80623578
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef maril het volgende:
Een zege in de Waalse Pijl geef je niet uit handen hoor. Je kunt wel een keer een ritje in de Dauphine ofzo cadeau doen om vrienden te maken. Maar niet zo'n grote eendagskoers volgens mij.

Overigens kan ik mij voorstellen dat Contador wel een alliantie probeert te vormen, bijvoorbeeld met de Spanjaarden. Maar met Evans lijkt me ook niet eens zo onwaarschijnlijk.

Ik weet niet hoe de relatie tussen Contador en Evans is, en tussen Armstrong en Evans. Ik denk echter dat Evans wel belang bij zoiets zou kunnen hebben. Hij is waarschijnlijk niet sterk genoeg om Contador te kloppen in het eindklassement, maar kan met zo'n verbond eventueel wel een Leipheimer of Kloden op achterstand zetten als kandidaten voor een podiumplaats.

Overigens denk ik dat Astana in principe sterk genoeg is om Contador te steunen, maar dat hij toch hulp van buitenaf probeert in te schakelen als het close wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')