Hij leek me verder ook gewoon niet goed genoeg. Vreemd, in Baskenland leek hij nog zo sterk, maar in de klassiekers lijkt hij nu een stuk zwakker dan de andere jaren.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Gesink weer niet goed genoeg. Kan ook te maken hebben met die lekke band, maar zo is er elke keer wel iets.
Misschien dat de opschoning van het peloton hem ook wat heeft geholpen. Dat een Rebellin (vorig jaar nog winnaar) en Di Luca niet meedoen zal zeker helpen, en types als Kirchen en Valverde lijken tegenwoordig ook niet meer met dezelfde turbodiesel te rijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef Leatherface het volgende:
Grappige transformatie eigenlijk. Evans was jarenlang mr. net niet in de grote rondes. Maar plots wint hij in een andere discipline prijzen waar iedere wielrenner van droomt.
Blijkbaar heeft die wereldtitel hem over een soort van drempel geholpen.
Gesink moet oppassen dat ie niet mentaal knakt door die pech, het kan niet altijd tegenzitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorige week in de AGR moest ie met de voeten aan de grond, dat heeft niet mee geholpen. Week ervoor die val.
En vorig jaar de Tour en de Vuelta ging ook niet alles goed.
Als het volgens mij ergens nooit aan zal mankeren, dan is het in mentaal opzicht. Dat is één van zijn grote sterktes, zo niet zijn grootste.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef knep het volgende:
[..]
Gesink moet oppassen dat ie niet mentaal knakt door die pech, het kan niet altijd tegenzitten.
Dat denk ik ook. Hij zal niet snel helemaal down worden en daardoor geen deuk in een pakje boter kunnen rijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het volgens mij ergens nooit aan zal mankeren, dan is het in mentaal opzicht. Dat is één van zijn grote sterktes, zo niet zijn grootste.
rebellin is toch nog officieel winnaar van WP vorig jaar?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend trouwens dat de Italianen er voor het tweede jaar op rij niet in slagen om een grote voorjaarsklassieker te winnen, onder voorbehoud van Luik-Bastenaken-Luik.
Daar zal het dan van Cunego moeten komen, of eventueel een Gasparotto of Scarponi.
Edit - hoewel natuurlijk vorig jaar Pozzato de E3 Prijs won en Rebellin de Waalse Pijl. Maar die laatste overwinning wordt mogelijk al weer geschrapt.
Daar ga ik wel deels in mee. Ze hebben natuurlijk wel Pozzato, die kan klassiekers winnen, maar even zo vaak grijpt ie er net naast.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Echt opvallend is dat niet, want het Italiaanse wielrennen stelt buiten de grote rondes (waar ze eigenlijk ook niet verder komen dan de subtop) helemaal niets voor in vergelijking met een paar jaar geleden. De dopingjagers hebben daar natuurlijk gruwelijk huisgehouden, en op jonge talenten is het ook nog wachten.
Formeel nog wel, maar ik denk dat de organisatoren wachten tot het hogere beroep van Rebellin is afgerond. Wellicht dat ze hem schrappen als ie ook daar schuldig wordt bevonden.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
rebellin is toch nog officieel winnaar van WP vorig jaar?
ik deed de quote voor zijn edit
Engeland ligt aan de kant van Vlaanderen. Dat is momenteel al reden genoeg om geen Engels te spreken voor hen ;-)quote:
Dat denk ik ook maar op een gegeven moment is de grens natuurlijk bereikt, ook bij Gesink.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het volgens mij ergens nooit aan zal mankeren, dan is het in mentaal opzicht. Dat is één van zijn grote sterktes, zo niet zijn grootste.
quote:Karsten Kroon (foto) is zwaar gehavend uit de strijd gekomen bij de Waalse Pijl. De Nederlandse wielrenner kwam woensdag na 125 kilometer zwaar ten val.
De ploeggenoot van wereldkampioen Cadel Evans liep daarbij drie breuken in het gezicht op. Kroon werd afgevoerd naar het ziekenhuis in Hoei.
Kroon eindigde zondag nog als negende in de Amstel Gold Race. Teamgenoot Evans won woensdag de Waalse Pijl.
Ploegleider John Lelangue van BMC kon woensdag tegen de avond nog niets zeggen over de verdere situatie van Kroon.
Hij lijkt hier op Benjamin Linus uit Lost...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leipe valpartij.
Mongool dat je bent.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leipe valpartij.
Wat ben jij een achterlijke idioot zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leipe valpartij.
Wat leipe valpartij, mafkees.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leipe valpartij.
Volgens mij verkeek Contador zich op de klim, hij zat al vanaf de voet op rij één en dan komt het eigenlijk zelden goed op de muur.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef maril het volgende:
Ik heb net voor het eerst de beelden van de wedstrijd gezien (moest werken) maar leek het nou of Contador Candel Evans liet winnen , heel de tijd achteromkijken zogenaamd niet meer vooruitkomen. denkt hij hulp te krijgen van Candel en zijn maatjes als het niet meer draait bij Candel Evans in de tour de france (overkomt Evans vaak)
Dat is wat Evans de voorgaande jaren altijd deed.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:20 schreef rubbereend het volgende:
hij zat al vanaf de voet op rij één en dan komt het eigenlijk zelden goed op de muur.
Ik bedoelde gevaarlijk, hadden zo zwaar gewonden kunnen vallen.quote:
In 2008 nog behoorlijk voortvarend. Uiteindelijk jumpte Kirchen nog over hem heen, maar Evans trok het spul toen behoorlijk uit elkaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is wat Evans de voorgaande jaren altijd deed.
Oh, daarom stak je je tong verlekkerd uit je mond.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gevaarlijk, hadden zo zwaar gewonden kunnen vallen.
Ik bedoel natuurlijk niet dat ik het leuk vind als er renners gewond raken.
Jan heb je nooit overwogen je verhalen te bundelen gegarandeerd dat het verkocht wordtquote:Op donderdag 22 april 2010 19:28 schreef horstjan het volgende:
http://www.wielerarchieven.be/forum/showthread.php?t=13795
Mijn laatste Waalse Pijl.
Ik ben niet zo commercieel aangelegd.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
Jan heb je nooit overwogen je verhalen te bundelen gegarandeerd dat het verkocht wordt
Maril
Een zege in de Waalse Pijl geef je niet uit handen hoor. Je kunt wel een keer een ritje in de Dauphine ofzo cadeau doen om vrienden te maken. Maar niet zo'n grote eendagskoers volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef maril het volgende:
Ik heb net voor het eerst de beelden van de wedstrijd gezien (moest werken) maar leek het nou of Contador Candel Evans liet winnen , heel de tijd achteromkijken zogenaamd niet meer vooruitkomen. denkt hij hulp te krijgen van Candel en zijn maatjes als het niet meer draait bij Candel Evans in de tour de france (overkomt Evans vaak)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |